Nowe logo i początek serii filmów "Turbo Orzeł" [WIDEO]
- 14 września 2015
Orzeł Myślenice odświeżył logom, a w sieci pojawił się pierwszy odcinek cyklu "Turbokozak"
To początek działań nowego zarządu klubu z Dolnego Przedmieścia, który został wybrany w marcu bieżącego roku.
- Tuż po wyborach nowego zarządu w marcu bieżącego roku podjęliśmy pierwsze kroki, aby wprowadzić do klubu trochę nowoczesności. Nakreśliliśmy wspólnie z zarządem, że postawimy na rozwój nie tylko infrastruktury i bazy sportowej, ale także marketingu. Takie założenia pozwolą zbudować odpowiednią markę klubu, aby był odpowiednio postrzegany i zachęcał, przyciągając do klubu zarówno zawodników w każdym wieku jak również kibiców i potencjalnych sponsorów -mówi wiceprezes ds. sportowych Wojciech Cichoń.
Kolejną nowością jest początek serii filmów pt. "Turbo Orzeł", która z przymrużeniem oka sprawdza umiejętności piłkarskie zawodników Orła. Wideo jest zrobione na bazie popularnej w polskiej Ekstraklasie serii Turbokozaka, cieszącej się dużym zainteresowaniem w piłkarskiej społeczności.
Podobają Ci się nasze artykuły?
Dzięki Twojemu wsparciu możemy poruszać tematy, które są istotne dla Ciebie i Twoich sąsiadów. Zabierz nas na wirtualną kawę – nawet najmniejszy gest ma znaczenie.
Są pomysły jest iskra i jest działanie , tak trzymać.
Trzymamy kciuki !
jakby to była słaba grupa to by Dalin nie uciekał do innej, ale ze strachu przed lokalnymi rywalami gra z cieniasami krakusami
No to Tomalku zamiast wylewać tu żale lepiej skrobnij szybko artykuł o ostatnim meczu załatw ten film co był nagrywany ze statywu poświęć parę godzin i sklej skrót i podeślij redakcji tak jak robią to górki i orzeł.Tyle w temacie ludzi z górek i orla działają-zrób a później narzekaj.Swoją drogą nie wszystkie media muszą być zafascynowane dalinem jak Sedno -zdjęcie i artykuł na całe 2 strony i Gmyślenicka opisująca mecze dalinu jak ligę mistrzów a reszta margines...
dokladnie, a w dalinie nawet strony internetowej nie maja nie mowiac juz o facebooku
Portal od początku istnienia ma charakter społecznościowy, co oznacza że każdy użytkownik może dodać tekst, zdjęcia lub zapowiedzi wydarzeń po zalogowaniu - klikając przycisk "dodaj artykuł", " dodaj wydarzenie" lub przesyłając na redakcja@miasto-info.pl