Rozrywka

Dni Myślenic 2010 odwołane

Burmistrz Maciej Ostrowski podjął decyzje o odwołaniu tegorocznej edycji Dni Myślenic

W związku ze zniszczeniami i ogromnymi stratami, jakie spowodowała powódź w Myślenicach i całej Polsce zarówno w mieniu komunalnym, jaki i w prywatnej własności, Burmistrz Miasta i Gminy Myślenice podjął decyzje o odwołaniu tegorocznej edycji Dni Myślenic – czytamy na stronie urzędu miasta. W tym roku na scenie w Myślenicach miał pojawić się m.in. Dżem, co zapowiadane było podczas poprzedniej edycji imprezy.

Po wielkiej wodzie jaka przeszła przez Zarabie w dniach 16 i 17 maja, rekreacyjna dzielnica miasta została doszczętnie zniszczona. Rozerwane boisko, naruszone wały, zerwana droga, poprzewracane kosze, połamane i wyrwane ławki, zniszczone punkty gastronomiczne i pobliski camping to tylko niektóre ze szkód jakie wyrządziła powódź.

Komentarze

  • 26 maj 2010

    :(

    [*]

    1 Odpowiedz
  • Johann Gambolputty... Z Ulm. 26 maj 2010

    No szkoda. Dobrze, że Kraków jest blisko.

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    no i dobrze pieniądze trzeba przeznaczyć na pomoc poszkodowanym a nie na imprezy

    1 Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    W sumie to dobrze bo jak zwykle większość ludzi zamiast się cieszyć, że impreza została zorganizowana to by tylko narzekała ... a tak to nie będzie problemu ....że zespół nieodpowiedni został zaproszony....że to i tamto było beznadziejne...
    Pieniądze zostaną lepiej wykorzystane ... :)

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    Nie wolno zapominać o "wyrwie" w wiszącym moście niedaleko jazu. Straszna, niepowetowana strata. ;)

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    Widać, że nie boi się Pan podejmować trudnych decyzji. Właśnie takich ludzi cenię.

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    byleby te pieniadze faktycznie trafily na odbudowe, bo jak znam nasze wladze to juz ktos wpadl na pomysl jak przy tej okazji mozna by cos legalnie ukrasc..

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    Ale lipa;( I jeszcze miał być Dżem:(

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    W każdym dramacie jest szczypta nadziei i optymizmu, w tym ta szczypta jest taka, że nie bedzie Feela lub innej Dody.

    1 Odpowiedz
  • nwr2006@o2.pl 26 maj 2010

    Jak by nie bylo jest alternatywa na parku przygody
    Czerwiec - FARBEN LEHRE
    Lipiec - DREDSQUAD , KACEZET, ZJEDNOCZENIE SOUNDSYSTEM
    Sierpien - KSU
    i wiele innch.

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    Nie ma pieniędzy na szybkie odbudowanie zarabia?
    Trzeba było tyle nie pić przy otwarciu hali sportowej 2x!!!

    Odpowiedz
  • Zdzichó Kowal PJN 26 maj 2010

    Muj Borze!
    Największa tragedia samorzomdowa wew całej historii!!!
    pozdrawiam
    Zdzichó
    posk kriptum:
    Jeszcze bez darcia siem zespołuw muzycznych wyczymałby wakacje Pan Zdzich, ale jak przerzyć rok bez usłyszenia Pana Staszka?!
    To nie do uwierzenia!

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    Pan Zdzich stanie w kościele koło p.Staszka, to usłyszy jego głos.

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    pan zdzich moze uslyszec pana staszka na meczach dalinu praktycznie co sobote :)

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    Nie dość, że pogoda będzie dołująca to jeszcze odwołali największą imprezę ! :/ Może w zamian za to, zorganizują zakończenie lata? wrrr to chyba będą najgorsze wakacje.. :(

    Odpowiedz
  • Zdzichó Kowal PJN 26 maj 2010

    Pan Zdzich w kościele zawsze stoi blisko Pana Staszka dla usłyszenia i na meczach zepołu piłkarskiego Dalin Myślenice przychodzi siem dla tegosz powodu. Jednakowosz smak nie ten sam co wew Dni Myślenic, kiedy Pan Staszek jako Mojrzesz przemawia do ludu poprzez elektryczność nagłośnion!
    pozdrawiam
    Zdzichó

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    Zakończenia lata też nie będzie ,bo na lato w tym roku się nie zanosi :)

    Odpowiedz
  • Krystian 26 maj 2010

    Szkoda

    I jeszcze miałem w tym roku występować na dniach ;/

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    i bardzo dobrze, że odwołali ten wiejski festyn

    Odpowiedz
  • Marek Stoszek 26 maj 2010

    [quote]cygnus napisał: [br]W każdym dramacie jest szczypta nadziei i optymizmu, w tym ta szczypta jest taka, że nie bedzie Feela lub innej Dody. [/quote]
    A ja dodam i pijanego bydła które na Dni Myślenic przychodzi tylko aby ochlać się tanim piwskiem.

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    popieram przedmówców !!! Dni Myślenic Spęd bydła z okoliczny wsi.

    1 Odpowiedz
  • basia 26 maj 2010

    Można by powiedziec że po każdorazowych dniach Myślenic Zarabie równie w stopniu znacznym było zniszczone

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    I BARDZO DOBRZE ŻE ODWOŁALI!!! I NIECH NIGDY WIĘCEJ NIE ROBIĄ TEGO WIEJSKIEGO TRZY DNIOWEGO FESTYNU DLA TEGO BYDŁA CO SIĘ TAM SCHODZIŁO I SYF ROBIŁO!!! LEPIEJ NIECH TE PIENIĄDZE PRZEZNACZAJĄ NA INNE CELE DUŻO POŻYTECZNIEJSZE DLA MIASTA!!!

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    Jedyna decyzja, za którą mogę pochwalić burmiSZCZa !

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    Józef (józiu) kowbojem nie jesteś bo bydła nie lubisz, a z twojej wypowiedzi wynika ze jesteś starym zgredem i nie lubisz się bawić

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    a Ja powiem tak ze u was w Mylenicach to nie sztuka zrobic festyn ino jako impreze integracyjna gdzie sciagnie ludzi ktorzy przemykajo wam kolo nosa ZAKOPANE- GDANSL (Polnoc-Poludnie),integracyjna mam na mysli cos wawwwwwwwwwwwww;)

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    Wszyscy narzekacie jakie to Dni Myślenic są beznadziejne, ale jakby zorganizowali to od razu byście polecieli na Zarbie między innymi po to żeby się "ochlać" ... :/

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    HURRAAAAAAA!!!!

    Odpowiedz
  • basia 26 maj 2010

    Myśleniczanie degustują a nie "chleją" :)

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    ghhhhhh by to trafiło

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    odwołanie dni M. to zwykła zagrywka przedwyborcza.
    Burmistrz doskonale wie że ludziska mieli by mu za złe jeśli by "imprezował" podczas gdy inni zmagają się z problemami powodziowymi i w koło wiele wydatków. (tak jak to już tu w komentarzach można przeczytać) Jest niemal pewne że szumne obiecanki o wypłatach zasiłków i różnego rodzaju sypanie kasą to tylko "wyborczy chłyt machłetchingowy". Woda opadnie i kto tam będzie miał zarobić na powodzi to zarobi a reszta będzie po staremu.
    A prawda jest taka że na takie imprezy kasę przewiduje się w rocznym budżecie i jest zaklepana. Na pewno nie będzie ona przeznaczona na usuwanie skutków powodzi. Nie ta branża. Poza tym i tak miasto dostanie środki zewnątrz.

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    Kielan odbuduje :P

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    flak ty chyba nie wiesz co piszesz, widziałeś chociaż jak wygląda zarabie ?! otóż nie ma zarabia, nie ma drogi, nie ma "słonia", nie ma nic oprócz jednego wielkiego syfu, więc gdzie mają się odbyć te dni myślenic ? na tym całym pobojowisku ?! pomyśl zanim coś naskrobiesz

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    Szybko posprzątają Zarabie. Tym bardziej, że co drugie auto pełne naniesionego przez wodę żwiru wyjeżdża i znika gdzieś w mieście.
    :)

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    [quote]józiu napisał: [br]I BARDZO DOBRZE ŻE ODWOŁALI!!! I NIECH NIGDY WIĘCEJ NIE ROBIĄ TEGO WIEJSKIEGO TRZY DNIOWEGO FESTYNU DLA TEGO BYDŁA CO SIĘ TAM SCHODZIŁO I SYF ROBIŁO!!! LEPIEJ NIECH TE PIENIĄDZE PRZEZNACZAJĄ NA INNE CELE DUŻO POŻYTECZNIEJSZE DLA MIASTA!!![/quote] Tak jest Józiu, jest wiele potrzebnych inwestycji na które powinny trafic te pieniądze o których piszesz, jedną z takich powinno byc jak najszybsze zrobienie izolatek dla takich imbecyli jak ty i tobie podobni. Mój Boże, tyle porzadnych ludzi umiera a taka coś jak szanowny "józio" łazi po tym świecie...

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    Dla Tych co nie poniesli strat to napewno duza szkoda lecz patrzac na to z innego punktu to ciezko sie bawic przy takiej katastrofie..

    Odpowiedz
  • 26 maj 2010

    i bardzo dobrze że ich nie będzie, święty spokój i oszczędności- zabawa na fali tragedii była by lekko nie na miejscu.

    Odpowiedz
  • 27 maj 2010

    "zabawa na fali tragedii" - toś "urwał" kosiarz :) A tak poważnie, to faktycznie, Zarabie obecnie się nie nadaje na taka imprezę. Moim zdaniem decyzja o odwołaniu nie mogła być inna.

    Odpowiedz
  • 27 maj 2010

    Ludzie "nie samym chlebem człowiek żyje" jest ciężka harówa to igrzyska powinny być. Ostatnio było tyle tzw. tragedii, że odreagowanie jest jak najbardziej wskazane. Dni Myślenic powinny się odbyć. Ile można płakać, lamentować, włosy rwać z głowy? Nie chodzi już o durne zespoły i najazd barbarzyńców, tylko o danie oddechu i na chwilę zapomnienie o trudach życia. Polityczna poprawność przeważyła. Moim zdaniem zła decyzja.

    Odpowiedz
  • 27 maj 2010

    dobra decyzja, zapraszam na dni dobczyc hehe najlepszy impreza w powiecie w tym roku.

    Odpowiedz
  • 27 maj 2010

    Dni Myślenic- przegląd białokozaczkowych niuń w złotych bluzeczkach i białych miniówach i gogusiów w różowym opiętych koszulkach, po zatrzaśnięciu w solarium. Czego tu żałować? Chyba tylko darmowej wycieczki do zoo :)

    Odpowiedz
  • 27 maj 2010

    Zdzichó, masz swój własny bór? ;)

    Odpowiedz
  • 27 maj 2010

    "białokozaczkowe niunie"- świetne określenie :D nic dodać nic ująć :D

    Odpowiedz
  • Zdzichó Kowal PJN 27 maj 2010

    Dziś dzień nastompić ma wew miejscowości Warszawa lerzomcej nieopodal miast Wołomin kocert zespołu Ajsidisi, grajomcego muzyke o miłości Pań do Panuw, wew styló bliskim zespołu Ziemia Myslenicka i Denis Rusos.
    Podobnosz menago onego zespołu dowiedziawszy siem o decyzji Pana Burmiszcza i o wynikłej bezrobotności Pana Staszka wew lecie zamyślił zaanagażownie onego jego dla poprowadzenia koncerty zespołu Ajsidisi w turne. Jurz dziś ma nastompić napoczemcie debiutó wew miejscowości Warszawa do czego wynajemto samolot czarterowy, dla przywiezienia na czas Pana Staszka. Któren zasie tenskni za Dniami Myslenic nieh wypatrywa koncertuw zespołu Ajsidisi wew pobliskich miastah i wsiah.
    pozdrawiam
    Zdzichó

    Odpowiedz
  • 27 maj 2010

    [quote]zbych napisał: [br]flak ty chyba nie wiesz co piszesz, widziałeś chociaż jak wygląda zarabie ?! otóż nie ma zarabia, nie ma drogi, nie ma słonia, nie ma nic oprócz jednego wielkiego syfu, więc gdzie mają się odbyć te dni myślenic ? na tym całym pobojowisku ?! pomyśl zanim coś naskrobiesz[/quote] - Zbychu a ty wiesz w ogóle kiedy miały się odbyć DM? Wyobraź sobie, że o takiej porze jak w zeszłym roku... A to było pod koniec lipca! Jakby nie patrzeć to zostało jeszcze sporo czasu aby zarabie odbudować. W razie potrzeby można by jeszcze przesunąć DM o tydzień czy dwa. Tu jednak chodzi o pieniądze. Takiej jest moje zdanie. Pieniądze, co nie ulega wątpliwości, są potrzebne tym, którym woda zniszczyła (uszkodziła) dobytek aby mogli naprawić szkody. Jestem tylko zdania, że tych pieniędzy można było poszukać gdzie indziej niż na DM.

    Odpowiedz
  • 27 maj 2010

    Ale będzie mniejsza impreza w zamian za dni Myślenic:-))))

    Odpowiedz
  • 27 maj 2010

    niby jaka? gdzie i kiedy?>

    Odpowiedz
  • 27 maj 2010

    Słuszna decyzja Pana Burmistrza.

    Odpowiedz
  • 27 maj 2010

    Się coś Kielanowianie nie odzywają! A! Bo to słuszna decyzja i nie ma gdzie szpili wbić.

    Polecając Panu Burmistrzowi do analizy: powstrzymać się nie tylko od DM ale i od (zbyt) hucznych imprez innego typu, nawet nie na tym terenie. Pieniądze są potrzebne na coś innego. Może nie wypadnie otwieranie jakiejś hali, albo gratulowania sobie czegokolwiek... Skromniej, skromniej... Jedzenie, poza Stekiem i 7 Smakami, też może być dobre.

    Odpowiedz
  • Kuba 27 maj 2010

    O i bardzo fajnie :) przynajmniej oszczędzę sobie widok pijanych ,,wieśniaków" ( nie mylić z ludźmi ze wsi ).

    Odpowiedz
  • 27 maj 2010

    Nie za fajnie, ale są inne cele ,ważniejsze niż imprezy plenerowe np. ta powódź a zresztą i tak nie był by gdzie bo woda doszczętnie jaz górny zniszczyła.Może za rok.... :)

    Odpowiedz
  • 27 maj 2010

    co ty wgl wygadujesz jakie jedzenie wez ty chyba siebie nie slyszysz jedzenia w domu nie masz

    Odpowiedz
  • 28 maj 2010

    [quote]Stochuwtp napisał: [br]O i bardzo fajnie :) przynajmniej oszczędzę sobie widok pijanych ,,wieśniaków ( nie mylić z ludźmi ze wsi ). [/quote]
    Słusznie ! dobra decyzja naszych władz.

    Odpowiedz
  • 28 maj 2010

    i bardzo dobrze!

    Odpowiedz
  • 28 maj 2010

    teraz wiem na kogo NIE BĘDĘ głosowac w wyborach Ostrowskiego.... powodzinom należy sie chwila zabawy... a środki na odbudowe i tak przyjdą z zewnątrz ..... paranoja i zagranie polityczne....

    Odpowiedz
  • 29 maj 2010

    Im więcej środków na odbudowę i pomoc poszkodowanym przez powódź tym lepiej,zwłaszcza że to niebagatelne kwoty.Tu się liczy każdy grosz.Jak najbardziej popieram pomysł!!

    Odpowiedz
  • 29 maj 2010

    [quote];/ napisał: [br]teraz wiem na kogo NIE BĘDĘ głosowac w wyborach Ostrowskiego.... powodzinom należy sie chwila zabawy... a środki na odbudowe i tak przyjdą z zewnątrz ..... paranoja i zagranie polityczne....[/quote]

    Nie zagranie polityczne, Człowieku, tylko zniszczone Zarabie. ZNISZCZONE! Np. oberwane brzegi (pół parku nie ma, gdybyś nie wiedział) a wyobrażasz sobie pijanych ludzi wracających z imprezy i "ja chcę tylko rzucić okiem co tam się stało"??? Albo "chwilkę, ja się tylko załatwię w tych krzakach", a tam urwisko?!?!

    POMYŚL, zanim powiesz pompatycznie "tak, to zagranie polityczne"!

    Odpowiedz
  • 29 maj 2010

    Odwołanie Dni Myślenic spowoduje spadek sprzedaży mini spódniczek, powabnych bluzeczek z wyuzdanym dekoltem, wszelakiego rodzaju rajstop i dodatków- informują myśleniccy ekonomiści co może źle wpłynąć na rozwój handlu w naszym mieście.

    Odpowiedz
  • 29 maj 2010

    Odwołanie Dni Myślenic spowoduje spadek sprzedaży.....jednak właściciele lokali które były kiedyś na Zarabiu najwięcej by zarobili,dla nich to na pewno żyła złota takie dni miasta,piwo i jedzenie sprzedaje się w tonażowym nakładzie,ale na pewno chcą bardziej się skupić na odrestaurowaniu swoich zarobkowych forteli,przecież lato dopiero się zaczyna,to sezon handlowy dla tych firm.W zimie zarabie przenika nas pozytywną energią i melancholią krajobrazu,jednak życie społeczne zanika,jest to miejsce dla każdego Myśleniczanina przesiąknięte emocjami i niewiarygodnymi wręcz przeżyciami.Woda jest jednym z czterech żywiołów któremu człowiek nie dał rady!!

    Odpowiedz
  • 29 maj 2010

    Wg mnie dobrze, że odwołali! A ludzie, którzy się wypowiadają typu "zagranie polityczne" są niespełna rozumu i za grosz inteligencji nie mają w swoich wypowiedziach. Są bardziej priorytetowe sprawy, trzeba pomóc tym ludziom, którzy zostali pokrzywdzeni, po za tym trzeba odbudować zarabie, żeby można było tam organizować jakiekolwiek masowe imprezy.
    Pozdrawiam

    Odpowiedz
  • 29 maj 2010

    Dni Dobczyc: GOLDEN LIVE i RH+

    Odpowiedz
  • 29 maj 2010

    szkoda ze odwolali dni myslenic. bo zawsze dni myslenic zaczynaly wakacje dla mlodych ludzi. no ale cóż. to nie wina burmistrza tylko zywiolu.

    Odpowiedz
  • 29 maj 2010

    [quote] karo napisał/a: Wg mnie dobrze, że odwołali! A ludzie, którzy się wypowiadają typu "zagranie polityczne" są niespełna rozumu i za grosz inteligencji nie mają w swoich wypowiedziach. Są bardziej priorytetowe sprawy, trzeba pomóc tym ludziom, którzy zostali pokrzywdzeni, po za tym trzeba odbudować zarabie, żeby można było tam organizować jakiekolwiek masowe imprezy.
    Pozdrawiam [/quote] - Ty też widać niewiele myślisz. Wyobraź sobie, że środki na pomoc powodzianom można było znaleźć gdzie indziej niż na DM. Zniszczone zarabie można było odbudować do końca lipca, kiedy to miały odbyć się DM. Dodatkowo, te DM były szansą dla handlarzy na całkie, spory zarobek, a tego właśnie im potrzeba. Pomoc finansowa to jedno, ale co im z odbudowanych sklepów skoro nie będą mogli na nich zarobić? Bo trzeba ci wiedzieć, że to właśnie owe DM były dla właścicieli lokali na zarabiu największym źródłem zarobku. Ja gdybym miał na zarabiu lokal gastronimiczny i zniszczyła mi go woda nie byłbym zadowolony z odwołania DM. Właśnie dlatego, że odebrałoby mi to szansę na zarobienie całkiem sporych pieniędzy. Decyzji o odwołaniu DM nie akceptuję. Według mnie to był błąd. Rozumiem, że trzeba bezwzględnie pomóc ludziom. Żywioł zabrał im bardzo, bardzo wiele. Wiem też, że oszczędności (patrz: pieniędzy na pomoc powodzianom) można było szukać gdzie indziej (np. budowa biblioteki, którą można było opóźnić). Ciekaw jestem zdania właścicieli tych lokali gastronomicznych. Szczerze wątpię aby byli zadowoleni z odwołania DM, które to jak już wspomniałem powodowały znaczny wzrost ich zarobków.

    Odpowiedz
  • Damian 30 maj 2010

    Kontynuując wypowiedź Warmer84 sądzę, że gdyby DM miały miejsce i jak zwykle przyjechało wielu ludzi spoza Myślenic, zawsze utknęłoby w świadomości, że zniszczone Zarabie zostało odbudowane, więc można przyjechać odpocząć i w tygodniu i wweekend, a co za tym idzie znów nie tylko lokale gastronomiczne, ale i hoteliki, etc mogłyby liczyć na większy dochód, co znów daje wpływ do gminnej kasy z podatków.

    Ciekaw jestem jak faktycznie wygląda sprawa finansowania DM, ile jest wkładu Gminy, a ile od sponsorów, których jak zawsze jest kilku i są to w większości duże firmy. Jak ta oszczędność na odwołaniu przełoży się na faktyczny bilans zysków i strat.

    Odpowiedz
  • 30 maj 2010

    tak tak prawie te pieniązki pujda do kieszeni urzedasów
    a urząd wezmie pożyczki na zniszczenia spowodowane przez
    powódz ,a młodziez!? nie dosc ze w myslenicach jest jedna impreza w roku to jak zwykle pujdą do jakies zulowni zapaląi zapiją mordy
    BRAWO DLA BURMISTRZA

    Odpowiedz
  • 30 maj 2010

    Do końca lipca są 2 miesiące i spokojnie dałoby się doprowadzić Zarabie do stanu wystarczającego do przeprowadzenia tej imprezy. Teraz jeśli nie będzie presji czasu to do zimy nie odbudują nawet połowy zniszczonego terenu. Jasne jest, że kasa na odbudowę nie pójdzie z budżetu gminy tylko z rządowej rezerwy na takie okazje. Inna sprawa, że pewnie DM nie kosztują gminę za wiele (gwiazdy 3x~50000zl + scena + sprzątanie - kasa z koncesji dla budek z piwem - opłaty od właścicieli tych "wesołych miasteczek" - sponsoring) i pewnie te pieniądze byłyby kroplą w morzu potrzeb. Oczywiście słusznie poruszacie sprawę tego, że okoliczni przedsiębiorcy zarobili by sporo kasy, poprawiłby się ruch turystyczny itp. Ciężko oszacować te zyski, ale zapewne są one znaczne.
    Szkoda, może i DM to wiejski festyn, ale ja zawsze bawiłem się całkiem nieźle.

    Odpowiedz
  • 30 maj 2010

    Zgadzamy się z opinią quantza ponieważ w takie dni Myślenice zarobiły by pieniądze bo taka impreza ściąga duże masy ludzi więc nie byłoby strat a były by zyski a przy okazji można byłoby zorganizować zakupy symbolicznych cegiełek na rzecz powodzian. A gdyby na czas nie udało się uporządkować górnego jazzu zarabie jest tak duże ,że można by to było zrobić w innym miejscu np. w okolicy nowej hali więc przemyślcie jeszcze tą decyzje.

    Odpowiedz
  • 30 maj 2010

    Dlaczego Myślenice odwołują jedyną imprezę w roku ,która może przynieść więcej zysku niż strat. A Dobczyce też zostały zalane a impreza nie została odwołana.

    Odpowiedz
  • 30 maj 2010

    Jak dla mnie szkoda- najfajniejsza impreza w roku w myslenicach odwołana... no ale cóż. Co do bydła- racja, jest bydło, wiadome, że jak jest taka duża impreza to zawsze się znajdzie trochę idiotów. Nie mniej jednak jest dużo ludzi(w tym ja), którzy potrafią się kulturalnie bawić na takim czymś :). A gdyby koncert grała Doda to stałbym tam od południa, żeby móc być pod samą sceną :D Ludzie nie umiecie się bawić, tylko narzekacie. Z chęcią poszedłbym na najgorszy syf, świetnie bym się bawił a potem rano wstałbym i powiedział "kurde, chłopaki, była dobra impreza!" A nie tylko kuźwa "uuu było do dupy jakieś plastiki śpiewały uuu ble ble ble bla blu ble"...

    Odpowiedz
  • 30 maj 2010

    może tera amfiteatr z muszelką wybudują... przynajmniej jej nie zaleje... i insza publika przychodzi...

    Odpowiedz
  • 31 maj 2010

    Dobra decyzja! A dżem można sobie kupić w każdym sklepie spożywczym!

    Odpowiedz
  • 31 maj 2010

    na stronie dżemu nie pisało nic o koncercie w Myślenicach więc to na pewno by nie zagrali. W Dobczycach nie odwołali bo nas nie zalało.

    Odpowiedz
  • 31 maj 2010

    Jak dla mnie to szkoda DM. To faktycznie całkiem spory zarobek dla okolicznych punktów. Do tego od kilku do kilku dziesięciu tysięcy od sponsorów - oj zła decyzje P. Burmistrzu. Mniejsze zarobki to mniejsze wpływy do urzędowej kasy. A kasa na odnowę Zarabia jest z UE - rewitalizacja Zarabia - no może mniej rewitalizacja a bardziej odtworzenie ale kasa jest. Dajcie wiarę DM i kasa dla powodzian - to nie ta sama beczka. Ja jestem za - jedyna w roku impreza gdzie można było po prostu zapomnieć o codziennych zmartwieniach - szczególnie, że w tym roku miał być Dżem. Oj. ktoś tu będzie "czerwony jak cegła". O tak poza tym to DM mogłyby się odbyć na super nowym boisku, które stoi puste i zarasta trawą. No tak - ta decyzja to całkiem nie polityczna.

    Odpowiedz
  • 31 maj 2010

    gościu dżem to sobie możesz kupić w każdym spożywczaku.Czy ty gościu nie masz serca , tu tragedia Narodowa związana z powodzią a ty chcesz szaleć przy tej hipisowskiej muzyce patrząc na ten omamiony tłum przez alkohol i narkotyki. Ludzie trochę szacunku i zrozumienia! tolerancyjne grono ówczesnej dupokracji!

    Odpowiedz
  • 1 cze 2010

    Bardzo dobrze, że dni myślenic są odwołane!!! Byłabym oburzona gdyby się odbyły. Pieniądze należy przeznaczyć na naprawę Zarabia! Przecież podczas takiej imprezy wszystko jest praktycznie przeorane, a co dopiero takie dziury i błoto na świeżo zasypane. Od nowa byłaby tam orka. Bardzo mądra decyzja!!!

    Odpowiedz
  • 1 cze 2010

    Słuszna decyzja - zaczekamy do 2011 roku.

    Odpowiedz
  • 1 cze 2010

    Ludzie kto Wam by przyszedł czy przyjechał na DNi Myślenic jak na Zarabiu wystarczy trochę jak poleje i jest błoto;/ Uważam że jest to bardzo dobra decyzja bo nie było by najmniejszego sensu tam jechać:P Są jeszcze przecież Dni Dobczyc, Dni Wieliczki, Gdowa itd. A co do tego że by pieniądze zarobili to wątpię bo myślę że dużo osób by się nie pojawiło na tych dniach:/

    Odpowiedz
  • 1 cze 2010

    Hahahaha Penelopa dobra:PPP.Zgadzam się w 100 %:D:D:D.Już to widzę jak przeżywają tę WIELKĄ TRAGEDIĘ jaką niewątpliwie jest dla nich odwołanie Di Mc:PPP.Takim to szkoda...Nie zarobi taka nic nie wymaca jej nikt,nie będzie mogła wbić w te kozaczki^^.No ale na pociesznie przecież biba w Dobczycach xd.

    Odpowiedz
  • stefania bednarz 2 cze 2010

    niech każdy urządzi w swoim zakresie i git tez się będzie działo

    Odpowiedz
  • stefania bednarz 2 cze 2010

    [quote]Stochuwtp napisał: [br]O i bardzo fajnie :) przynajmniej oszczędzę sobie widok pijanych ,,wieśniaków ( nie mylić z ludźmi ze wsi ). [/quote]

    Odpowiedz
  • stefania bednarz 2 cze 2010

    a wiesz czym się różni cham od traktora

    Odpowiedz
  • 10 cze 2010

    TAK...Paulinkaa Dni mce w tym roku są na 1000% odwołane...ale popieram twoje zdanie bo zawsze by cioś zarobili....;) każdy cioś kupi i bd ok...właśnie chociasz pod Banderozą mogli by zrobić

    Odpowiedz
  • Klara 17 cze 2010

    Szkoda, że odwołane.
    No ale nie da rady chyba inaczej w takiej sytuacji.

    Odpowiedz
  • 26 cze 2010

    Zgadzamy się z opinią quantza i flaka.po za tym kasa ze sprzedaży różnych rzeczy(napoje kiełbaski itp) przydała by się tym ludziom
    a tak w ogóle to może taka mała dyskoteka w sobotę?fajnie by było:)na DM poznałam wiele fajnych osób w tym ochronę :)i nie ma samego bydła po za tym mój kumpel miał przyjechać na dżem:(
    lipa zróbcie dyskotekę proszę!

    Odpowiedz
  • 2 lip 2010

    I tak powinni je zrobić... Chociaż mały koncert.

    Odpowiedz
  • 14 lis 2010

    Moim zdaniem burmistrz podioł dobra decyzje.Mam nadzieje że w następnym roku się odbędą a ci co narzekają to na pewno też tam będą znając życie:)

    Odpowiedz
  • 10 mar 2011

    Ja chce East West rockers !!!

    Odpowiedz

Zobacz więcej

Myślenicki Festiwal Lata 2019 zakończył koncertowy miesiąc
Rozrywka 7

Myślenicki Festiwal Lata 2019 zakończył koncertowy miesiąc

Niedzielny koncert zespołu Lady Pank w ramach Myślenickiego Festiwalu Lata zakończył miesiąc pełen koncertów i festiwali muzycznych. Która impreza wypadła najlepiej? Tradycyjnie lipiec to miesiąc w którym miasta powiatu myślenickiego obchodzą swoje imieniny, a stałym elementem lata od kilku sezonów stają się rozmaite festiwale. Swoimi imieninami f...

Festiwal Lata już w weekend. Które ulice będą zamknięte i gdzie zostawić samochód?
Myślenice 5

Festiwal Lata już w weekend. Które ulice będą zamknięte i gdzie zostawić samochód?

W najbliższy weekend w ramach Myślenickiego Festiwalu Lata na Zarabiu zagra m.in. Zakopower i Lady Pank. Organizator w dzielnicy rekreacyjnej miasta spodziewa się tłumów i zaleca spacer. Zobacz, które ulice zostaną wyłączone z ruchu i gdzie najlepiej zaparkować Jeśli wybierasz się na jeden z koncertów w ramach Myślenickiego Festiwalu Lata – Dni My...

Miasta świętują swoje imieniny. Pod zaporą zagrały 4 gwiazdy
Dobczyce 0

Miasta świętują swoje imieniny. Pod zaporą zagrały 4 gwiazdy

Po Sułkowicach swoje święto obchodziły Dobczyce, a na scenie ustawionej pod zaporą zagrał Gromee, Czadoman i Michał Leja Jako jedyne Dni Dobczyc trwają przez trzy dni, a weekendowe granie rozpoczął swoim występem zespół IMMERSJA, a następnie piątkowa gwiazda wieczoru Gromee, który zaserwował publiczności najpopularniejsze kawałki w zupełnie nowej...

Dni Sułkowic otworzyły miesiąc festiwali [WIDEO]
Rozrywka 3

Dni Sułkowic otworzyły miesiąc festiwali [WIDEO]

W tym roku lipiec to miesiąc imprez i festiwali. Swoimi imieninami rozpoczęły go Sułkowice, które świętowały 50-lecie przyznania praw miejskich. Gwiazdami tegorocznych Dni Sułkowic był Kordian i Feel