Miasto

Młodzi Socjaldemokraci rozdają prezerwatywy

Młodzi Socjaldemokraci z Myślenic na Rynku rozdawali darmowe prezerwatywy i materiały edukacyjne podczas Światowego Dnia Walki z AIDS


Pierwszy grudnia to Światowy Dzień Walki z AIDS. Od pięciu lat Federacja Młodych Socjaldemokratów z Myślenic bierze aktywny udział w obchodach tego święta. W tym roku swoją akcję rozpoczęli w poniedziałek o godz. 15. Przez godzinę przechodzący przez Rynek mieli okazję otrzymać darmowe prezerwatywy i materiały edukacyjne na temat profilaktyki HIV/AIDS.

- Nasze działania kierujemy przede wszystkim do młodych. Zależy nam na tym, aby przekazać wiedzę o HIV/AIDS. Apelujemy zarazem o stosowanie tej wiedzy w praktyce – czyli o unikanie ryzykownych zachowań seksualnych i stosowanie prezerwatyw – mówi Rafał Kudas, przewodniczący Rady Powiatowej SLD.

Przez godzinę rozdano kilkadziesiąt opakowań prezerwatyw i kilkaset ulotek

Komentarze

  • 2 gru 2009

    Super Akcja...

    1 Odpowiedz
  • 2 gru 2009

    Jakbyście jeszcze wiedzieli chłopcy i dziewczyny jak się to robi...

    1 Odpowiedz
  • 2 gru 2009

    Jak to jak się to robi? Połyka się gumkę i po seksie.

    Odpowiedz
  • 2 gru 2009

    Swoją drogą, jak się nie ma pomysłu na działania ku chwale ojczyzny to się robi idiotyczne akcje. A media łase na głupoty to powielają i robią z tego wielkie wydarzenie.

    Odpowiedz
  • 2 gru 2009

    igła żeby zatrzymać lokalny niż demograficzny ;ppp

    Odpowiedz
  • 2 gru 2009

    Ciekawe kto był sponsorem tej akcji ?!

    Odpowiedz
  • 3 gru 2009

    yay! gumki za darmo ^^

    Odpowiedz
  • 3 gru 2009

    ;)

    Odpowiedz
  • 3 gru 2009

    taką gumkę zakłada się na głowę i wtedy każdy widzi że się w tym dniu czuję

    Odpowiedz
  • 3 gru 2009

    Stary kawał mi się przypomniał.

    Co robi jeż w fabryce prezerwatyw?
    Kinder niespodzianki. :)

    Odpowiedz
  • G@ME ZONE 3 gru 2009

    albo "na artylerzyste" :D wystrzał kontrolowany, hahahah

    Odpowiedz
  • 3 gru 2009

    prosze wuja Józefa o komentarz:)!

    Odpowiedz
  • 3 gru 2009

    Witam!
    Akcja nie kosztowała nic - artykuły edukacyjne były przygotowane przez sanepid, WHO, SDO i przekazane nam - akcja jest ogólnoświatowa i bierze w niej udział dziesiątki organizacji! A prezerwatywy dostaliśmy z fabryki.
    A działanie może istotnie nie ku chwale ojczyzny, ale ku chwale człowieka. AIDS to poważny problem cywilizacyjny. Wziąłbyś ulotkę to byś wiedział:)
    A z tym, że na głowę to zgadzam się:P

    Odpowiedz
  • 3 gru 2009

    Powinni zostać pozwani za szarganie dobrego imienia miasta. Rozdawać kondony pod oknami Pana Burmistrza - co za skandal!

    Odpowiedz
  • 3 gru 2009

    Dają źle, nie dają też źle. To w sumie o co chodzi? O to jaka organizacja polityczna zajęła się tą akcją, bo reszta "koalicji" rządzącej nie jest zainteresowana ochroną społeczeństwa a zwłaszcza młodzieży przed skutkami niechcianych ciąży lub też chorobami wenerycznymi, czy też w najgoszym przypadku zarażeniem virusem HIV.
    Ludzie, ochłońcie, weźcie jak dają te darmowe prezerwatywy a co bedziecie w nich czy z nimi robić później to wyłącznie sprawa dojżałosci seksualnej. Jedni użyją do bezpiecznego seksu inni do przytoczonych powyżej celów. Innymi słowy, mlodzież jest teraz butna i wszechwiedząca, nie potrzebują rad i darmowych prezerwatyw. A póżniej robią wielkie oczy jak pojawi się problem.

    Nikt nie każe Wam dorastać za szybko, ale jedną z wad dorosłości jest odpowiedzialność, nie za siebie, ale za drugą osobę. Dlatego prezerwatywa nie jest taka zła jak ją niektórzy malują...

    Odpowiedz
  • 3 gru 2009

    zapytajmy tych co rozdaja czy używaja......hehehehehehe.............panie Rafele ze zdjecia.

    Odpowiedz
  • 3 gru 2009

    DOBRE............opps!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
  • 4 gru 2009

    Szczota !

    Mama porządna, ojciec porządny... a syn ? KOLEJORZ !

    Zmień poglądy bo aż nie pasuje do Ciebie ta "czerwień" :(

    Odpowiedz
  • 4 gru 2009

    dobra akcja

    Odpowiedz
  • 4 gru 2009

    Wiecie co jest gorsze od aids? czerwona zaraza - czyli komunizm w każdej postaci! Na pohybel komunistom!

    Odpowiedz
  • 5 gru 2009

    Panie normalny - Moi rodzice, których kocham i szanuję, znają moje poglądy. I w naszych relacjach nic się nie zmieniło! Więc wychowanie mnie, może pozostaw w ich gestii! To ludzie mądrzy i tolerancyjni i cieszę się, że są moimi rodzicami. Nic Ci do tego!
    A pan MyśleniczaninNR zgadzam się w 100% komunizm był ideologią zbrodniczą i z gruntu złą. Tylko nie wiem co ten komentarz miał wnieść?

    Odpowiedz
  • 5 gru 2009

    Młode komuszki, lepiej będzie jak zapalicie świeczkę Andrzejowi - topielcowi.

    Odpowiedz
  • Łukasz Dragosz 5 gru 2009

    eee a kto by używał prezerwatywy rozdanej przez kogokolwiek? Powiedz o tym swej lubej i wylądujesz za drzwiami :P

    poza tym akcja raczej w krk wśród studentów przeszłaby ale w Myślenicach wśród bogobojnych staruszek? A czy taki rozgłos jest OK? Niech mówią byle głośno ale... no cóż, Lewica w Myślenicach ma ciężko :)

    Odpowiedz
  • 5 gru 2009

    A kto ma lekko, Draż? Kto w Myślenicach ma lekko? ;)

    Odpowiedz
  • 5 gru 2009

    Nikt nie każe Wam dorastać za szybko, ale jedną z wad dorosłości jest odpowiedzialność, nie za siebie, ale za drugą osobę. Dlatego prezerwatywa nie jest taka zła jak ją niektórzy malują...

    Mysleniczanin007 jeśli miarą odpowiedzialności za drugą osobę jest zakładanie kawałka gumy na interes to ja dziękuję za taką odpowiedzialność.
    Myślicie że jak porozdajecie parę gumek to problem HIV zniknie. Zniknie na rok do następnej akcji.
    Dla mnie takie akcje to tylko żerowanie na ludzkim cierpieniu. Nic absolutnie nic takie akcje nie zmienią, nie pomogą cierpiącym. Za to pomogą rozkrawaczom, którzy przez takie pokazówki się promują. Przy okazji działają na niekorzyść innych podtrzymując teorię że guma cię zabezpieczy przed HIV więc możesz śmiało ciupciać do woli ile się chce i z kim się chce. Jednak prawda jest inna.
    "... PREZERWATYWA POD MIKROSKOPEM
    Prezerwatywy produkowane są z lateksu, z którego wytwarza się również wiele innych przedmiotów, jak np. rękawice czy balony. Jedną z ważnych cech lateksu jest rozciągliwość, która wynika z obecności w gąbczastej strukturze gumy lateksowej otworów, zwanych mikroporami. O ich istnieniu możemy przekonać się kiedy nadmuchamy balon, starannie go zawiążemy i pozostawimy na kilka dni. Po dłuższym czasie staje się on miękki i pomarszczony, co dowodzi, że część powietrza wydostała się przez mikropory. Otworki te są tak małe, że nie można ich zobaczyć gołym okiem, ale widoczne są już pod mikroskopem świetlnym. Zazwyczaj pojedynczy por w prezerwatywie ma średnicę wielkości 5 um (mikrometrów), czyli jest ona większa niż wielkość plemnika, bakterii czy wirusa HIV!
    W związku z tym zarówno plemnik, niektóre bakterie czy wirus HIV mogą swobodnie przedostawać się przez mikropory prezerwatywy!..."

    Odpowiedz
  • 5 gru 2009

    mały błąd: miało być -rozdawaczom

    Odpowiedz
  • 5 gru 2009

    No tak, ja już jestem stary i "zgnuśniały", nie sypiam z byle kim i byle gdzie. Oczywista sprawa. Odpowiedzialność to nie tylko "prezerwatywa", nie zawężajmy pojęć. Ja też byłem nastolatkiem, i też miałem duże potrzeby rozładowania "napięcia seksualnego". Ale człowiek miał jeszcze rozum. W którym tliła się myśl; "A co się stanie jak...?"

    Teraz jest internet, i natłok informacji o tym że seks to, seks tamto. A młodzież i tak wszystko wiedząca. Za moich młodych lat żródła informacji były trzy;

    Rodzice, lekarz, środowisko szkolne, i ewentualnie lektura dinozaurów polskiego seksu Wisłocka i Starowicz. I człowiek miał siadomość. Instynkt samozachowawczy, który pomagał obojgu partnerów.

    Kolejne pokolenie bedzie miało swoje seksualne ofiary, bez tego się nie obejdzie, nowe eksperymenty - nowe choróbska. A szybki numerek, może kosztować zmarnowane dorosłe życie seksualne. Nikogo nie namawiam do "gumek", "róbta co chceta"! Każdy może zagrać w tą grę.

    Taka "inna" Rosyjska Ruletka.

    Odpowiedz
  • Zdzichó Kowal PJN 5 gru 2009

    Takie zachowanie na rynku to już dowód całkiem upadku w rynsztok. Niedaleko stąd do poplamienia moralności nagimi perwersjami publicznie. Pan Burmiszcz mósiał nie wiedzieć co się wyrabia rze do tego dopuścił. Wszystko zaimportowane z masonów. Nic nowego pacząc na tą partię z PZPR.
    pozdrawiam
    Zdzichó

    Odpowiedz
  • 6 gru 2009

    A ja tylko czekam aż jakaś partia zacznie rozdawać doładowania do tel:) Cena porównywalna ale za to jakie przydatne :)
    P.S. a rozdawali w kolorze czerwonym? :D

    Odpowiedz
  • 6 gru 2009

    Zdzichu ma racje. Moja co robi w urzendzie gadała wczoraj, że przewodniczoncy rady miasta powiedział że to z góry ukartowana robota określonych sił. I robiom to specjalnie, przeciwko i prawdopodobnie zamieszane jest w to sedno. Muwi się że prezerwatywy kupili nieuczciwi przedsiembiorcy, ci co robiom przekrenty.
    I za to wyjasnianie sie powinna policja wzionsc a nie za dworzec co wiadomo ze bedzie przebudowany.

    Odpowiedz
  • 6 gru 2009

    Panie Zdzichó, nie uważam, że rozdawanie prezerwatyw jest niemoralne, czy też złe. Do tego głównie nie chodziło o rozpadnie kondomów a uświadomienie ludziom problemu jakim jest HIV/AIDS - chyba, że przedstawienie problemów XXI wieku jest amoralne.
    Panie Flak, problem w 100% nie zniknie dzięki naszej akcji, ale dzień walki HIV/AIDS jest organizowany na całym świecie, i nie jednej osobie to może uratować przyszłość, właśnie to ,że 1 grudnia przeczytał daną mu ulotkę. Nie ma co się burzyć zapoznajmy się z problemem i nauczmy się z nim walczyć a nie twierdzić że go niema, i nie dawać dostępu młodym by się przed tym zabezpieczyć.

    Odpowiedz
  • 6 gru 2009

    Panie Maniek z tego co wiem to firma UNIMIL wspiera akcje 1 grudnia :)

    Odpowiedz
  • Zdzichó Kowal PJN 6 gru 2009

    Panie Młody czy aby nie za młody jest Pan na takie stwierdzenie. Przecież tu udowodniono rze można się zarazić AIDS popszez użycie tego przedmiotu a wszystko to namawianie do grzechu. Jak Panowie z PZPR rozdają komuś to świństwo to chyba nie rzeby do zabierania na polowanie na motyle? Za tym się kryje od razu "rubta co chceta" a najlepiej w wyuzdaniu. I to rzeby jeszcze podchodzić do młodzierzy bez okazania od niej dowodu. Może dawali te przedmoity 12 latkom?
    Ale Panom, z PZPR nie zależy bo to widac jak dbali o kraj przez te czydzieści lat swojego ustroju. W dodatku obraza naprzeciw okna Pana Burmiszcza. I jak on sie musiał czuć po takim wystąpieniu. Niech każdy pomyśli jak by mu rozdawali to pod oknem.
    A Ci co rozdawali to odrazu widac rze w podobieństwie do hańby tego Pana Polańskiego.
    pozdrawiam
    Zdzichó

    Odpowiedz
  • 6 gru 2009

    Szanowny Zdzichó z Suwałk,
    Twój awatar wiele mówi o Twoich preferencjach. To chyba jakaś perwersja z Twojej strony... Ciekawe co by było gdyby jego powiększoną kopię zawiesić przed magistratem;)
    Niby jesteś oburzony rozdawaniem prezerwatyw, ale w zestawieniu z Twoim awatarem, to raczej prowokacja...

    Odpowiedz
  • Zdzichó Kowal PJN 6 gru 2009

    A o jakiej preferencji muwi Pani avatar Pani Luno bo mój o szlachetności bohatera w tym filmie. Co sie odnosi do walki uczciwości z SEDNEM.

    Odpowiedz
  • 6 gru 2009

    Nie, nie uważam, że jestem za młody na takie stwierdzenie. Ale prezerwatywy zwiększają szanse by się nie zarazić. Chciał bym podkreślić nikt nikogo nie namawiał do "grzechu" Rozdając kondony nikt nie namawiał do seksu. Proszę Pana paczka prezerwatyw była dodana po to by ludzie się oswajali z tym co pan się boi nawet nazwać po imieniu. Nie kryje się pod tym "róbta co chceca" tylko raczej "uważajcie na to co robicie". Młodzież jak najbardziej też otrzymała te informacje + paczka prezerwatyw i bardzo dobrze. Widać, że Pan nie zapoznał się odpowiednio z artykułem i z całą akcją dowody, cóż: ulotki z informacjami jak można zarazić się HIV/AIDS jak temu zapobiec. Sądzę że profilaktykę zdrowotną powinno się prowadzić od najmłodszych lat - 12 latkom o HIV/AIDS w sumie może to jeszcze troszkę za wcześnie aczkolwiek powinny mieć świadomość jakiegoś niebezpieczeństwa już przed okresem
    dojrzewania.

    Panie Zdzichó prosił bym wróćmy do teraźniejszości, PZPR się skończył i nie już nie działa.

    Pana burmistrza radzę spytać osobiście.

    Proszę nas nie porównywać do Pana Polańskiego on dopuścił się czynu karalnego, a my nie, proszę zauważyć taką różnicę my nie dopuściliśmy się ani pedofilii ani gwałtu.

    Odpowiedz
  • 6 gru 2009

    W tym wątku walczy Pan Panie Zdzichó z profilaktyką anty-HIV/AIDS. Nie nazwałabym tego szlachetnością. Każdy powinien decydować za siebie czy chce stosować prezerwatywy czy nie.
    Poza tym trzeba pamiętać, że chronią one przed innymi chorobami przenoszonymi drogą płciową oraz przed nieplanowaną ciążą, co w przypadku młodych osób jest bardzo ważne. Ważna jest też edukacja zdrowotna i seksualna, bo z popędami jeszcze nikt nie wygrał. Można próbować je opanowywać lecz nie można nad nimi zapanować. Gdyby to się udało, to nasz gatunek uległby wymarciu;)

    Odpowiedz
  • Zdzichó Kowal PJN 6 gru 2009

    Pan Młody to tak jak by dał komuś butelkę wódki ale nie rzeby go namawiać do picia tylko oszczegać przed kacem.
    A Pani Luna jak nie zapanuje nad swoimi popendami to będzie klops.
    pozdrawam, szczególnie Pana Stanisława z Gazety Myślenickiej i LPR gdzie podobny pogląd.
    Zdzichó

    Odpowiedz
  • 6 gru 2009

    Szanowny Panie Zdzichó może u Pana jest klops, jak się nie uda Panu zapanować nad popędami.
    Natomiast u mnie w takiej sytuacji jest baaaaardzo przyjemnie...;);)

    Odpowiedz
  • 6 gru 2009

    Prezerwatywy nie roznoszą HIV a wódka kaca przynosi. A poza tym z kondomami każdy zrobił sobie co chciał.

    Odpowiedz
  • 6 gru 2009

    Dyżurny Klakier Burmistrza musiał oczywiście usprawiedliwić go w oczach kleru. Przyzwolenie na publiczne rozdawanie prezerwatyw nieuchronnie zakończyłoby się odmową próśb jakie kieruje do księży burmistrz o słynne już "odczytywanie komunikatów do wiernych".

    Odpowiedz
  • 6 gru 2009

    A i z tym "uczcziwym bohaterem" z avataru kiepsko, skoro byłby taki uczciwy to nie potrzebny był mu rewolwer. Po prostu zagadywał by swoich przeciwników na śmierc.... ;)

    Odpowiedz
  • 6 gru 2009

    Jak może jedna zaraza chronić przed drugą zarazą?!

    Odpowiedz
  • 6 gru 2009

    Panie MyśleniczaninNR uważa Pan prezerwatywy za zarazę?! Moim zdaniem to nie szkodzi osobą używającym :)

    Odpowiedz
  • 7 gru 2009

    Kilka spraw w tym temacie:
    1. Flak...prezerwatywy nie są, niezawodne! ale ich skuteczność w walce z HIV/AIDS wynosi 95% - to dane WHO! Czyli organizacji gdzie pracują lepsi od pana znawcy. Lateks w prezerwatywach to nie lateks w balonach!
    2. Draż...a zrób z nimi co chcesz, ja ręczę, że są dobrej jakości. Ale fajnie, że były. Przypominają ludziom o tym, że jednak istnieją.
    3. Jak wspomniał Młody, akcja nie propagowała seksu. Propagowała profilaktykę HIV/AIDS. Seks jest na tyle naturalny, ludzki i przyjemny, że chyba reklamy nie potrzebuje:) Jednak walka z problemami XXI wieku już tak!
    4. To człowiek decyduje czy "ciupcia gdzie chce" czy tego nie robi, ja mam tylko nadzieje, że jedno i drugie robi rozsądnie. Nie możemy ludziom zabronić praw korzystania z wolności, z prawa wyboru. Ale można ich przestrzec, przed konsekwencjami, wtedy ten wybór jest bardziej świadomy.
    5. Panie Zdzichu, podejrzewam, ze pana Profil to zwykła i durna prowokacja (ale bardzo pocieszna), jednak nawet to udowadnia, że czasem lepiej mieć prezerwatywę ;D
    6. NAJWAŻNIEJSZE !!
    Wszyscy, tylko o tych gumkach i prezerwatywach! A kto z oburzonych zna treść ulotek i innych materiałów edukacyjnych!? Hm...bo dla mnie one były o niebo ważniejsze! Prezerwatywa była jedynie gadżetem-dodatkiem, mającym zwrócić uwagę (jednak dobrej jakości!) Szkoda, ze przykuła ją w 100% u niektórych z odbiorców akcji i komentujących na tym portalu. Jednak święte to słowa: Głodnemu chleb na myśli...

    Odpowiedz
  • 7 gru 2009

    Szczota, jeśli została ci jeszcze jedna (bardzo dobrej jakości) to załóż ją sobie... na głowę i za jej pomocą chroń swoje idiotyczne pomysły i NIE ZARAŻAJ nimi innych - normalnych.

    Prezerwatywy istniały wcześniej niż ty pojawiłeś się na tym świecie, ale istniały też inne "metody" aby nie zarazić się tym syfem - BRAK kontaktu z przygodną osobą, WYSTARCZY ???!!!

    Odpowiedz
  • 7 gru 2009

    Do pełni szczęścia i sukcesu akcji brakowało jeszcze prezentacji zakładania tych gumek. Uważacie ludzi młodych za nie do edukowanych, którzy nie mają pojęcia co to sex (czytaj wprowadzanie edukacji seksualnej do szkół) i nie mają pojęcia co to HIV. Dopiero wy dokonujecie objawienia. Uświadamiając młodzieży że wolność to bzykanie na prawo i lewo. Jednym słowem załóż gumę na instrument i graj ile wlezie.
    Dlaczego nie zrobicie akcji promującej wstrzemięźliwość, wierność jednemu partnerowi. Dlaczego nie mówicie młodzieży że sex i te wszystkie "instrumenty" nie służą do zabawy a do przekazywania życia. Tylko nie mówcie że to ciemnogrodzkie myślenie i nie modne. Bo nie ma większego ciemnogrodu jak promowanie się przez akcję która nic nie wnosi dla pomocy zakażonym i nic nie pomoże aby innych ustrzec przed zakażenie. A ma na celu tylko wypromowanie "zatroskanych" o nasze zdrowie pajaców chcących zbić kapitał polityczny na naiwności ludzkiej.
    Wracając do prezentacji to męska część rozdawaczy powinna się obnażyć i pokazać jak to się zakłada. Ale do tego trzeba mieć ja.a.

    Odpowiedz
  • 7 gru 2009

    Młody chodzi mi o czerwoną zarazę która jest gorsza od aids!

    Odpowiedz
  • 7 gru 2009

    Akcja jak najbardziej pozytywna, dobrze, że znajduje się ktoś kto nie boi się rozmawiać na kontrowersyjne tematy i pokazywac te problemy których ludzie nie chcą zauważać. Nagonka na chłopców z SLD pokazuje tylko jak społeczeństwo odcina się od poważnych problemów i nie potrafi przyjąć do wiadomości że inne partie prbolem obchodzą a jedynie SLD stara się pomagać jednostce.

    Odpowiedz
  • 7 gru 2009

    Nie, tego do pełni sukcesu nam nie brakowało - publiczne obnażanie się jest karalne, ale tak wyedukowany człowiek jak pan o tym nie wie? No, jestem w szoku.
    a) Nikt nikogo nie namawiał do seksu - on nie potrzebuje reklamy! Namawialiśmy do rozsądku, a jego nigdy nie jest za wiele! Świat jest taki jaki jest, i trzeba dostosowywać cele do realnych potrzeb i problemów, a takim np. jest HIV/AIDS.
    b) przygodny akt seksualny, czy wielka wierność są czyimś wolnym wyborem. Ani ja, ani Pan nie może na to wpływać. Ale każdy, niezależnie od wyboru może ponieść konsekwencje. Gdy będzie ich świadom, wybór będzie pełniejszy.
    c) Z punktu moralnego się z panem zgadzam, ale nie każdy musi podzielać nasze zdanie.
    d) O wstrzemięźliwości ludzie słyszą co niedziela - ale nie wiele to daje. (Może dlatego, że celibat to coś nienaturalnego)
    e) Szkoda, że panowie nie potraficie zachować zasad nawet minimalnej kultury - ja was nie obrażam!
    f) Panie "normalny" ja wiem jak używać prezerwatyw i pana instruktarz jest mi zbędny zwłaszcza, iż jest błędny.
    g) Akcja nie miała na celu pomocy zakażonym (ale takie też są, a dbanie o to by tych zakażonych było mniej (może dlatego, że AIDS nie jest uleczalny)
    h) A wy nadal tylko o gumach! Żadnej merytoryki. Jak panów tak to boli to ja mam jeszcze tego trochę, mogę przynieść. Naprawdę, ale bez agresji.
    i) Czerwona Zaraza, chodzi Panu o czerwonkę?

    Odpowiedz
  • 7 gru 2009

    czerwona zaraza dotyka młodych ludzi , macki komunizmu-czerwonej zarazy uderzają wszędzie a najczęściej teraz w młodych ludzi bo to nimi można najlepiej manipulować! Jedynym wyjściem co już powinno się stać 1989 roku powinna być dezynfekcja i deratyzacja czyli DEKOMUNIZACJA!

    Odpowiedz
  • 7 gru 2009

    I jestcze deidiotyzacja, denacjonalizacja, dedukcja, destrukcja, determinacja i więcej słów na "DE"!!
    A tak serio, w jaki sposób komunizm - system zbrodniczy, odnosi się do powyższego artykułu.
    I po drugie najwięcej młodych, słabo wykształconych ludzi, którymi się manipuluje jest w ONR :D

    Odpowiedz
  • 7 gru 2009

    Szczota, w Polsce mamy wykształcone i inteligentne społeczeństwo, jedź z tymi kondonami do RPA albo na Madagaskar - tam się ludziom przydadzą !

    Odpowiedz
  • 7 gru 2009

    Szczota słabo wykształcony i manipulowany to chyba jesteś ty bo za ciebie myśli unia euro'pejs'ka , media z gazetą wybiórczą na czele , tuski , kaczyńkie , kwaśniewskie i reszta tej hołoty!

    Odpowiedz
  • 7 gru 2009

    Panie Niermalny - powyżej padła propozycja instruktarzu jak używać prezerwatyw po pańskich słowach można wnioskować że owa akcja jest prawie niezbędna.

    Widzę, że akcja chyba uderzyła bardziej w społeczeństwo inteligentne, które właśnie nie zrobiło afery "Oh nie prezerwatywa!" Tylko głównie zainteresowało się treścią ulotek, sposobach zarażenia się HIV/AIDS.

    Odpowiedz
  • 7 gru 2009

    RPA jest prawie na tym samym poziomie co Polska szanowny panie:
    według Quality of Life Index: Polska ma 67, a RPA 61 punktów w tej skali. Więc bez przesady.
    A panie NR...myśleć to ja potrafię. Jednak nie będę z panem dyskutował, gdyż sprowadzi pan mnie do swojego, niższego poziomu i pokona doświadczeniem:)
    I to co napisał Młody, koniec dyskusji. Ci co mieli zrozumieć, rozumieją.

    Odpowiedz
  • 7 gru 2009

    a instruktarz się pisze przez "ż" taki instruktaż na przyszłość :P

    Odpowiedz
  • 7 gru 2009

    szczota a to co ty piszesz to ja mam głeboko w d.... z parchami nie ma co dyskutować tylko odrazu na madagaskar :)

    Odpowiedz
  • 7 gru 2009

    Dziękuje Panie Normalny 2 i zapamiętam na przyszłość.

    Panie NR jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się dyskutować z chorobą skóry.

    Ale panowie nie wyzywajmy się, uważam że dyskusja powinna być prowadzona na poziomie i z kulturą. Mówicie o moralności a sami błotem i wyzwiskami do siebie rzucacie.

    Odpowiedz
  • Damian 7 gru 2009

    Oj, chłopacy, chłopacy, ale się dajecie prowokować ;)

    Odpowiedz
  • M G 8 gru 2009

    Noo noo ... , niezła zadyma się tutaj zrobiła , ale namieszali z zrozdawaniem tych gum. Trzeba było po długopisie rozdać albo kalendarzyku jakimś ? ;)

    Odpowiedz
  • 8 gru 2009

    Zwieprzony właśnie po to są kondomy żeby nie zawsze używać kalendarzy :P

    Odpowiedz
  • 9 gru 2009

    kondoma powinno się zakładać czerwonym aby ich przykryć całych żeby już nigdy nikogo nie zarażali! Na pohybel komunistom!

    Odpowiedz
  • 9 gru 2009

    precz komuchom!!

    Odpowiedz
  • 9 gru 2009

    Popieram! PRECZ Z KOMUNĄ! Tylko socjaldemokracja!

    Odpowiedz
  • 9 gru 2009

    he he socjaldemokracja to przecież też komunizm tylko przefarbowany! zmieniają tylko nazwy a w rzeczywistości to to samo - jedna czerwona zaraza! Precz z lewakami w każdej postaci!

    Odpowiedz
  • 10 gru 2009

    Panie NR to ja radzę poczytać troche o systemach a później wypowiadać się na ten temat publicznie.

    Odpowiedz
  • 10 gru 2009

    Musiał by rozumieć słowa dłuższe niż 3 sylaby:D
    Młody odpuść...jak pisałem wyżej. *****a sprowadzi Cię do swojego niskiego poziomu i pokona doświadczeniem.

    Odpowiedz
  • 11 gru 2009

    szczota przypomnę ci że to komunizm kojarzy się z zacofaniem z debilizmem i z syfem. a o tym że dzisiejsi socjaliści nie mają nic wspólnego z komunizmem to możesz(cie) sobie opowiadać osobnikom waszego pokroju - czyli oszołomom , primitywom i naiwniakom którzy mają wyprane mózgi m.in. przez dzisiejsze media z gazetą wybiórczą na czele i przez związek socjalistycznych państw jakim jest ta zaraza unia euro'pejs'ka! Precz z komunizmem w każdej postaci!

    Odpowiedz
  • 11 sty 2010

    Wspaniała akcja, nareszcie ktos sie wzia za uświadamianie ludzi a nie bo w myslenicach jest tak po pisowsku czyli kazdy wie o nastolatkach w ciazy ale udaja ze nic takiego niema.

    Odpowiedz
  • 12 mar 2010

    Szczota przekonałes mnie, przepraszam za moje słowa

    Odpowiedz

Zobacz więcej

Zebrali 18 litrów krwi. Ciągle można pomóc Łukaszowi Płachcie
Myślenice 0

Zebrali 18 litrów krwi. Ciągle można pomóc Łukaszowi Płachcie

W czasie trwania niedzielnych imprez sportowych na Zarabiu zorganizowana została kolejna zbiórka krwi na rzecz sierż. szt. Łukasza Płachty, policjanta Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach, który zmaga się z ostrą białaczką Kilka dni temu pisaliśmy o policjancie z Myślenic, który o chorobie dowiedział się nagle i potrzebuje krwi. Na nasz apel o...

ALARMUJECIE! "Kładka wisząca nad Rabą wymaga interwencji"
Alarmujecie 4

ALARMUJECIE! "Kładka wisząca nad Rabą wymaga interwencji"

W weekend otrzymaliśmy od kilku z naszych czytelników zgłoszenia dotyczące uszkodzonej kładki nad Rabą. Dzisiaj ubytki zostały uzupełnione, ale jak sugerujecie "kładka wymaga interwencji" Dla jednych "wiszący most", dla innych "kładka", ale większość wiadomości jakie w ostatnim czasie przesyłacie na redakcja@miasto-info.pl dotyczy jej stanu. W min...

Zablokowana Zakopianka. Trzy rozbite samochody. Jedna osoba ranna 
Drogi 0

Zablokowana Zakopianka. Trzy rozbite samochody. Jedna osoba ranna 

Przez kilkadziesiąt minut przed godz. 8 zamknięta była Zakopianka po tym jak przed wiaduktem w Myślenicach zderzyły się trzy samochody. Jedna osoba trafiła do szpitala Do wypadku doszło o godz. 7.55 na drodze krajowej nr 7 przy wiadukcie nad ul. Piłsudskiego. Kiedy strażacy z JRG Myślenice dotarli na miejsce, zastali trzy rozbite samochody i jedną...

Zaczęło się! Ruszyła rewitalizacja Rynku. Drogowcy zdzierają asfalt z otaczających go ulic
Myślenice 28

Zaczęło się! Ruszyła rewitalizacja Rynku. Drogowcy zdzierają asfalt z otaczających go ulic

W pierwszej kolejności drogowcy zajęli się ulicami Gałczyńskiego i Bema, z których zdzierany jest asfalt. Odcinek od skrzyżowania z ul. Jordana i Reja jest wyłączony z ruchu. Piesi mogą przechodzić wzdłuż bloku na ul. Gałczyńskiego oraz budynków przy ul. Bema To na ul. Gałczyńskiego i Bema, które jako pierwsze przechodzą remont, utrudnienia potrwa...