Krzysztof Halek zapowiada:Wielopoziomowe parkingi, linię miejską za 1zł i bezpłatne przejazdy dzieci

Mówiąc o komunikacji na terenie miasta i gminy Myślenice Krzysztof Halek zapowiada m.in.:

- budowę trzech wielopoziomowych parkingów na terenie Myślenic,
- linię miejską za 1 zł,
- darmowe przejazdy na dodatkowe zajęcia dla dzieci z terenu gminy,
- budowę dróg oraz chodników w Bęczarce, Głogoczowie, Jaworniku, Krzyszkowicach, Zawadzie, Jasienicy i w Bysinie.

Ale to nie wszystko…


Program Komitetu Wyborczego Wyborców Macieja Ostrowskiego opiera się na dwóch głównych filarach - rodzina i infrastruktura. Jak zapowiada Kandydat na burmistrza Miasta i Gminy Krzysztof Halek to właśnie warunki drogowe, drogi publiczne, komunikacja zbiorowa i poprawa bezpieczeństwa mieszkańców stanowią istotny jego element.

Krzysztof Halek: Jestem dumny, że przez ostatnie 12 lat pracy jako radnego powiatowego udało mi się zrealizować w ramach tzw. inicjatyw samorządowych kilkadziesiąt kilometrów chodników w gminie Myślenice, co poprawiło bezpieczeństwo mieszkańców na terenach sołectw i w samym mieście Myślenice.
Nadal pozostał do zrobienia chodnik łączący Trzemeśnię z Porębą, Trzemeśnię z Zasanią, Droginię z Zasanią, a także chodników na terenie Bęczarki, Głogoczowa, Jawornika, Krzyszkowic, Zawady, Jasienicy i na Bysienie.

Należy zrealizować rondo w Osieczanach na wysokości firmy Inter Zoo oraz w Łękach przy skręcie na Kornatkę. To poprawi bezpieczeństwo mieszkańców poruszających się po tych miejscowościach.

Potrzeba około 1000 punktów świetlnych na terenie gminy, a dotychczasowe latarnie należy zastępować energooszczędnymi lampami typu LED.

Monitoringiem powinniśmy objąć większą część terenu Myślenice. 

Jak informuje burmistrz Maciej Ostrowski; w ostatnich 3 latach Gmina Myślenice na inwestycje drogowe wydała 13 mln zł, a w ostatnich 15 latach kwota ta sięga 100 mln zł. Pieniądze zostały przeznaczone na odbudowę, budowę, modernizację dróg.

Linia miejska, tańsze busy, bezpłatny transport dla dzieci

Nie może być tak, abyśmy komunikacją publiczną nie mogli dostać się do naszych miejscowości. Zadbam o to, aby wszyscy mieszkańcy gminy Myślenice byli obsługiwani przez przewoźników. Nie może być tak, że bilet na busa do Poręby kosztuje prawie tyle co do Krakowa. Zadbam o to, że busy dotrą wszędzie.

Krzysztof Halek mówi o uruchomieniu linii miejskiej kursującej od Górnego Przedmieścia poprzez Śródmieście, Zarabie do Dolnego Przedmieścia za 1 zł.
Dodatkowo zapowiada uruchomienie darmowego dojazdu do Myślenic dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Myślenice na zajęcia rozwijające zainteresowania.

Nie możemy zapomnieć o parkingach wielopoziomowych, które zaplanował obecny burmistrz. W najbliższej kadencji powinny powstać trzy parkingi na terenie dawnego placu targowego obok Muzeum Niepodległości, przy ul, Słowackiego w miejscu dawnego dworca busów oraz na Osiedlu Tysiąclecia.

Wspólnie z Marszalkiem Województwa Małopolskiego będę dążyć do powstania linii kolejowej Kraków-Myślenice. To nasza przyszłość, bo razem możemy więcej.

Materiał sfinansowany przez KWW MACIEJA OSTROWSKIEGO

Powiązane tematy

Czytaj także

Komentarze

  • Artur 12.10.2018 - 16:53
    Ja już trochę wyemigrowałem z Myślenic, ale jeszcze rok temu regularnie kilka razy w miesiącu jeździłem na trasie Kraków - Myślenice, także pozwolę sobie zabrać głos. Nie obiecujcie tańszych biletów tylko zacznijcie wymagać od busiarzy wyższych standardów. Z chęcią dopłaciłbym 2 zł (7 chyba teraz kosztuje Szwagropol na trasie Myślenice - Kraków) za odpowiednio wyższy standard pojazdu, możliwość płatności zbliżeniowo i kilka innych rzeczy. Albo wreszcie zajmijcie się na poważnie tematem kolei aglomeracyjnej.
    56 4 Cytuj Zgłoś
  • mysleniczaninzdziada 12.10.2018 - 16:58
    Lesica napisał/a:
    Ja już trochę wyemigrowałem z Myślenic, ale jeszcze rok temu regularnie kilka razy w miesiącu jeździłem na trasie Kraków - Myślenice, także pozwolę sobie zabrać głos. Nie obiecujcie tańszych biletów tylko zacznijcie wymagać od busiarzy wyższych standardów. Z chęcią dopłaciłbym 2 zł (7 chyba teraz kosztuje Szwagropol na trasie Myślenice - Kraków) za odpowiednio wyższy standard pojazdu, możliwość płatności zbliżeniowo i kilka innych rzeczy. Albo wreszcie zajmijcie się na poważnie tematem kolei aglomeracyjnej.
    Kolej nie powtanie nawet za 15 lat tu trzeba sie brac do roboty juz dzisiaj! i to brac sie za busiarzy
    25 9 Cytuj Zgłoś
  • 12.10.2018 - 17:20
    Hmm, co do linii miejskiej - pomysł kuszący, ale osobiście nie do końca przekonuje mnie, czy to na siebie zarobi. Zaś parkingi są potrzebne, popieram w 100%, zwłaszcza te bezpłatne. Bo jakże to, że parkingowi (Jopka?) latają z portfelem za kierowcami nieomal na każdej ulicy. Niech tak bedzie na uliczkach w samym centrum, zgoda, ale stwórzmy też warunki do godnego darmowego parkowania w pobliżu centrum. To jest z pewnością do poprawienia. Popieram pomysły Halka, zrobił z tą kampanią kawał dobrej roboty. Takiej roboty oczekujemy po zwycięstwie. Niech pokaże, że nie tylko kampanię zrobić potrafi.
    19 44 Cytuj Zgłoś
  • 12.10.2018 - 17:28
    a ja chciałem zapytać Halka chrześcijanina co odnośnie ochrony życia od poczęcia do naturalnej śmierci ? czy jakby został burmistrzem czy wyraziłby np. zgodę na czarny marsz na to skandaliczne wydarzenie co miało miejsce rok wcześniej?
    45 38 Cytuj Zgłoś
  • kar war 12.10.2018 - 17:58
    [cytat=Rutger]
    Chyba w naszym kraju jest wolnosc słowa i zgromadzeń?? Jeszcze nie tak dawno każdego 10 miałeś marsze a nie wszytkim one odpowiadaly.

    Kazdy czlowiek ma sumienie i wolną wolę więc dlaczego ktos ma mieszać w jego zycie poglądy.
    34 12 Cytuj Zgłoś
  • 12.10.2018 - 18:30
    Jak wybudował tyle chodników, a jeszcze więcej ma w planie i jeszcze do tego ronda, to niech wystartuje w konkursie na dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych zamiast J. Grabowskiego.
    A o linii kolejowej niech zapomni. Tu trzeba MPK wprowadzić.
    Co mu jeszcze ten Ostrowski doradzi?

    Ale cóż obiecać każdy może.
    59 16 Cytuj Zgłoś
  • Beata 12.10.2018 - 18:43
    Koncert życzeń i populizmów ciąg dalszy :)
    54 26 Cytuj Zgłoś
  • 12.10.2018 - 18:52
    Bagietka napisał/a:
    Koncert życzeń i populizmów ciąg dalszy :)
    W takim razie, co oferuje nam wiarygodny kandydat na burmistrza Jarosław (yyyyy) Szlachetka?
    25 34 Cytuj Zgłoś
  • 12.10.2018 - 18:58
    mboolee napisał/a:
    W takim razie, co oferuje nam wiarygodny kandydat na burmistrza Jarosław (yyyyy) Szlachetka?
    yyyyyyyyyyy co piąte słowo??? To mamy jak w banku.
    23 30 Cytuj Zgłoś
  • 12.10.2018 - 19:06
    zdjecie
    20 20 Cytuj Zgłoś
  • 12.10.2018 - 19:09
    Rutger napisał/a:
    a ja chciałem zapytać Halka chrześcijanina co odnośnie ochrony życia od poczęcia do naturalnej śmierci ? czy jakby został burmistrzem czy wyraziłby np. zgodę na czarny marsz na to skandaliczne wydarzenie co miało miejsce rok wcześniej?
    Chyba pomyliłeś wybory ,już sami nie wiecie co wymyślać . Co Halek ma do zabraniania protestów jakie by nie były ,zyjemy w wolnym kraju (jeszcze) myślisz ,że jak wygra Szlachetka to wyjdzie na ulicę i zabroni . Dobrze się czujesz .
    18 22 Cytuj Zgłoś
  • 12.10.2018 - 19:10
    Obiecanki cacanki niech się ta kampania kończy jak najszybciej bo Halek niedługo obieca każdemu chętnemu wyjazd na księżyc raz w życiu.
    47 15 Cytuj Zgłoś
  • 12.10.2018 - 19:13
    taki_gość napisał/a:
    Jak wybudował tyle chodników, a jeszcze więcej ma w planie i jeszcze do tego ronda, to niech wystartuje w konkursie na dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych zamiast J. Grabowskiego.
    A o linii kolejowej niech zapomni. Tu trzeba MPK wprowadzić.
    Co mu jeszcze ten Ostrowski doradzi?

    Ale cóż obiecać każdy może.
    To kto ma MPK wprowadzić jak nie burmistrz ? Może Ty jako kandydat na burmistrza z miasto info
    14 16 Cytuj Zgłoś
  • 12.10.2018 - 19:23
    malina napisał/a:
    To kto ma MPK wprowadzić jak nie burmistrz ? Może Ty jako kandydat na burmistrza z miasto info
    I znowu kłania się brak czytania ze zrozumieniem.Przecież napisałem:

    taki_gość napisał/a:
    A o linii kolejowej niech zapomni. Tu trzeba MPK wprowadzić.
    a teraz Ci przetłumaczę. Napisałem, żeby nie zawracał sobie d..y linią kolejową, bo to jest nierealne, a zaczął obiecywać, a po ewentualnej wygranej załatwiać MPK.
    Zrozumiałaś?
    18 6 Cytuj Zgłoś
  • 12.10.2018 - 20:08
    Panie Halek mam piękną działkę w sam raz pod wielopoziomowy parking mogę sprzedać albo wydzierżawić. Ewentualnie mogę sprzedać i pobierać opłaty za parkowanie. To chyba dobry deal.
    20 8 Cytuj Zgłoś
  • 12.10.2018 - 20:09
    Gość jest dobry, normalnie WSZYSTKO będziemy mieć :-D
    30 7 Cytuj Zgłoś
  • mirek@ 12.10.2018 - 20:45
    pierwszy samorzadowiec od lat ktory chce cos zrobic z busiarzami, brawo!!!!
    23 14 Cytuj Zgłoś
  • 12.10.2018 - 21:26
    mirekm napisał/a:
    pierwszy samorzadowiec od lat ktory chce cos zrobic z busiarzami, brawo!!!!
    Popraw swój tekst na:
    Pierwszy samorządowiec od lat który obiecuje coś zrobić z busiarzami. Od obietnic do realizacji daleka droga.
    24 6 Cytuj Zgłoś
  • OKOKI 12.10.2018 - 21:28
    W turnieju łgarzy murowanie pierwsze miejsce.
    31 13 Cytuj Zgłoś
  • 12.10.2018 - 23:25
    Nikt Ci tyle nie dal ile Ci Krzychu obieca......
    ......zaczynam się ich wręcz bać.
    Komunikacja miejska była podnoszona i ankietowana. Owszem była i jest niezbędna. Parkingi podobnie, ankietowane nie raz i nie dwa.
    Dlaczego tym gra teraz? Nie zrealizował przez tyle lat więc nie zrealizuje.....jak większość obietnic. Nie ma się co łudzić.
    26 7 Cytuj Zgłoś
  • 12.10.2018 - 23:30
    Fajnie, fajnie, ale jakby tak chcieć zrealizować te wszyściutkie obietnice to trzeba będzie sporo pieniążków na to.
    Fajnie się wydaje nie swoje, co?

    Po co obiecywać milion rzeczy, myślę że większość ludzi wolałaby kandydata który obieca np 4 konkretne rzeczy ALE każdą z nich zgodnie z obietnicą zrealizuje, a nie tysiące, a o ich ew realizacji raczej można pomarzyć.
    18 2 Cytuj Zgłoś
  • Beata 13.10.2018 - 0:22
    Za kilka dni możemy się spodziewać od Halka darmowych karnetów na basen i parkingi w rynku oraz 5h strzelania plus drink gratis :)
    25 17 Cytuj Zgłoś
  • 13.10.2018 - 6:31
    Lesica napisał/a:
    Ja już trochę wyemigrowałem z Myślenic, ale jeszcze rok temu regularnie kilka razy w miesiącu jeździłem na trasie Kraków - Myślenice, także pozwolę sobie zabrać głos. Nie obiecujcie tańszych biletów tylko zacznijcie wymagać od busiarzy wyższych standardów. Z chęcią dopłaciłbym 2 zł (7 chyba teraz kosztuje Szwagropol na trasie Myślenice - Kraków) za odpowiednio wyższy standard pojazdu, możliwość płatności zbliżeniowo i kilka innych rzeczy. Albo wreszcie zajmijcie się na poważnie tematem kolei aglomeracyjnej.
    Szwagropol ma nowoczesne autobusy, klimatyzowane, jednej z wiodących na rynku europejskim firm, więc nie wiem, czego jeszcze oczekujesz? Tajskiego masażu?
    12 4 Cytuj Zgłoś
  • 13.10.2018 - 7:08
    coś za mało Halka na tym portalu.
    14 6 Cytuj Zgłoś
  • kar war 13.10.2018 - 7:48
    Co do wolnosci slowa jednak w naszym kraju już nie ma . Pojawil sie tu program wyborczy posła ale juz go komentować nie można ciekawe dlaczego??
    12 19 Cytuj Zgłoś
  • mirek@ 13.10.2018 - 8:04
    Podejście obu kandydatów najlepiej pokazuja materiały sponsorowane zamieszczone na tej stronie. Pod tekstami o halku otwarte komentarze - gosc nie boi sie krytyki, jest otwarty - pod tekstem szlachetki zamkniete - ten pan nie musi z nikim dyskutowac on ma racje i tyle. ja zaglosuje na burmistrza ktory jest otwarty na dialog
    26 31 Cytuj Zgłoś
  • profesor profesor 13.10.2018 - 8:37
    mirekm napisał/a:
    Podejście obu kandydatów najlepiej pokazuja materiały sponsorowane zamieszczone na tej stronie. Pod tekstami o halku otwarte komentarze - gosc nie boi sie krytyki, jest otwarty - pod tekstem szlachetki zamkniete - ten pan nie musi z nikim dyskutowac on ma racje i tyle. ja zaglosuje na burmistrza ktory jest otwarty na dialog
    Ciekawe spostrzeżenie. Chętnie przeczytałbym lub obejrzał nie tyle debatę, co rozmowę z kandydatami, które pokazują ich podejście do sprawowania urzędu i pokazują jakimi są ludźmi.
    18 2 Cytuj Zgłoś
  • 13.10.2018 - 9:55
    Bagietka napisał/a:
    5h strzelania plus drink gratis :)
    w innej kolejności najpierw drink a potem strzelanie......tylko do kogo ? :-)))

    profesor napisał/a:
    Ciekawe spostrzeżenie. Chętnie przeczytałbym lub obejrzał nie tyle debatę, co rozmowę z kandydatami, które pokazują ich podejście do sprawowania urzędu i pokazują jakimi są ludźmi.
    No właśnie, na włodarza Stolycy wszyscy (nawet w TVP) zgodzili się debatować. U nas Halek nie życzył sobie w radio Kraków, więc odmówił co daje do myslenia, bo obietnice obietnicami ale ja chciałbym zobaczyć plan finansowy na te wszystkie.
    22 8 Cytuj Zgłoś
  • 13.10.2018 - 10:44
    mirekm napisał/a:
    Podejście obu kandydatów najlepiej pokazuja materiały sponsorowane zamieszczone na tej stronie. Pod tekstami o halku otwarte komentarze - gosc nie boi sie krytyki, jest otwarty - pod tekstem szlachetki zamkniete - ten pan nie musi z nikim dyskutowac on ma racje i tyle. ja zaglosuje na burmistrza ktory jest otwarty na dialog
    Sekciarski charakter tej partii, ciekawy materiał dla socjologów; zresztą analizy choćby prof. Staniszkis już są. PiS to nie tylko elitarny klub dla wybranych jakim chcą być (lepszy sort), to bardzo mocne UŻYCIE elementów religii, tradycji, patriotyzmu, nazizmu, szowinizmu, historii i wszystkiego co się może przydać dla utrzymania władzy przez tą grupkę wybranych. Poseł nie dopuszcza "otwartych" komentarzy choćby też na facebooku. Pytanie za 100 pkt, jak mogłaby wyglądać współpraca z takimi ludźmi w samorządzie i w lokalnej społeczności? I właśnie m.in. dlatego publiczna debata była tak potrzebna. Duży plus za otwartość po stronie Halka.
    18 24 Cytuj Zgłoś
  • 13.10.2018 - 11:06
    Pytanie proste skąd pan Halek weźmie na to pieniądze??? Rząd Pisu mu da??? Obietnice bez pokrycia
    31 11 Cytuj Zgłoś
  • Beata 13.10.2018 - 11:12
    kar9876 napisał/a:
    Co do wolnosci slowa jednak w naszym kraju już nie ma . Pojawil sie tu program wyborczy posła ale juz go komentować nie można ciekawe dlaczego??
    Bardzo trafna decyzja czytając komentarze pod Halkami i Grażynami.
    Jestem pewna, że obecnie Halek pluje sobie w brodę, że tak samo nie postąpił ze swoimi "ogłoszeniami populistycznymi"
    26 13 Cytuj Zgłoś
  • mysleniczaninzdziada 13.10.2018 - 11:15
    Bagietka napisał/a:
    Bardzo trafna decyzja czytając komentarze pod Halkami i Grażynami.
    Jestem pewna, że obecnie Halek pluje sobie w brodę, że tak samo nie postąpił ze swoimi "ogłoszeniami populistycznymi"
    W głównej mierze Ty przyczyniasz się tych komentarzy, a mimo to pan halek nie unika krytyki. niestety posel od dawna nie jest dostepny dla ludzi a nie taka jest rola burmistrza. moze takie gwiazdorstwo jest mile widziane wsrod poslow w warszawie ale u nas w malym miasteczku burmistrz ma byc swoj a nie z wielkiego swiata.

    GŁOSUJĘ NA HALKA!
    21 32 Cytuj Zgłoś
  • Beata 13.10.2018 - 11:26
    mysleniczaninzdziada napisał/a:
    W głównej mierze Ty przyczyniasz się tych komentarzy, a mimo to pan halek nie unika krytyki. niestety posel od dawna nie jest dostepny dla ludzi a nie taka jest rola burmistrza. moze takie gwiazdorstwo jest mile widziane wsrod poslow w warszawie ale u nas w malym miasteczku burmistrz ma byc swoj a nie z wielkiego swiata.

    GŁOSUJĘ NA HALKA!
    Zapytaj go dlaczego debata się nie odbywa, bo od "Halka & Przyjaciele" tego się nie dowiesz.

    Nie wiem czy zauważyłeś ale ja weszłam w rozmowy z plującymi jadem.
    31 17 Cytuj Zgłoś
  • 13.10.2018 - 13:21
    A wie ktoś czemu pod wpisem Pana Szlachetki a dokładnie w temacie "Jarosław Szlachetka czas na zmiany.." nie można dodawać komentarzy? Czyżby wolność słowa?? :/
    24 28 Cytuj Zgłoś
  • mirek@ 13.10.2018 - 13:24
    piotr1976 napisał/a:
    A wie ktoś czemu pod wpisem Pana Szlachetki a dokładnie w temacie "Jarosław Szlachetka czas na zmiany.." nie można dodawać komentarzy? Czyżby wolność słowa?? :/
    to platne wpisy podejrzewam ze zamawiajacy ma mozliwosc wylaczenia komentarzy skoro taka opcje przewiduje oferta portalu i kandydat z niej korzysta to nalezy to uszanowac. nie zmienia to faktu, ze stawia kandydatów w odmiennym swietle
    14 18 Cytuj Zgłoś
  • Beata 13.10.2018 - 13:44
    piotr1976 napisał/a:
    A wie ktoś czemu pod wpisem Pana Szlachetki a dokładnie w temacie "Jarosław Szlachetka czas na zmiany.." nie można dodawać komentarzy? Czyżby wolność słowa?? :/
    Decyzja ta miała na celu poprawę (nie pogorszenie) zdrowia niektórym hejterom, którzy prawdopodobnie wypluwaliby własne trzewia pod artykułem.
    Po co wprowadzać jeszcze większą nienawiść wśród naszej społeczności tak jak to ma miejsce pod artykułami Halka i Grażyny?

    Zjednoczona Prawica dąży do zakończenia podziałów, które rozpoczęła Platforma Obywatelska, która nie może przeżyć przegranych wyborów parlamentarnych i prezydenckich w 2015 roku.
    Nie dochodzi do nich, że na kłamstwach i manipulacjach nie dojdzie się do niczego.
    35 22 Cytuj Zgłoś
  • mysleniczaninzdziada 13.10.2018 - 13:49
    Bagietka napisał/a:
    Decyzja ta miała na celu poprawę (nie pogorszenie) zdrowia niektórym hejterom, którzy prawdopodobnie wypluwaliby własne trzewia pod artykułem.
    Po co wprowadzać jeszcze większą nienawiść wśród naszej społeczności tak jak to ma miejsce pod artykułami Halka i Grażyny?

    Zjednoczona Prawica dąży do zakończenia podziałów, które rozpoczęła Platforma Obywatelska, która nie może przeżyć przegranych wyborów parlamentarnych i prezydenckich w 2015 roku.
    Nie dochodzi do nich, że na kłamstwach i manipulacjach nie dojdzie się do niczego.
    Najwięcej jadu, zamieszania i nienawiści w temacie wyborów wprowadziłaś tutaj ty - nikt inny.
    25 32 Cytuj Zgłoś
  • Beata 13.10.2018 - 13:54
    mysleniczaninzdziada napisał/a:
    Najwięcej jadu, zamieszania i nienawiści w temacie wyborów wprowadziłaś tutaj ty - nikt inny.
    Wybacz ale to nie ja obrażam personalnie współuczestników rozmów, ale jeżeli pisanie prawdy uważasz za wprowadzanie jadu, to nie mam więcej pytań.

    Prawda jest taka, że opozycja do Zjednoczonej Prawicy nic nie potrafi zrobić. Jedynie - oddajcie nam władzę.

    Nie reprezentują sobą nic poza jątrzeniem, ujadaniem i dzieleniem ludzi, a kolejnymi nierealnymi obietnicami wreszcie otwierają oczy nawet tym, którzy jeszcze kiedyś w nich wierzyli.
    Sami się pogrążają. Dlatego też do takich wysypów obietnic jakie słyszę od "Halek & Przyjaciele" podchodzę ze śmiechem. Jakim trzeba być naiwnym człowiekiem by to łykać?
    30 23 Cytuj Zgłoś
  • 13.10.2018 - 14:55
    Bagietka napisał/a:
    Dlatego też do takich wysypów obietnic jakie słyszę od "Halek & Przyjaciele" podchodzę ze śmiechem. Jakim trzeba być naiwnym człowiekiem by to łykać?
    I tu muszę się z Bagietką zgodzić (mimo, że zarzuciła mi kiedyś klapki na oczach i za samo to "znieważenie" wypadałoby ją minusować:) Tym bardziej, że pojawiają się komentarze(nawet osób związanych z O&H), iż Halek musi obiecać to, co chcą ludzie, musi łapać się wszystkiego, żeby wygrać.
    Nie są to zatem szczere obietnice.

    Z drugiej zaś strony, pan Szlachetka też nie jest fair, że wyłącza możliwość komentowania jego zapowiedzi/wypowiedzi, bo jest to w tym momencie jedyna forma dialogu z mieszkańcami.

    I nadal dylemat na kogo głosować. Panią A. nie biorę pod uwagę, bo ma bardzo skąpą kampanię, a poza tym jest podejrzenie o jej współpracę z jednym z kandydatów przeciw drugiemu.
    15 6 Cytuj Zgłoś
  • Beata 13.10.2018 - 15:28
    incognito napisał/a:
    I tu muszę się z Bagietką zgodzić (mimo, że zarzuciła mi kiedyś klapki na oczach i za samo to "znieważenie" wypadałoby ją minusować:) Tym bardziej, że pojawiają się komentarze(nawet osób związanych z O&H), iż Halek musi obiecać to, co chcą ludzie, musi łapać się wszystkiego, żeby wygrać.
    Nie są to zatem szczere obietnice.

    Z drugiej zaś strony, pan Szlachetka też nie jest fair, że wyłącza możliwość komentowania jego zapowiedzi/wypowiedzi, bo jest to w tym momencie jedyna forma dialogu z mieszkańcami.

    I nadal dylemat na kogo głosować. Panią A. nie biorę pod uwagę, bo ma bardzo skąpą kampanię, a poza tym jest podejrzenie o jej współpracę z jednym z kandydatów przeciw drugiemu.
    Tak po prawdzie to każdy ma jakieś klapki na oczach więc nie było to nic osobistego. Każdy widzi co chce widzieć a uniki robi tam gdzie mógłby w polemice nie podważyć argumentacji.
    Tak już jest ale nie usprawiedliwia to zamykania oczów na rosnącą ilość faktów, które jak na dłoni pokazują, że obecny kierunek rządu jest kierunkiem najlepszym z możliwych a zacieśnianie tejże dobrej polityki schodząc do samorządu może spowodować jedynie polepszenie i tak już rosnącej roli Polski w Europie i na Świecie.

    "Halek & Przyjaciele" obiecują dokładnie tak jak piszesz, by obiecywać, zakładając, że ludzie uwierzą w ich przeobrażenie się na rzecz "Pracowników w interesie mieszkańców", a jest to nieprawda. Zawsze było tak samo. Setki obietnic w momencie, gdy wiedzą, że to społeczność ma władzę w dniu w którym wrzuca kartkę do urny a później kulturalne wymiksowywanie się z kolejnych obietnic pod różnego rodzaju "przeciwnościami losu"

    Dlatego wiem na 100%, że właśnie Szlachetka działając zgodnie ze strategią rozwoju jaką wprowadził PiS, jest jedyną opcją z najmniejszym ryzykiem niedotrzymania obietnic, które złożył.

    Pani Grażyna dla mnie odpadła zaraz gdy się pojawiła pod szyldem "Bez układów". Na takie tanie populistyczne hasełka niech idą naiwni, których zapewne jest wielu a którym wystarczy to piękne hasło by ich "kupić" i zaskarbić ich poparcie.

    Skąpa kampania wg mnie nie ma większego znaczenia, bo jej jedynym celem jest dotarcie do jak największej liczby osób czyli dotarcie do jak największej liczby tych, którzy naiwnie zagłosują.

    Ja daję szansę tym którzy na szczeblu centralnym zrobili już dla gospodarki bardzo dużo w te 3 lata i wierzę, że nie spoczną na laurach widząc ile pracy wkładają w swoje marzenia o wielkiej i mocnej gospodarczo Polsce.

    Za rok pierwsze rozliczenia Rządu i jak wszystko pójdzie tak jak do tej pory, zwycięstwo będzie jeszcze większe niż w 2015, a za 5 lat rozliczymy burmistrza. Ze spełnionych obietnic i nie tylko.

    Ja nie chcę by było tak jak było.

    Wyłączenie możliwości komentowania to bardzo dobre posunięcie. Szlachetka widząc jak wyglądają te "komentarze" pod Halkiem, stwierdził, że wystarczy. Jarmark niech sobie ludzie urządzają pod innymi kandydatami.
    Szanuję jego decyzję.

    Jeżeli ktoś chce poważnie porozmawiać to nic nie stoi na przeszkodzie by wszedł na jego FB i zadał nurtujące go pytania.
    35 20 Cytuj Zgłoś
  • 13.10.2018 - 17:14
    Dlaczego nie ma komentarzy pod programem Szlachetki? Przecież bidna bagietka nie wyrobiłaby z wpisami ew. Szlachetka zbankrutowałby, i tak już musi sporo kasy wypłacić za hejt bagiety (zespołu bagiet ściślej)
    19 24 Cytuj Zgłoś
  • 13.10.2018 - 17:18
    Moze by tak ktorys z szanownych kandydatow zaproponowal wybudowanie na myslenickim rynku.. pręgierza, ktory by byl dobrze widoczny z okien Magistratu,oraz zlozyl obietnice przywrocenia jego funkcji spoleczno-wychowawczej w stosunku do niekompetentnych i nie wywiązujących się ze swych obietnic urzednikow ? Mozna tez postawic po jednym przed Urzedem Skarbowym i Sadem. Te juz mogą byc z dobrowolnych skladek publicznych.
    18 2 Cytuj Zgłoś
  • 13.10.2018 - 17:42
    Znowu igrzyska dla ludu. Miasto zadłużone po uszy po poprzedniku i nagle powstanie dziesiątki kilometrów dróg, chodników. A nawet jeśli, choć to bajanie to za takie chodniki jak w Myślenicach robią to trzeba sobie dać spokój. Wszędzie się zapadają. Po roku wyglądają jak gdzie indziej po dwudziestu latach. Proszę się pospacerować i popatrzeć (szczególnie widać po deszczu lub wieczorem pod światło) jak zmarnotrawiono samorządowe pieniądze i zapytać dlaczego tak się dzieje? Czyżby wykonawca musiał z kimś się podzielić pieniędzmi i brakło na solidne wykonanie? I teraz nowe obiecanki tej samej ekipy. Parkingi trój poziomowe aż trzy w obietnicy. To milionowe wydatki a patrząc na szczodrość poprzedniego burmistrza to będą kosztować co najmniej trzy razy tyle jak szacunek do przetargu. I znowu skąd na to pieniądze? Nie ma wskazania jedynie obietnice. A może by tak obiecać lotnisko dla Jambo Jet-ów, tor dla Formuły 1 albo kosmodrom to takie podpowiedzi dla kandydata na następny briefing i równie realne jak te "cacanki" powyżej
    26 10 Cytuj Zgłoś
  • 13.10.2018 - 19:58
    Lech Kosyjan napisał/a:
    I teraz nowe obiecanki tej samej ekipy. Parkingi trój poziomowe aż trzy w obietnicy. To milionowe wydatki a patrząc na szczodrość poprzedniego burmistrza to będą kosztować co najmniej trzy razy tyle
    Dokładnie jest jak mówisz ale ja pójdę vabank. Rzucam rękawicę i czekam aż H&O ją podniesie. Halek pokazuje wstępny biznesplan na te obietnice od regulacji raby (tu wstępne zgody chciałbym zobaczyć - bo ich nie uzyska, było w innym wątku), po parking wielopoziomowy oraz komunikację prawie za free. Halek pokazuje przy KAŻDEJ obietnicy skąd weźmie pieniądze (niech będzie choć zarys byle nie wydumany), jak dalej nie zadłuży miasta i glosuję na niego. Czekam........
    17 6 Cytuj Zgłoś
  • 13.10.2018 - 21:10
    taki_gość napisał/a:
    I znowu kłania się brak czytania ze zrozumieniem.Przecież napisałem:

    a teraz Ci przetłumaczę. Napisałem, żeby nie zawracał sobie d..y linią kolejową, bo to jest nierealne, a zaczął obiecywać, a po ewentualnej wygranej załatwiać MPK.
    Zrozumiałaś?
    Sam sobie przeczysz w tym tłumaczeniu mi czytania bez zrozumienia.
    1 10 Cytuj Zgłoś
  • Artur 14.10.2018 - 2:22
    koli napisał/a:
    Szwagropol ma nowoczesne autobusy, klimatyzowane, jednej z wiodących na rynku europejskim firm, więc nie wiem, czego jeszcze oczekujesz? Tajskiego masażu?
    Hmm... oczekuję jeszcze umiejętności czytania ze zrozumieniem? Nie pisałem o wadach szwagropola, ale o naszych busach - graty, przepełnione, o manierach kierowców nie wspomnę. Daleko im do standardów szwagropola ;)
    7 3 Cytuj Zgłoś
  • 14.10.2018 - 15:42
    Panie Halek, jest Pan aż tak pewien zwycięstwa, że mówi Pan "mój poprzednik zaplanował"?? Nie chcę słuchać już o nowych obietnicach... może zamiast tego powie mi Pan czy gmina wywiąże się z umowy, którą podpisała 4 lata temu na przyłącz wody, a na którą podobno w gminie nie ma pieniędzy do dziś. Nie wiem w jaki sposób chcecie finansować nowe obietnice wyborcze, jak nie ma kasy na 50m nitki wody :) Pozdrawiam i życzę kolejnych lat sukcesów w prowadzeniu szkoły.
    31 6 Cytuj Zgłoś
  • 14.10.2018 - 17:18
    Kandydat obiecuje cytuję: "- linię miejską za 1 zł" Jest pytanie komu i po co? Chyba, że wzorem poprzednika wyrzuci miejski bazar z ul. Kazimierza bo tam mało kto chodzi z lokalnych mieszkańców np. na Chełm. I będzie woził ludzi na zakupy na Chełm. A może lepiej wozić ich pod wyciąg. Do góry wyjadą wyciągiem a po zakupach na nartach w dół. Druga trasa szlakiem dokonań "drugiego Kazimierza Wielkiego" ("zastał Myślenice zaniedbane z zostawił wydutkane" - zadłużenie 106,4%) np. wkoło rynku taki cross potem olbrzymia biblioteka równa "Jagiellonce", następnie kompleks nowoczesnych baraków - hala i strzelnica i powrót oczywiście pod nowy obiekt stawiający nas w szeregu takich miast jak Poznań, Warszawa, Gdańsk. A co nie stać nas?
    30 7 Cytuj Zgłoś
  • Beata 14.10.2018 - 23:36
    W miejscach publicznych należących do UMiG pojawiły się tablice wyborcze z wyłącznością do obklejania plakatami Komitetu Ostrowskiego i Halka.

    To jest właśnie idealny przykład układu myślenickiego, tylko dla znajomych króliczka.
    Tak wygląda demokracja wg sitwy, której władza skończy się 21 X.
    40 13 Cytuj Zgłoś
  • 15.10.2018 - 2:38
    A ktoś broni PISowi ustawić niedaleko swoich wyborczych tablic ?
    Czy lepiej niech będą wszystkie publiczne i wojna kto komu zaklei plakat.

    Kto będzie miał więcej fanatyków, którzy zakleją minutę przed cisza wyborczą i swoim ciałem obronią ichniejsze plakaty.
    8 22 Cytuj Zgłoś
  • mirek@ 15.10.2018 - 7:25
    Bagietka napisał/a:
    W miejscach publicznych należących do UMiG pojawiły się tablice wyborcze z wyłącznością do obklejania plakatami Komitetu Ostrowskiego i Halka.

    To jest właśnie idealny przykład układu myślenickiego, tylko dla znajomych króliczka.
    Tak wygląda demokracja wg sitwy, której władza skończy się 21 X.
    na płocie policji pojawily sie banery pis, przy jednym z kosciolow za szybka zamkniete na klucz, ale kto by tam sie zajmowal obiektywizmem, kiedy mozna ladowac tylko w jedno ugrupowanie :)
    11 25 Cytuj Zgłoś
  • 15.10.2018 - 8:44
    No jak można inwestować w komunikację miejską opartą na prywatnych przewoźnikach jedno przeczy drugiemu. TYLKO KOMUNIKACJA Z PRAWDZIWEGO ZDARZENIA BEZ UDZIAŁU BUSÓW !!!!!! TYLKO AUTOBUSY DADZĄ NAM ODROBINĘ POWIEWU CYWILIZACJI
    15 5 Cytuj Zgłoś
  • 15.10.2018 - 11:18
    mirekm napisał/a:
    na płocie policji pojawily sie banery pis, przy jednym z kosciolow za szybka zamkniete na klucz, ale kto by tam sie zajmowal obiektywizmem, kiedy mozna ladowac tylko w jedno ugrupowanie :)
    ciekawe bo przed wejściem do każdej szkoły widzę plakaty halka na wykupionych prywatnych tablicach :) pewnie za nasze pieniądze...czekam jakie jeszcze cuda pan "nic nie potrafię zrobić sam" obieca ;) Przez dekadę nic nie zrobił dla mieszkańców a teraz poczuł koryto to gruszki na wierzbie obiecywał będzie :D żenada.
    42 9 Cytuj Zgłoś
  • 15.10.2018 - 14:39
    Szczerze mówiąc chciałam zagłosować na pana Halka, ale jak widzę co ogłasza od pewnego czasu to chyba zrezygnuję z tego pomysłu. Mam wrażenie, że obiecuje już WSZYSTKO co się tylko da, a pokrycia w rzeczywistości raczej to nie znajdzie. Gdzie te parkingi pan stworzy? Linia za 1 zł? Serio, ktoś w to wierzy? Miasto będzie ją sponsorować jak mniemam, bo raczej to na siebie nie zarobi.
    21 8 Cytuj Zgłoś
  • Beata 15.10.2018 - 15:07
    Widać, że "Halek & nomenklatura" łapią się już każdej możliwej opcji mającej na celu ogłupianie społeczne.
    Widzą, że jest bardzo źle i niewielu mieszkańców pójdzie i na nich zagłosuje. Wcale mnie to nie dziwi bo zadłużać miasto i gminę potrafi każdy. Za publiczne pieniądze można zrobić wszystko ale w przypadku Ostrowskiego dochodziły do tego kredyty na głupie cele, którymi on sam się nie przejmuje, podobnie jak Halek, którego namaścił.
    Zadłużenie będziecie spłacać Wy i Wasze dzieci i wnuki. Kredyty za idiotyczne pomysły typu strzelnice i muzea, które nie przyniosą dochodów a jedynie zapewnią Nam wszystkim dodatkowe koszty obsługi i utrzymania powiększając obciążenia finansowe Nas wszystkich.

    Halek & Przyjaciele wysyłają kolejne tony kolorowej makulatury do naszych skrzynek. Strategia kupowania głosów kolorowymi książeczkami i widokówkami.

    Jak tanio sprzedacie Wasze głosy i wrzucicie do urny głosy popierające Halka, Ostrowskiego i cały ten pseudoobywatelski Komitet Wyborczy Ostrowskiego? Kolejny Komitet Wyborczy "Bez Układów". następna ściema już w samej nazwie komitetu.

    Poprzecie klikę, która doi "Ziemię Myślenicką" od tylu lat swoimi często idiotycznymi i drogimi decyzjami? Przypomnijcie sobie jak to działa i włączcie film "Miś"
    Czy pozwolicie i dacie wreszcie szansę na zmiany tego układu?

    Chyba się nie boicie PiSu, którym Was straszą w mediach mainstreamowych. Straszą bo ci co straszą sami panicznie się boją tego, że wreszcie ktoś sprowadzi równość i demokrację obywatelską na ziemię i skończą się czasy tłustych, nietykalnych misiów, rozgrabiających gospodarkę na lewo i prawo i tuczących się na krzywdzie innych, nie patrząc na innych a jedynie na własne interesy.

    Czas na wybory za 6 dni. Czas pokazać im wszystkim kto tutaj rządzi.
    28 15 Cytuj Zgłoś
  • 15.10.2018 - 21:43
    aaa i jeszcze KONIECZNIE darmowy kebab i %%% dla potrzebujacych .... i ulge w abonamencie na WYSYPISKU
    16 4 Cytuj Zgłoś
  • 15.10.2018 - 22:51
    epka1 napisał/a:
    Szczerze mówiąc chciałam zagłosować na pana Halka, ale jak widzę co ogłasza od pewnego czasu to chyba zrezygnuję z tego pomysłu. Mam wrażenie, że obiecuje już WSZYSTKO co się tylko da, a pokrycia w rzeczywistości raczej to nie znajdzie. Gdzie te parkingi pan stworzy? Linia za 1 zł? Serio, ktoś w to wierzy? Miasto będzie ją sponsorować jak mniemam, bo raczej to na siebie nie zarobi.
    A ja nie będę głosować na pana Szlachetkę bo to by oznaczało ,że popieram degradację z posła na burmistrza. Widocznie PiS się na nim poznał i skreślił go z przyszłorocznej listy poselskiej PiS
    12 34 Cytuj Zgłoś
  • 16.10.2018 - 17:54
    Bagietka ale jesteś głupi/a, tony kolorowej makulatury to akurat pis roznosi, no ale jak ktoś pisze spoza Myślenic to skąd ma to wiedzieć?
    7 13 Cytuj Zgłoś
  • Beata 16.10.2018 - 18:02
    oportunista napisał/a:
    Bagietka ale jesteś głupi/a, tony kolorowej makulatury to akurat pis roznosi, no ale jak ktoś pisze spoza Myślenic to skąd ma to wiedzieć?
    A może zadaj pytanie Halkowi dlaczego ucieka od debaty?

    Nie obrażaj jeżeli sam nie chcesz być obrażany.
    10 9 Cytuj Zgłoś
  • 17.10.2018 - 14:25
    Bagietka napisał/a:
    A może zadaj pytanie Halkowi dlaczego ucieka od debaty?

    Nie obrażaj jeżeli sam nie chcesz być obrażany.
    Halek bez Ostrowskiego cienki jest. Nie poradziłby sobie w debacie.
    4 Cytuj Zgłoś
  • Beata 17.10.2018 - 14:49
    taki_gość napisał/a:
    Halek bez Ostrowskiego cienki jest. Nie poradziłby sobie w debacie.
    Należy się zastanowić czy on w czymkolwiek samo jest w stanie sobie poradzić :)
    Jak to było z tym remontem szkoły w Borzęcie?
    1 2 Cytuj Zgłoś
  • 17.10.2018 - 17:05
    Bagietka napisał/a:
    Należy się zastanowić czy on w czymkolwiek samo jest w stanie sobie poradzić :)
    Jak to było z tym remontem szkoły w Borzęcie?
    Bagietko cztery lata temu pisałaś tak samo o Szlachetne więc niestety straciłaś swoją wiarygodność . Od początku mówiłam ,że masz coś obiecane . Ty nie jesteś samorządowcem nie działasz dla dobra mieszkańców tylko dla siebie . Opanuj się kobieto ,bo takiego parcia na władzę dawno nie widziałam .
    1 2 Cytuj Zgłoś
  • Beata 17.10.2018 - 19:57
    malina napisał/a:
    Bagietko cztery lata temu pisałaś tak samo o Szlachetne więc niestety straciłaś swoją wiarygodność . Od początku mówiłam ,że masz coś obiecane . Ty nie jesteś samorządowcem nie działasz dla dobra mieszkańców tylko dla siebie . Opanuj się kobieto ,bo takiego parcia na władzę dawno nie widziałam .
    Może odpowiesz jak to było z tym remontem szkoły w Borzęcie?
    Kolega koledze przyznał fundusze?
    1 4 Cytuj Zgłoś
Poinformuj o komentarzach