Myślenice: Burmistrz Jarosław Szlachetka złożył ślubowanie. Czy uda mu się zrealizować swój program?

Podczas pierwszej sesji Rada Miejskiej kadencji 2018-2023 Jarosław Szlachetka odebrał od komisarza wyborczego zaświadczenie o wyborze na burmistrza miasta i gminy Myślenice i złożył ślubowanie. Czy uda mu się zrealizować swój „Plan dla Myślenic”?

Podczas pierwszej sesji Rada Miejskiej kadencji 2018-2023 radni odebrali zaświadczenia o wyborze, złożyli ślubowanie oraz wybierali przewodniczącego rady oraz dwóch wiceprzewodniczących. Tego dnia Jarosław Szlachetka odebrał od komisarza wyborczego zaświadczenie o wyborze na burmistrza miasta i gminy Myślenice i również złożył ślubowanie.

"Obejmując urząd burmistrza Miasta i Gminy Myślenice, uroczyście ślubuję, że dochowam wierności prawu, a powierzony mi urząd sprawować będę tylko dla dobra publicznego i pomyślności mieszkańców Miasta i Gminy Myślenice. Tak mi dopomóż Bóg”  - mówił.

W wyborach samorządowych 2018 na burmistrza miasta i gminy w kadencji 2018-23 z wynikiem 55% został wybrany Jarosław Szlachetka (Prawo i Sprawiedliwość). Wyborcy oddali na niego 11031 głosów.

W swoim inauguracyjnym wystąpieniu Jarosław Szlachetka dziękował wyborcom za poparcie. Jak podkreślał to historyczny wynik przy rekordowej frekwencji wynoszącej prawie 60%. Dziękował też współpracownikom, rodzinie i żonie.


Jestem dumny, że w tym szczególnym roku jubileuszu 100-lecia odzyskania przez naszą Ojczyznę niepodległości mogę stanąć na czele Myślenickiego Samorządu. Przyjmuję ten urząd przyznany mi przez mieszkańców z pokorą i z wdzięcznością.
Przed nami nowy rozdział w historii i nowa karta w dziejach samorządu. Składając dzisiaj ślubowanie i podejmując się, misji przewodzenia myślenickiej wspólnocie samorządowej deklaruję, że zrobię wszystko, co w mojej mocy, aby Miasto i Gmina Myślenice rozwijało się z korzyścią dla wszystkich mieszkańców.

Tak jak do tej pory kiedy byłem posłem na Sejm RP swoją pracowitości i uczciwością będę codziennie starał się udowadniać, że Wasz wybór był słuszny. Jako nowo wybrany Burmistrz wszystkich mieszkańców gminy Myślenice jestem gotów Wam służyć i jak tylko będzie to możliwe zawsze być blisko ludzkich spraw - rodzin, seniorów i osób niepełnosprawnych.

Chcę być dobrym gospodarzem, dbać o równy rozwój miasta i wszystkich wsi. Sytuacja naszej gminy jak powiedziała mi pani skarbnik jest trudna, ale nie beznadziejna - dlatego tym bardziej podejmę starania i współpracę przede wszystkim z rządem RP oraz samorządem wojewódzkim w celu pozyskiwania środków zewnętrznych na budowę i modernizację infrastruktury drogowej, sportowej, edukacyjnej, kulturalnej i społecznej w naszej gminie.

Chciałbym, aby Myślenice były przykładem łączenia mieszkańców i dobrego realizowania wszystkich zadań, jakie stoją przed samorządem. Praca samorządowca to służba, to troska o dobro wspólne. Liczę na dobrą współpracę z Wami wszystkimi – szanowni radni. Zapraszam do współpracy wszystkich tych, którym dobro mieszkańców naszej gminy leży na sercu.

 

"Plan dla Myślenic" - czyli co obiecywał nowy burmistrz

Przedstawiony podczas kampanii wyborczej z udziałem wicepremier Beaty Szydło program Jarosława Szlachetki zawierał kilka głównych punktów wśród których znalazły się m.in. niższe koszty życia, więcej dla rodzin, dobra infrastruktura, troska o seniorów, aktywna gmina i lokalny patriotyzm.

Przypominamy w skrócie co znajduje się w Planie dla Myślenic, którego realizację obiecywał obecny burmistrz:

1. Niższe opłaty za wodę i ścieki

* W Myślenicach mamy jedne z najwyższych stawek komunalnych w Polsce. Zobowiązuję się do obniżenia tych opłat.
* Deklaruję, że nie będą podnosił lokalnych podatków od osób indywidualnych oraz przedsiębiorców.

2. Więcej dla rodzin

* Deklaruję budowę nowego przedszkola z funkcją żłobka w Jaworniku oraz modernizację istniejącej bazy opiekuńczo-wychowawczej.
* Wydłużę czasu pracy przedszkoli oraz świetlic szkolnych.
* Chciałbym realizować program „Mieszkanie Plus”.

3. Przyjazna szkoła

* Zadbam o remonty i doposażenie szkół, o które od lat zabiegają rodzice i nauczyciele.
* Zaproponuję stworzenie opieki stomatologicznej dla uczniów ze szkół gminnych.
* Powołam na nowo do życia zlikwidowaną Szkołę Podstawową nr 1 w Myślenicach.

4. Dobra infrastruktura

* Na skutek wieloletnich zaniedbań konieczne są remonty dróg, rozbudowa oświetlenia oraz budowa nowych chodników, szczególnie w miejscowościach wiejskich gminy Myślenice
*Będę kontynuował działania na rzecz dalszej poprawy bezpieczeństwa na Zakopiance przez współpracę z Ministerstwem Infrastruktury i Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad
* Podejmę dziania na rzecz budowy nowych miejsc parkingowych w mieście oraz uporządkowania ruchu przez realizację budowy pierwszego odcinka zachodniej obwodnicy Myślenic
* W dalszym ciągu będą dążył do budowy nowej linii kolejowej Kraków-Myślenice;
* Będę realizował program „Czyste powietrze” z ekodopłatami na termomodernizację gospodarstw domowych.

Czy burmistrzowi Jarosławowi Szlachetce uda się zrealizować swój „Plan dla Myślenic”?

  • zdecydowanie tak
  • raczej tak
  • trudno powiedzieć
  • raczej nie
  • zdecydowanie nie
  • Zobacz wyniki

Powiązane tematy

Czytaj także

Komentarze

  • 19.11.2018 - 7:05
    "Politycy są jak pieluchy. Powinni być zmieniani często i z tego samego powodu."
    Tom Blair
    30 5 Cytuj Zgłoś
  • mirek@ 19.11.2018 - 7:26
    Przede wszystkim pomijane w tekstach i komentarzach jest to co musiało dziać się w kuluarach lokalnej polityki. Co się tam działo wie niewiele osób, ale widać, że zdolność do skutecznego dialogu i dążenia do porozumienia leży po stronie ludzi ostrowskiego, bo to oni wyważyli radę. Pytanie czy przedstawiciele PiS są tak bezkompromisowi i pewni swoich racji i zabetonowani w swoich poglądać... jeśli tak to nie wróży dobrze dla myslenic skoro na ich czele bedzie stal tak myślący burmistrz ... mam nadzieje ze ta praca nauczyc go dialogu ze wszystkimi i otwartosci bo z tego co prezentowal do tej pory nie wyczytalem aby taki byl. dzięki dojrzałemu zachowaniu radnych z opozycji mamy szanse na normalność w gminie. To był świetny ruch Panie i Panowie! BRAWO!
    39 37 Cytuj Zgłoś
  • Bartek 19.11.2018 - 8:54
    Pytacie o ten jego program, ale w nim niewiele mozna znalezc wiec co on ma realizowac? chodzilo tylko o to zeby wygrac. najwieksze sprawy obwodnica zachodnia i wezel w jaworniku ale to obiecywal kazdy kandydat od stu lat. no jeszcze zalew obiecywali wszyscy ze otworza. nie ma tu nic odkrywczego, myslenic nie czeka rewolucja raczej redukcja biegow i klekot diesla przy niskiej predkosci tak bedziemy sie turlac. pytanie kto w czasie jazdy wysiadze z tego busa marki myslenice :)
    26 24 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 9:20
    bartek napisał/a:
    myslenic nie czeka rewolucja raczej redukcja biegow i klekot diesla przy niskiej predkosci tak bedziemy sie turlac. pytanie kto w czasie jazdy wysiadze z tego busa marki myslenice :)
    Myślenice potrzebują przede wszystkim wyjść z zapaści finansowej, w którą wpędziła nas poprzednia ekipa. A to się nam będzie odbijać czkawką jeszcze długo.
    38 27 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 9:23
    a te mieszkania plus to gdzie Pan widzi?
    27 3 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 9:50
    Afera goni aferę rząd się rozleci i z kasy dla Myślenic będzie nic. Programy wezmą w łeb i Szlachetka swoim sporsobem ucieknie a naród znów go wybierze na kolejny stołeczek.

    Proponuję wysłuchać pierwszego przemówienia Szlachetki po ślubowaniu. Zaprasza do wspólpracy wszystkich radnych po czym na FB odrazu gnoi Bez Układów i Ostrowskich nazywając ich totalną opozycją.

    Jak on chce realizować ten program w kontrze do połowy rady i połowy mieszkańców ?
    37 15 Cytuj Zgłoś
  • Beata 19.11.2018 - 9:58
    :)
    Nawet w EU o tym mówią, ale ciemnego luda już nic nie przekona

    zdjecie
    36 38 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 10:30
    bartek napisał/a:
    Pytacie o ten jego program, ale w nim niewiele mozna znalezc wiec co on ma realizowac? chodzilo tylko o to zeby wygrac. najwieksze sprawy obwodnica zachodnia i wezel w jaworniku ale to obiecywal kazdy kandydat od stu lat. no jeszcze zalew obiecywali wszyscy ze otworza. nie ma tu nic odkrywczego, myslenic nie czeka rewolucja raczej redukcja biegow i klekot diesla przy niskiej predkosci tak bedziemy sie turlac. pytanie kto w czasie jazdy wysiadze z tego busa marki myslenice :)
    widzę Bartku że bez układów weszło w układ z Ostrowskim
    28 12 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 10:36
    Pani Ambroży stanęła przed trudnym wyborem: związać się z nowym burmistrzem, czy też trzymać się kliki byłego. Przekonało ją stanowisko zastępcy, a szkoda. Mogła przyglądać się z boku i w każdej sprawie być języczkiem u wagi. Myślę, że na tym wygrałaby przede wszystkim u wyborców za 5 lat.
    36 19 Cytuj Zgłoś
  • Beata 19.11.2018 - 10:49
    Zrobiła to ze szkodą dla mieszkańców, przyjmując, że wejdzie w totalną opozycję a po Ostrowskich nie spodziewałabym się niczego innego.
    Gdyby w dwójkę zostali niezależni byliby "podrywani" z każdej ze stron i mieliby większe możliwości, ale jak widać postąpili bezmyślnie, choć jeszcze mają szansę by działać rozumnie.
    Gdy staną na sztorc wobec burmistrza - przegrają.
    Stare cwaniaczki od Ostrowskiego będą ich rozgrywać jak przedszkolaków i skończą jak przystawka Nowoczesna w Koalicji Obywatelskiej i stracą twarz "bez układów" całkowicie.
    37 37 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 11:23
    taki_gość napisał/a:
    Pani Ambroży stanęła przed trudnym wyborem: związać się z nowym burmistrzem, czy też trzymać się kliki byłego. Przekonało ją stanowisko zastępcy
    Przeczytaj dokładnie wpis Szlachetki na FB dawał to samo :) więc chyba nie kwestia stanowiska. Warto czytać to pomaga zrozumieć ! Wybrała dobrze i chwała im za to !
    25 19 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 12:01
    PiterOlek napisał/a:
    ! Wybrała dobrze
    ... stołek zastępcy ..
    19 9 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 12:37
    Teraz test dla burmistrza, potrafi współpracować z przedstawicielami społeczeństwa Myślenic,
    czy jest sługusem totalnej władzy.
    Czy jest funkcjonariuszem PiS, czy reprezentantem mieszkańców miasta.
    Przypominam, że ta funkcja nie jest z nominacji i nadania partyjno -rządowego, tylko służbą dla mieszkańców miasta i burmistrz sprawuje rolę służebną a nie władczą.
    26 15 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 12:42
    taki_gość napisał/a:
    Pani Ambroży stanęła przed trudnym wyborem: związać się z nowym burmistrzem, czy też trzymać się kliki byłego. Przekonało ją stanowisko zastępcy, a szkoda. Mogła przyglądać się z boku i w każdej sprawie być języczkiem u wagi. Myślę, że na tym wygrałaby przede wszystkim u wyborców za 5 lat.
    Piszesz oczywiście w swoim imieniu, co to znaczy związać się z nowym burmistrzem?
    A tę radę to kto wybrał aniołki?
    Mogłeś zarejestrować własną listę i gdybyś wprowadził swoich ludzi mógłbyś dzisiaj związywać się z burmistrzem dowolnie.
    Nie ma twoich ludzi są inni, Rada jest ich i burmistrzowi nic do wyboru mieszkańców, tak jak Radzie nic do wyboru burmistrza.
    To taka lekcja demokracji. To coś innego niż bolszewia.
    12 11 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 12:55
    Swój program to on zrealizuje, gorzej z programem dla Myślenic.
    23 11 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 12:57
    Ale Prawu I Sprawidliwości te bez układów zamąciło, aż miło patrzeć.
    Wybory wygrane a tu rządzenia pełnego nima :) Wielkie uznanie dla Pani Grażyny i pana Wojciecha (Bez Układów) że maja swoje zdanie i pokazali że nie można ich kupić. Słowa uznania również dla radnych KW Macieja Ostrowskiego za niezłomność mimo tego że i pewnie tam nie brakowało propozycji. Tak trzymać co nie znaczy że dobre propozycje Burmistrza rada będzie odrzucała. Czekamy na propozycję Pana Szlachetki dot. obniżenia stawek za wodę, a wówczas z pewnością za taką propozycją wszyscy radni zagłosują jednogłośnie.
    28 19 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 13:59
    taki_gość napisał/a:
    Pani Ambroży stanęła przed trudnym wyborem: związać się z nowym burmistrzem, czy też trzymać się kliki byłego. Przekonało ją stanowisko zastępcy, a szkoda. Mogła przyglądać się z boku i w każdej sprawie być języczkiem u wagi. Myślę, że na tym wygrałaby przede wszystkim u wyborców za 5 lat.
    Przecież by ją z roboty starosta wywalił jakby inaczej postapila
    To taka bez układów w układzie...
    21 18 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 14:21
    bono napisał/a:
    Piszesz oczywiście w swoim imieniu, co to znaczy związać się z nowym burmistrzem?
    A tę radę to kto wybrał aniołki?
    Mogłeś zarejestrować własną listę i gdybyś wprowadził swoich ludzi mógłbyś dzisiaj związywać się z burmistrzem dowolnie.
    Nie ma twoich ludzi są inni, Rada jest ich i burmistrzowi nic do wyboru mieszkańców, tak jak Radzie nic do wyboru burmistrza.
    To taka lekcja demokracji. To coś innego niż bolszewia.
    I znowu ciężko z Tobą dyskutować. Ekscytuje Cię sformułowanie związać się z nowym burmistrzem. Więc dla Twojej informacji doprecyzuję moją wypowiedź. Pani Ambroży miała wybór, przystąpić do koalicji z nowym burmistrzem, przystąpić do koalicji z KW Macieja Ostrowskiego, albo "stać z boku" i głosować zgodnie ze swoim sumieniem i z wolą elektoratu który ją wybrał. Myślę, że na tym wygrałaby przede wszystkim u wyborców za 5 lat.

    Moja wcześniejsza wypowiedź brzmiała następująco:

    taki_gość napisał/a:
    Pani Ambroży stanęła przed trudnym wyborem: związać się z nowym burmistrzem, czy też trzymać się kliki byłego. Przekonało ją stanowisko zastępcy, a szkoda. Mogła przyglądać się z boku i w każdej sprawie być języczkiem u wagi. Myślę, że na tym wygrałaby przede wszystkim u wyborców za 5 lat.
    Czy teraz zrozumiałeś? Czy nadal masz przed oczyma bolszewię?
    8 14 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 14:24
    manifista napisał/a:
    Ale Prawu I Sprawidliwości te bez układów zamąciło, aż miło patrzeć.
    Wybory wygrane a tu rządzenia pełnego nima :) Wielkie uznanie dla Pani Grażyny i pana Wojciecha (Bez Układów) że maja swoje zdanie i pokazali że nie można ich kupić. Słowa uznania również dla radnych KW Macieja Ostrowskiego za niezłomność mimo tego że i pewnie tam nie brakowało propozycji. Tak trzymać co nie znaczy że dobre propozycje Burmistrza rada będzie odrzucała. Czekamy na propozycję Pana Szlachetki dot. obniżenia stawek za wodę, a wówczas z pewnością za taką propozycją wszyscy radni zagłosują jednogłośnie.
    Co prawda to prawda, "bez układów" z PiS'em. Taki wyborczy koń trojański przyjaciół Króliczka...
    8 10 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 15:20
    Bagietka napisał/a:
    Zrobiła to ze szkodą dla mieszkańców, przyjmując, że wejdzie w totalną opozycję a po Ostrowskich nie spodziewałabym się niczego innego.
    Gdyby w dwójkę zostali niezależni byliby "podrywani" z każdej ze stron i mieliby większe możliwości, ale jak widać postąpili bezmyślnie, choć jeszcze mają szansę by działać rozumnie.
    Gdy staną na sztorc wobec burmistrza - przegrają.
    Stare cwaniaczki od Ostrowskiego będą ich rozgrywać jak przedszkolaków i skończą jak przystawka Nowoczesna w Koalicji Obywatelskiej i stracą twarz "bez układów" całkowicie.
    Kim jest przrwodniczacy rady ? Czy ma jakieś większe prawa niż zwykły radny ? Nie wiem naprzyklad ma dwa głosy zamiast jednego ,decyduje o czymś sam? Kim jest oprucz tego ,że prowadzi obrady ,że uważasz ,że jego wybór szkodzi mieszkańca .
    Zanim zlinczujesz Ambroży poczekaj na kolejne głosowania w radzie i skacz już z ta nowoczesna ,bo widzę ,że chciałbyś być nowoczesna ale Ci to nie wychodzi .
    20 7 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 15:24
    Jedna Pani z Trzemeśnia startująca z listy PiS pod postem Szlachetki napisała ,że Pan Malinowski nie należy już do parafii będzie wykluczony ... Opanujcie się Pisowvy zacznijcie żyć z ludźmi i dla ludzi !!!
    22 8 Cytuj Zgłoś
  • Beata 19.11.2018 - 15:41
    malina napisał/a:
    Kim jest przrwodniczacy rady ? Czy ma jakieś większe prawa niż zwykły radny ? Nie wiem naprzyklad ma dwa głosy zamiast jednego ,decyduje o czymś sam? Kim jest oprucz tego ,że prowadzi obrady ,że uważasz ,że jego wybór szkodzi mieszkańca .
    Zanim zlinczujesz Ambroży poczekaj na kolejne głosowania w radzie i skacz już z ta nowoczesna ,bo widzę ,że chciałbyś być nowoczesna ale Ci to nie wychodzi .
    Ale ja nikogo nie linczuję.
    Przepowiadam tylko przyszłość, którą prawdopodobnie sobie szykuje sobie ta dwójka, jeżeli nie zacznie myśleć.
    Jeżeli chce się coś naprawdę zrobić to trzeba układać się z burmistrzem a po większości Ostrych już widać, że będą kulą u nogi.
    Obym się myliła
    7 30 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 15:50
    Bagietka napisał/a:
    Ale ja nikogo nie linczuję.
    Przepowiadam tylko przyszłość, którą prawdopodobnie sobie szykuje sobie ta dwójka, jeżeli nie zacznie myśleć.
    Jeżeli chce się coś naprawdę zrobić to trzeba układać się z burmistrzem a po większości Ostrych już widać, że będą kulą u nogi.
    Obym się myliła
    Jak sama powiedziałaś "układać się "oni są bez układu i głosują dla dobra mieszkańców a głos na wybór przewodniczącego nie ma żadnego znaczenia . Tak ,że poczekaj a się przekonasz . Ja wiem ,że dla was pisowcow tylko głos za PiS będzie głosem dla dobra ,ale są jeszcze inni mieszkańcy ,ktorzy wiele rzeczy potrzebują i widzą inaczej . Najlepszym rozwiązaniem dla ogółu jest właśnie taka rada nie należąca do burmistrza . Niech będzie burmistrzem wszystkich mieszkańców .
    23 4 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 16:29
    taki_gość napisał/a:
    I znowu ciężko z Tobą dyskutować. Ekscytuje Cię sformułowanie związać się z nowym burmistrzem. Więc dla Twojej informacji doprecyzuję moją wypowiedź. Pani Ambroży miała wybór, przystąpić do koalicji z nowym burmistrzem, przystąpić do koalicji z KW Macieja Ostrowskiego, albo "stać z boku" i głosować zgodnie ze swoim sumieniem i z wolą elektoratu który ją wybrał. Myślę, że na tym wygrałaby przede wszystkim u wyborców za 5 lat.

    Moja wcześniejsza wypowiedź brzmiała następująco:

    Czy teraz zrozumiałeś? Czy nadal masz przed oczyma bolszewię?
    Pani Ambroży nie związała się z burmistrzem, bo jak piszesz miała wybór i wybrała grupę nie związaną z PiS, bo wybrała z własnym sumieniem, a nie myślała żeby za 5 lat wygrać wybory.
    To jest sztuka, której ty nie zrozumiesz, wybór bezinteresowny.

    A czy jeden z drugim radny nie z pis słucha Ostrowskiego, który już w UMG jest nul, a oni niejeden mógłby być jego ojcem, to już twoja wydumana teoria.
    Ostrowski cię straszył po nocach, ale jego już nie ma, jest tym samym dla miasta co ty, jakieś tam powiązania ma, ale nieobecni nie mają racji.
    16 5 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 16:36
    Bagietka napisał/a:
    Ale ja nikogo nie linczuję.
    Przepowiadam tylko przyszłość, którą prawdopodobnie sobie szykuje sobie ta dwójka, jeżeli nie zacznie myśleć.
    Jeżeli chce się coś naprawdę zrobić to trzeba układać się z burmistrzem a po większości Ostrych już widać, że będą kulą u nogi.
    Obym się myliła
    Ty bagietko raczej próbuj przepowiedzieć przyszłość sobie, bo to że robisz dzisiaj za wazelinę, jutro może mieć konsekwencje odwrotne. Zacznij myśleć za siebie a nie za innych. Jak widzisz oni już są w Radzie a ty dopiero czekasz na etat.
    21 7 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 16:45
    taki_gość napisał/a:
    Pani Ambroży stanęła przed trudnym wyborem: związać się z nowym burmistrzem, czy też trzymać się kliki byłego. Przekonało ją stanowisko zastępcy, a szkoda. Mogła przyglądać się z boku i w każdej sprawie być języczkiem u wagi. Myślę, że na tym wygrałaby przede wszystkim u wyborców za 5 lat.
    Z boku to możesz przyglądać sie Ty ,nie po to zostaje sie radnym ,żeby przyglądać sie z boku (chwała Bogu ,że nim nie jestes z takimi poglądami) ja myśle ,że wygrała tym co zrobiła i jak widzisz jest wyborca za i przeciw . a czas pokaże jak Abrozy będzie działać . bo pokreslam ,że mieszkancy gminy Myślenice to nie tylko Pis ale wiele wody w rabie przepłynie zanim to zrozumiesz .
    20 3 Cytuj Zgłoś
  • Beata 19.11.2018 - 17:01
    bono napisał/a:
    Pani Ambroży nie związała się z burmistrzem, bo ... to jest sztuka, której ty nie zrozumiesz, wybór bezinteresowny.
    Bezinteresowna :) Śmiechłam
    8 20 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 17:04
    Bagietka napisał/a:
    Bezinteresowna :) Śmiechłam
    Bo co Ty możesz więcej oprucz uśmiechnąc :)
    19 8 Cytuj Zgłoś
  • Beata 19.11.2018 - 17:19
    malina napisał/a:
    Bo co Ty możesz więcej oprucz uśmiechnąc :)
    Z Ciebie też śmiechłam.
    Do podstawówki wróć bo wstyd przynosisz :(
    5 21 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 17:38
    [cytat=Bagietka]Z Ciebie też śmiechłam.
    Do podstawówki wróć bo wstyd przynosisz :([/c

    Dość ,że głupia to jeszcze bezczelna ! ale czego można sie spodziewadź po pisowcach
    niejednokrotnie widziałam ,że jak nie masz co powiedzieć to obrażasz
    22 9 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 17:54
    Przecież od początku widać było grę Starosty Tomala, który w ostatniej chwili widząc przegraną Halka natychmiast zmontowali i wysunęli trzeciego kandydata na Burmistrza myśląc ,że to zaszkodzi Szlachetce i będzie 2 tura wyborów Szlachetka-Halek. Ale niestety ten plan zupełnie nie wypalił i wygrana Szlachetki w 1 turze była największym szokiem nie dla p. Ambroży ale dla jej szefa ze Starostwa.
    15 16 Cytuj Zgłoś
  • Beata 19.11.2018 - 18:33
    malina napisał/a:
    [cytat=Bagietka]Z Ciebie też śmiechłam.
    Do podstawówki wróć bo wstyd przynosisz :([/c

    Dość ,że głupia to jeszcze bezczelna ! ale czego można sie spodziewadź po pisowcach
    niejednokrotnie widziałam ,że jak nie masz co powiedzieć to obrażasz
    Obrażam?

    Walisz takie ortografy, że nie ma się co obrażać. Książki czytać bo wstyd.
    I jeszcze bezczelna od głupich wyzywa :) Śmiech na sali.
    5 21 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 18:40
    bono napisał/a:
    Pani Ambroży nie związała się z burmistrzem, bo jak piszesz miała wybór i wybrała grupę nie związaną z PiS, bo wybrała z własnym sumieniem, a nie myślała żeby za 5 lat wygrać wybory.
    To jest sztuka, której ty nie zrozumiesz, wybór bezinteresowny. .
    Skąd wiesz o czym myślała? Kandydując na Burmistrza teraz na pewno chciałaby ewentualny sukces powtórzyć za 5 lat.
    Wybór tak bezinteresowny jak stołek vice przewodniczącego.

    bono napisał/a:

    A czy jeden z drugim radny nie z pis słucha Ostrowskiego, który już w UMG jest nul, a oni niejeden mógłby być jego ojcem, to już twoja wydumana teoria.
    Ostrowski cię straszył po nocach, ale jego już nie ma, jest tym samym dla miasta co ty, jakieś tam powiązania ma, ale nieobecni nie mają racji.
    Pisząc, ze Ostrowski jest nul, dajesz sam o sobie świadectwo. Udajesz wielce obeznanego z polityką lokalną, ale to tylko udawanie,
    Ostrowski mnie nie straszył i nie straszy. Straszyła mnie tylko jego buta i arogancja wobec tych od których nie był zależny, a najbardziej przestraszyło mnie zadłużenie w jakie wpędził nasze miasto.

    Otwórz szeroko oczy i powolutku postaraj się zrozumieć na czym polega polityka. Ale musisz wyjść poza stereotypy GW i TVN.
    6 13 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 19:39
    Zamiast wysnuwać wnioski "z kosmosu" może przeczytajcie oświadczenie pani Ambroży zamieszczone na facebooku :-)
    20 1 Cytuj Zgłoś
  • Beata 19.11.2018 - 20:36
    bono napisał/a:

    Nie jestem zwolennikiem i wyborcom PiS, co już udowodniłem , to dlaczego mam oglądać i czytać media PiS . Twoja propozycja jest nieracjonalna.
    Nie uważaj się więc za racjonalnie myślącego.
    Ja nie jestem wyborcą PO, N czy PSL ale zawsze muszę wysłuchać interpretacji obu stron i nie stronię od TVN i Wyborczej.

    Ty, z tego co widzę jesteś zaprogramowany jednostronnie. Być może należysz do tych, którzy zwyczajnie boją się posłuchać stacji przeciwnej, bo być może niektóre fakty mogły by Ci zaburzyć fanatyzm w którym się topisz.
    3 17 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 20:36
    Wdawanie się w dysputy z działaczami PiS przypomina dyskusję ze świadkami Jehowy. Sekta to sekta. PiS tradycyjnie już nie ma zdolności koalicyjnych, skoro nie umie przekonać, uszanować potencjalnego partnera, a chce kupić, uzależnić i zneutralizować. Hmm, o jakiej to perspektywie współpracy mówi Szlachetka? Sekta je sekta.
    12 7 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 20:44
    taki_gość napisał/a:
    Ale musisz wyjść poza stereotypy GW i TVN.
    Do czego ty mnie namawiasz do przejścia do PiS? To już za duże wymagania . Zostanę przy TVN bo to jedyna stacja nie pisowska.
    Ty masz stacje i pisma rządowe i jak uważasz ze są ok te je konsumuj.
    Nie jestem zwolennikiem i wyborcom PiS, co już udowodniłem , to dlaczego mam oglądać i czytać media PiS . Twoja propozycja jest nieracjonalna.

    Ps.
    Dobrze ze to TVN jest i ze sprzedali go Amerykanom by było by jak za komuny, jedynie słuszny przekaz. Przedtem Urban teraz Adrian Klarenbach to samo pochodzenie bo zdolni.
    Załatwili by Waltera jak Czarneckiego. Złożyli by mu propozycje nie do odrzucenia
    9 3 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 21:09
    A mówiłem nie wywoływać Bagietki z lasu !! Było już tak pięknie.......
    13 4 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 21:18
    Bagietka napisał/a:
    Nie uważaj się więc za racjonalnie myślącego.
    Ja nie jestem wyborcą PO, N czy PSL ale zawsze muszę wysłuchać interpretacji obu stron i nie stronię od TVN i Wyborczej.

    Ty, z tego co widzę jesteś zaprogramowany jednostronnie. Być może należysz do tych, którzy zwyczajnie boją się posłuchać stacji przeciwnej, bo być może niektóre fakty mogły by Ci zaburzyć fanatyzm w którym się topisz.
    Tak piszesz, tylko po to żeby pisać, bo tak cię wyszkolono,że masz mieć ostatnie zdanie?
    Ale pisz ze zrozumieniem, bo jak mi piszesz, że interpretuję tylko jedną stronę, to po co wymieniam nazwiska celebrytów pis z TVP?
    Możemy się nawet umówić, ty oglądasz codziennie TVN a ja TVP, TVN 24-TVPinfo OK?

    odpowiedz dla ciebie napisał trekk i ją zacytuję:

    trekk napisał/a:
    Wdawanie się w dysputy z działaczami PiS przypomina dyskusję ze świadkami Jehowy. Sekta to sekta. PiS tradycyjnie już nie ma zdolności koalicyjnych, skoro nie umie przekonać, uszanować potencjalnego partnera, a chce kupić, uzależnić i zneutralizować. Hmm, o jakiej to perspektywie współpracy mówi Szlachetka? Sekta je sekta.
    11 3 Cytuj Zgłoś
  • Beata 19.11.2018 - 21:27
    bono napisał/a:
    to po co wymieniam nazwiska celebrytów pis z TVP?
    Bo tylko tyle potrafisz wymienić :)

    Wdawanie się w dysputy z działaczami PO przypomina dyskusję ze świadkami Jehowy. Sekta to sekta. PO tradycyjnie już ma zdolności koalicyjne jedynie z podobnymi do nich szkodnikami.
    Platforma to partia faszystowska co potwierdza na każdym kroku.
    6 20 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 21:52
    Bagietka napisał/a:
    Bo tylko tyle potrafisz wymienić :)

    .
    Zapraszam ciebie i pozostałych Pis fanów do TVN 24, oglądajcie te pierdoły u Kurskiego, ale z przymrużeniem oka, albo niech każdy zostanie przy swojej wartości politycznej, bez agitacji.
    9 5 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 22:02
    Pozwolę sobie na wypowiedź. Bardzo mi smutno Panie Burmistrzu Jarku na którego oddałem z rozwagą swój głos podczas ostatnich wyborów. Widząc jak dziś w wywiadzie dla Telewizji Powiatowej ITV, mówiąc żargonem młodych - pojechał Pan po radnych komitetu Bez Układów jestem w absolutnym szoku. Mam już swoje lata i jako człowiek starszy miałem nadzieję, że po leniwych rządach Ostrowskiego nareszcie mamy dobrego gospodarza w osobie Pana Szlachetki. Ale to co dziś usłyszałem jest dla mnie czymś niepojętym ! To miała być dobra zmiana dla Myślenic, to miał być dobry Burmistrz dla Myślenic, a tymczasem jedno posiedzenie Rady Miejskiej i JEDNO niepowodzenie w pierwszym z głosowań wywołuje u naszego nowego gospodarza ogromny gniew i pojawiają się słowa o totalnej opozycji ? Panie Burmistrzu to, że Bez Układów zagłosowało na innego przewodniczącego niż z Prawa i Sprawiedliwości nie znaczy że nie będą głosowac na Pana dobre projekty, dobre pomysły dla dobra mieszkańców. Tymczasem Pan Panie Burmistrzu na łamach lokalnej telewizji PALI MOSTY obrzucając radnych w/w komitetu błotem ! Pytam dlaczego ? Jak Pan chce rządzić naszym miastem i gminą będąc skłóconym z radnymi którzy sa nadzieją że pana pomysły przejdą podczas kolejnych posiedzeń ? Bo przecież KWW Ostrowskiego pana nigdy nie poprze !
    Nie rozumiem takiego zachowania, bo liczyłem, że polityk, poseł który tak dobrze służył nam myśleniczanom będąc na stanowisku posła, będzie wspaniałym burmistrzem ! Proszę o przemyślenie kolejnych słów rzucanych w złości i gniewie, bo to do niczego nie prowadzi. Panie Jarku, apeluję ! Przecież to będzie niezwykle ciężkie 5 lat jeśli nie dojdzie pan do konsensusu i porozumienia z radnymi z innych komitetów. Ale ja wiem, że Pan to przecież WIE, to skąd te słowa z ust mojego /naszego Burmistrza ???
    21 6 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 22:15
    malina napisał/a:
    Bo co Ty możesz więcej oprucz uśmiechnąc :)
    malina, w niedzielę była zbiórka dla ubogich, może ktoś przekaże Ci słownik ortograficzny?
    6 7 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 22:31
    tadeuszw napisał:

    "(...) Bo przecież KWW Ostrowskiego pana nigdy nie poprze ! (...)"

    To jest tragedią tego Miasta. Wierna, stara gwardia... Kto zna sytuację tu panującą i orientuje się kto, z kim i co, ten wie o czym mówię. Nie będę wyprzedzać faktów. Mam nadzieję, że kontrole przeprowadzone w urzędzie po objęciu stanowiska wyjaśnią nam te kwestie. Chętnie dopowiem o paru szczegółach...
    7 9 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 22:40
    Mądrala napisał/a:
    Przecież od początku widać było grę Starosty Tomala, który w ostatniej chwili widząc przegraną Halka natychmiast zmontowali i wysunęli trzeciego kandydata na Burmistrza myśląc ,że to zaszkodzi Szlachetce i będzie 2 tura wyborów Szlachetka-Halek. Ale niestety ten plan zupełnie nie wypalił i wygrana Szlachetki w 1 turze była największym szokiem nie dla p. Ambroży ale dla jej szefa ze Starostwa.
    Zgadzam się w całej rozciągłości:)
    7 8 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 23:28
    Luna napisał/a:
    Zgadzam się w całej rozciągłości:)
    Uwaga! Powstaje nowa teoria sPiSku według sfrustrowanej "... zmiany". Czyżby ktoś się obawiał starosty, jako gracza, którego taktyce nie jest w stanie dorównać? Hmm, tylko jakoś trudno uwierzyć, że którykolwiek pracownik starostwa dałby się namówić na bycie pionkiem w grze. Luna i Mądra... cieniutka ta teoria. Tym bardziej, że Pani Ambroży nie jest osobą, która pozwoliłaby sobą manipulować. A i starosta nie zniża się do takiego poziomu działania. Zdaje się, że kto inny wydaje polecenia rezygnacji z fuchy w stolicy na "fuchę" w miasto- gminie. To jest dopiero gracz! Chociaż niskiego wzrostu. Proponuję wymyślić coś lepszego i na jako takim poziomie.
    Przy okazji... Pozdrowienia i gratulacje dla Pani Grażyny!
    14 7 Cytuj Zgłoś
  • 19.11.2018 - 23:48
    mieszkanka1980 napisała:
    "(...) A i starosta nie zniża się do takiego poziomu działania.(...)"

    Miałam okazję współpracować więc wiem jak jest.

    mieszkanka1980 napisała:
    "(...) Hmm, tylko jakoś trudno uwierzyć, że którykolwiek pracownik starostwa dałby się namówić na bycie pionkiem w grze.(...)"

    Realia są takie, że ludzie boją się utraty pracy. Nie jest to z mojej strony zarzut, choć ja akurat nie raz pracę traciłam, bo się nie podporządkowałam. Ale to moja droga. I od nikogo nie oczekuję bycia fighterem. Dla mnie bycie wierną swoim zasadom jest najważniejsze:)

    Teoria Mądrali mnie przekonuje i tyle w temacie!
    7 7 Cytuj Zgłoś
  • 20.11.2018 - 2:35
    Luna napisał/a:
    mieszkanka1980 napisała:
    "(...) A i starosta nie zniża się do takiego poziomu działania.(...)"

    Miałam okazję współpracować więc wiem jak jest.

    mieszkanka1980 napisała:
    "(...) Hmm, tylko jakoś trudno uwierzyć, że którykolwiek pracownik starostwa dałby się namówić na bycie pionkiem w grze.(...)"

    Realia są takie, że ludzie boją się utraty pracy. Nie jest to z mojej strony zarzut, choć ja akurat nie raz pracę traciłam, bo się nie podporządkowałam. Ale to moja droga. I od nikogo nie oczekuję bycia fighterem. Dla mnie bycie wierną swoim zasadom jest najważniejsze:)

    Teoria Mądrali mnie przekonuje i tyle w temacie!
    Na szczęście jest wielu innych współpracowników, którzy nie tracą pracy i nie czują się podporządkowani. Po prostu robią swoje. A decyzje o swoim życiu podejmują wraz z rodziną a nie z narzucenia. Teoria Mądrali jest teorią Mądrali. A o faktach najlepiej porozmawiać z samą zainteresowaną. Ona też ma swoje zasady. I na pewno nie jest to droga, którą obierasz. Na szczęście nie. A skoro podczas głosowania zdecydowała tak a nie inaczej i na fb wyjaśniła pewnym osobom swoje stanowisko, to oznacza, że nie musi się niczego obawiać. Ma swoje zdanie i to jest ok. I to mnie przekonuje a nie bajeczki osób trzecich. Tyle.
    12 8 Cytuj Zgłoś
Poinformuj o komentarzach