Miasto

Zmian na święta na Zakopiance jednak nie będzie. Wykonawca zapowiada budowę...

Zmian na święta na Zakopiance jednak nie będzie. Wykonawca zapowiada budowę...

 

W godzinach rannych informowaliśmy o tym, że na odcinku Zakopianki w Myślenicach, gdzie od kwietnia powstaje nowy wiadukt zostanie przywrócony ruch w obu kierunkach. Wykonawca zmienił zdanie

Ruch pojazdów miał zostać przywrócony w obydwu kierunkach od 23 grudnia 2016 do 1 stycznia 2017 r. Przed chwilą otrzymaliśmy aktualizację do komunikatu GDDKiA w którym czytamy, że wykonawca... zmienił zdanie. 

- Zapowiadanej na dzisiejsze popołudnie zmiany organizacji ruchu na „ Zakopiance” w Myślenicach nie będzie. W związku z korzystnymi prognozami pogody na poświąteczny tydzień, wykonawca inwestycji podjął decyzję, że prace przy budowie wiaduktu nad dk 7 w Myślenicach będą kontynuowane. Od wtorku robione będzie zbrojenie ustroju nośnego obiektu - informuje Iwona Mikrut z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

Prace nad budową wiaduktu nad Zakopianką w Myślenicach trwają od kwietnia tego roku. Stary wiadukt wybudowany został w 1972 r. Według ekspertyzy nie spełnia podstawowych wymagań i standardów, co za tym idzie - nie nadaje się także do przebudowy.

Oprócz rozbiórki starego i budowy nowego wiaduktu w zakresie inwestycji są: przebudowa dojazdów do projektowanego wiaduktu; budowa lewostronnego chodnika dla pieszych i prawostronnego umocnionego pobocza; przebudowa zjazdów indywidualnych, istniejącego skrzyżowania z droga dojazdową i skrzyżowania z łącznicą; budowa kolektora kanalizacji deszczowej; oświetlenie uliczne, linia doziemna.

Powiązane tematy

Wiadukt na Polankę: Otworzą czy nie otworzą?
Miasto 14

Wiadukt na Polankę: Otworzą czy nie otworzą?

„Prace miały zakończyć się w czerwcu, a wiadukt oddany w pierwszych dniach lipca. Mamy przeszło połowę miesiąca, maszyny i robotnicy zwinięci a przejazdu ciągle nie ma. Otworzą czy nie otworzą?” – pyta jeden z naszych czytelników

Komentarze (9)

  • jacek fala 23 gru 2016

    Budowa tego wiaduktu to czysta kpina z ludzi , którzy muszą pokonywać ten odcinek ( a według statystyk GDDiA jest to 30tys. pojazdów na dobę ). Prace wykonywane są ślamazarnie , bez potencjału sprzętu i ludzi - wystarczy porównać prace przy budowie kładki w Głogoczowie gdzie prace np. wczoraj były prowadzone jeszcze o godz. 17 , czy budowa stacji paliw w Mogilanach )
    Kiepskie oznaczenie drogi doprowadziło już do dwóch poważnych kolizji w tym miejscu. Czy sama budowa i organizacja pracy musi być tutaj kopią systemu pracy wyjętej z poprzedniej epoki.
    Co na to wszystko Inspektor nadzoru i GDDiA? Dlaczego tolerują takie dziadostwo?

    67 2 Odpowiedz
  • 23 gru 2016

    A ja pozwolę sobie tylko na małe porównanie: budowa centrum handlowego Bonarka w 1,5 roku łącznie z drogami dojazdowymi ( link: http://www.urbanity.pl/malopolskie/krakow/bonarka-city-center,b1675 ), budowa wiaduktu na Polankę tyle samo jak dobrze pójdzie. Takich przykładów jest bardzo dużo, nie wspomnę już o tym że w każdym zachodnim kraju taka inwestycja trwa 1-2 miesięcy i to bez utrudnień a pewnie i 2 razy taniej bo tam są biedni i nie stać ich na takie roz..... pieniędzy podatników, a my jesteśmy tak bogaci że jeszcze kilku "pośredników" po drodze zarobi, ze 2 razy zmieni się wykonawca bo zwykle pierwszy bierze zaliczkę i ogłasza upadłość, ale my nic nie możemy, tylko ponarzekać i płacić.

    61 3 Odpowiedz
  • mirek@ 23 gru 2016

    grubo! caly rok praca idzie jak krew z nosa a na swieta beda robic, a to ciekawe :)

    48 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    23 gru 2016

    Albo porządna firma wykonuje porządnie inwestycję ale wtedy nie ma sie czym dzielić albo bierze sie "krzaka" partoli robotę poniżej kosztów i jest kaska do podziału.W Polsce wiekszość inwestycji za publiczne pieniądze prowadzona jest drugim sposobem.Jeżeli jeszcze do tego nadzór broni wykonawcy to wszystko śmierdzi na kilometr.

    36 1 Odpowiedz
  • Samanta Rigerr 23 gru 2016

    Szkoda klawiatury żeby komentować ten śmierdzący przekręt.

    33 1 Odpowiedz

Zobacz więcej