Kultura

Zarabie: Strefa wolnego czasu w sieci

Zarabie: Strefa wolnego czasu w sieci
Ruszyła strona internetowa dotycząca Zarabia - rekreacyjnej części Myślenic. To część projektu firmy F2F i Agencji Reklamowej H2o

zarabie.myslenice.pl

Projekt zarabie.myslenice.pl ma za zadanie zainteresować większa liczbę turystów rekreacyjną częścią miasta i zapoznać ją z letnią ofertą jaką prezentuje ta dzielnica.

- Mamy się czym chwalić, dlatego warto szerzej promować naszą ofertę. Stąd pomysł dotarcia do turystów przez internet, współcześnie główne źródle informacji – wyjaśnia Łukasz Dragosz z firmy Face 2 Face, założyciel strony.

Zarabie.myslenice.pl to część projektu „Wirtualne Myślenice” - wspólnej inicjatywy firmy Face 2 Face oraz Agencji Reklamowej H2o. Zakłada on powstanie dwóch portali turystycznych: Zarabie „Strefa Wolnego Czasu” oraz Myślenice „Wrota Gór”. Ponadto obejmuje zainstalowanie sieci darmowego internetu bezprzewodowego na myślenickim rynku, stworzenie nowych stron internetowych dla obiektów pożytku publicznego, takich jak Muzeum Regionalne „Dom Grecki”, a także stworzenie Wirtualnego Spaceru po Myślenicach.

Dodatkowo planowana jest internetowa kampania promocyjna dzielnicy Zarabie i myślenickich szlaków turystycznych po Beskidzie Makowskim oraz umieszczenie spotów reklamowych w krakowskich autobusach MPK na okres lipiec–sierpień 2009. Projekt „Wirtualne Myślenice” jest realizowany przy współpracy z urzędem miasta i gminy Myślenice oraz starostwem powiatowym.

Powiązane tematy

Ostatki karnawału w hotelu Black&White
Kultura 34

Ostatki karnawału w hotelu Black&White

Cowboye, Indianie, Bob Budowniczy, pielęgniarki, żołnierze, a za adapterami zakonnica – tak wyglądały ostatki karnawału organizowane w hotelu Black&White

Twarzą w twarz
Wywiad 16

Twarzą w twarz

Myślenicom jest potrzebny hotel z prawdziwego zdarzenia. Dziś oferta turystyczna znacznie się zwiększyła. Musimy postarać się jeszcze o rozwój turystyki biznesowej w formie organizacji szkoleń i konferencji – mówią założyciele firmy Face2Face

Komentarze (26)

Zobacz więcej