logo-web9
Miasto

Nieletni chcą pić. Jak odmówić im alkoholu?

Między innymi tego mogą dowiedzieć się sprzedawcy w ramach startującej dzisiaj akcji "Pozory mylą, dowód nie"

Dzisiaj rusza kampania „Pozory mylą, dowód nie” prowadzona przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie pod hasłem „Odpowiedzialny sprzedawca”. Jej celem jest zapobieganie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim.

W jaki sposób? Rozwiązaniem ma być internetowa platforma szkoleniowa dla sprzedawców, która jest bezpłatnym narzędziem do nauki dla… sprzedawców. Ci dzięki platformie mogą nauczyć się asertywnych zachowań dotyczących odmowy sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim.

Dzięki Twojemu wsparciu możemy poruszać tematy, które są istotne dla Ciebie i Twoich sąsiadów. Zabierz nas na wirtualną kawę – nawet najmniejszy gest ma znaczenie. 

Zobacz więcej
Czytaj komentarze!