Nowe logo i początek serii filmów "Turbo Orzeł" [WIDEO]
Orzeł Myślenice odświeżył logom, a w sieci pojawił się pierwszy odcinek cyklu "Turbokozak"
To początek działań nowego zarządu klubu z Dolnego Przedmieścia, który został wybrany w marcu bieżącego roku.
- Tuż po wyborach nowego zarządu w marcu bieżącego roku podjęliśmy pierwsze kroki, aby wprowadzić do klubu trochę nowoczesności. Nakreśliliśmy wspólnie z zarządem, że postawimy na rozwój nie tylko infrastruktury i bazy sportowej, ale także marketingu. Takie założenia pozwolą zbudować odpowiednią markę klubu, aby był odpowiednio postrzegany i zachęcał, przyciągając do klubu zarówno zawodników w każdym wieku jak również kibiców i potencjalnych sponsorów -mówi wiceprezes ds. sportowych Wojciech Cichoń.
Kolejną nowością jest początek serii filmów pt. "Turbo Orzeł", która z przymrużeniem oka sprawdza umiejętności piłkarskie zawodników Orła. Wideo jest zrobione na bazie popularnej w polskiej Ekstraklasie serii Turbokozaka, cieszącej się dużym zainteresowaniem w piłkarskiej społeczności.
Podobają Ci się nasze artykuły?
Dzięki Twojemu wsparciu możemy poruszać tematy, które są istotne dla Ciebie i Twoich sąsiadów. Zabierz nas na wirtualną kawę – nawet najmniejszy gest ma znaczenie.