Rozrywka

Zarabie Jam: Zabawę pokrzyżowała pogoda

Sobotnie popołudnie Park przygody na Zarabiu, rozgrzewa się pierwszy zespół HellHaven, chętni jeżdżą na quadach, wspinają się po linach, jednak na niebie zbierają się czarne chmury, które przynoszą prawdziwą ulewę

Fot. Mariusz Drzyzga

HellHaven zdążył jeszcze zagrać kontrowersyjny cover Marka Romana – „Piosenka o Kwiatach” i zostać wyciszonym przez organizatora ze względu na znajdujące się w nim wulgaryzmy. Po kilku kolejnych utworach nad Myślenicami rozpętała się ulewa. Organizatorzy postanowili odwołać imprezę i wszystkie zaplanowane na ten dzień rozrywki.

Wśród zaplanowanych atrakcji znajdowały się m.in. koncerty zespołów White Rabbit Trip, ManekinG, Druga Strona Lustra, gra na bębnach, teatr ognia, dyskoteka, tor linowy, quady i paintball.

Powiązane tematy

Ostatki karnawału w hotelu Black&White
Rozrywka 34

Ostatki karnawału w hotelu Black&White

Cowboye, Indianie, Bob Budowniczy, pielęgniarki, żołnierze, a za adapterami zakonnica – tak wyglądały ostatki karnawału organizowane w hotelu Black&White

Twarzą w twarz
Rozrywka 16

Twarzą w twarz

Myślenicom jest potrzebny hotel z prawdziwego zdarzenia. Dziś oferta turystyczna znacznie się zwiększyła. Musimy postarać się jeszcze o rozwój turystyki biznesowej w formie organizacji szkoleń i konferencji – mówią założyciele firmy Face2Face

Komentarze

  • Brak zdjęcia
    23 sie 2009

    Rock i skandal :D

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    23 sie 2009

    szkoda bo moglo byc naprawde ok

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    23 sie 2009

    "Piosenka o Kwiatach " w sam raz na piknik rodzinny-pogratulować dobrego smaku.Jeżeli pozostałe zespoły miały podobny repertuar to dobrze że pogoda przerwała imprezę.

    1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    23 sie 2009

    Wiadomo rze nic nie przewyższy Dni Myślenic i tu nawet pogoda wspułdziałała z naszymi władzami.
    Kto widział, rzeby na piknik zapraszać hejwimetal a nie wziąnść przykładu na przykład z Banderozy, gdzie muzyka jest rodzinna?
    Pozatym z tego co mówiła policja nie było wiedzy Burmiszcza o tej imprezie jako masowej i dobrze, rze nie doszło do tragedii.

    1 Odpowiedz
  • Mariusz Drzyzga 23 sie 2009

    No ale koncercik helhven mnie sie podobal, wokalista wymiata, trzymajcie chlopa bo malo takich glosow

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    23 sie 2009

    Zdzichó Ty wracaj może do Suwałk :))

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    23 sie 2009

    no ładnie ...ambitny kawałek, zainteresowanych zapraszam do posłuchania np. na YouTube. Dobrze że "zabawę pokrzyżowała pogoda"...

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    23 sie 2009

    hahaha.... brawo dla HellHaven :D:D:D pozdrawiam

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    23 sie 2009

    Zdzichó to nie byla impreza masowa, wiec doucz sie i nie pisz głupot na masowa musi przyjsc przynajmniej 1000osob wiec burmistrz co najwyzej moglby sie przyjsc pobawic a nie psuc imprezy i wtracac sie jak ludzie chca zrobic cos dobrego na wlasna reke..

    Odpowiedz
  • Kuba 23 sie 2009

    Brawo HellHaven, żałuje że nie dotarłem ale tak jakoś przeczuwałem tą pogodę. :P

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    23 sie 2009

    Dzięki za miłe słowa... HellHaven dziękuje za możliwość zagrania i zaprasza na przyszłe koncerty... Szkoda że pogoda popsuła resztę wieczoru... tak bywa... :/

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    23 sie 2009

    No pilon ale zagrajcie jeszcze kiedys ten kawałek, bo tak bardzo kojarzy mi sie z filmem rezerwat

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    23 sie 2009

    No pewnie że zagramy... :D to mogę obiecać :D

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    23 sie 2009

    Skandal !! HellHaven Skandal !! Kto ich tam zaprosił !!?? Pytam się ?? Gdzie byli rodzice ??

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    23 sie 2009

    Prosze Państwa!
    Nie znam Zdzicha ale on mówi nam dobrze jak było naprawdę. Mnie też doszły słuchy że były jakieś nieprawidłowości. Ta grupa w ogóle co zorganizowała impreze to zrobiła to złośliwie i przeciw burmistrzowi. I nie miała ważnego pozwolenia z urzędu,a przecież oni wiedzą bo sami je wydają wiec jak mówią że było niezgodne to mówią prawdę. Czyli impreza była sprzeczna z prawem i policja powinna ją zamknonć ale pewnie sie powszczymali bo burmistrz prosił żeby tego nie robili bo on sprzyja nawet tym co go nie lubią i robiom przeciwko niemu różne rzeczy.
    I tak ich pokarało bo deszcz padał i musieli iść do domu

    Odpowiedz
  • Morcin 23 sie 2009

    Ehhh... Zamordowali kogoś że tak najeżdżacie na organizatorów? Troszkę dystansu i luzu...

    Odpowiedz
  • Mariusz Drzyzga 23 sie 2009

    nie nno nie moge, skad wy sie hellheven wzieliscie..z piekła jakiegoś? zaczelibyscie mandaryne grac a nie jakies maloznane i niezrozumiale numery...ajlawju i jejejej a wiecie jak mnaiek i cale harbutowice by sie cieszyły :-))

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    23 sie 2009

    Nie chodzi o piosenki tylko o to że tą impreze zorganizowała organizacja przedsiembiorców co robią przekręty, a burmistrz im na te przekręty nie pozwalał to się teraz mszczą na nim złośliwie.

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    23 sie 2009

    Słyszałem, że burmistrz specjalnie zatrudnił znachora żeby sprowadzić deszcz... W Fakcie tak pisali.

    Odpowiedz
  • M G 23 sie 2009

    O zgrozo!
    Nie zdążyłem na HellHaven i związane z ich występem incydenty.. no nie spodziewałem sie chłopaki , o zgrozo...
    Natomiast zdążyłem w scenerii wspaniałej (o zgrozo..) ulewy wypić trzy pifka!
    Eehh , jak coś fajnego zaczyna się w mieście dziać to pogoda musi spaprać sprawę!
    Szkoda tych odwołanych koncertów! ;/

    1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    23 sie 2009

    [quote]Maniek z Harbutowic: [br]Ta grupa w ogóle co zorganizowała impreze to zrobiła to złośliwie i przeciw burmistrzowi. I nie miała ważnego pozwolenia z urzędu,a przecież oni wiedzą bo sami je wydają wiec jak mówią że było niezgodne to mówią prawdę. [/quote]
    No bez przesady, od kiedy organizacja koncertów i imprez jest przeciwko burmistrzowi? Co mają do tego poglądy polityczne organizatora(jeśli nawet ma inne)... Wyprawiał on tam mowy o polityce obecnego burmistrza? Bo nie wydaje mi się. W Myślenicach bardzo brakuje tego typu inicjatyw. Już do tego doszło że nawet w Snajperze albo kolo pola mini golfowego(nie pamiętam nazwy) nie można zorganizować niczego... A Banderoza za każdym razem idzie do urzędu zgłosić mała imprezę?

    Tak oczywiście organizacja atrakcji turystyczno/sportowo/rozrywkowych jest wielce zła i przeciwko burmistrzowi...

    Co do repertuaru każdy wiedział co będzie i mógł nie przychodzić jak nie chciał.

    Może do wielce obrażona władza naszego miasta coś kiedyś dotrze i sami coś więcej będą organizować niż Dni Myślenic. Albo przynajmniej nie przeszkadzać ludziom którzy maja inicjatywy żeby coś robić dla miasta...

    Pozdrawiam organizatorów i zachęcam do dalszych inicjatyw.(może następnym razem pogada się uda, chyba że wówczas też ją zniszczą moherowe berety i inne szamany)

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    24 sie 2009

    A teraz chwila powagi. Jeszcze ostatnie 2 słowa. My tak śmiejemy się z tego incydentu, bo komiczna sprawa. Prawie morderstwo na scenie :) Ale tak na prawdę, to jedyna informacją jaką dostaliśmy od organizatora to fakt, że gramy. Nikt nie mówił, że impreza ma być grzeczna, rodzinna... No ale. Było, minęło, i tak dużo osób nie mogło czuć się dotkniętych gdyż... ich tam nie było. I boli mnie to z chociażby tego powodu, że ktoś się postarał o tą imprezę. Ktoś zorganizował. Wszyscy narzekają, że Myślenice nudne jak flaki z olejem, a jak się zaczęło coś dziać, to wyszło jak wyszło. Szkoda, szkoda, szkoda...

    Odpowiedz
  • 24 sie 2009

    Ryba, nie "znachora" tylko szamana :) Ale szaman spitolil sprawe i zaczelo lac nie tylko na Pikniku ale i w nocy. No i teraz kogo Dobczyce maja obciazyc za straty po tej ulewie? Moze dziewczyne szamana? Musze poczytac, moze napisza we Faktach. ;)

    Odpowiedz
  • Cysiaaa 24 sie 2009

    Ii..żałuję ze mnie tam nie było :P .
    [quote]pillon napisał: [br]No pewnie że zagramy... :D to mogę obiecać :D[/quote]
    tak ;D ! Tylko dajcie znać :D kiedy i gdzie :P;] .

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    24 sie 2009

    co do wokalisty hell haven czy jak to sie tam nazywa ,to jest do bani,nie wiecie co to dobry głos a akcent lepszy ma moja babcia...Tragedia...jakby było zadaszenie to byłbym tam tylko dla the white rabbit's trip:D

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    24 sie 2009

    Twoja babcia zechce zgłosić się na przesłuchanie... :D

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    24 sie 2009

    Typujcie najładniejszy głos w M-ce.
    Mój typ:
    Pan Stanisław z Dni Myślenic
    pozdrawiam
    Zdzichu

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    24 sie 2009

    Babcia Gienka.

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    24 sie 2009

    Maniek z Harbutowic... sądząc po jego wypowiedziach jakże pięknie napisanych poprawną polszczyzną stwierdzam że musi mieć równie piękny głos :P

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    24 sie 2009

    co z ta strona internetową !!!!

    Odpowiedz
  • 24 sie 2009

    pojechali po bandzie, w tak katolickim mieście jak Myślenice, wstyd! wstyd! wstyd! - na kolanach do Częstochowy albo i dalej.............

    Odpowiedz
  • Łukasz Dragosz 25 sie 2009

    a oto oficjalne stanowisko od nas:

    Impreza się odbyła w dość okrojonym zakresie gdyż nas... zalało! :-)

    A szkoda bo robiliśmy to dla ludzi a nie dla pieniążków i nie da się przenieść imprezy bo a) za dużo siły i pieniędzy w to włożyliśmy i b) mamy pozajmowane weekendy do końca września przez imprezy integracyjne dla firm.

    A było to tak... turniej piłki halowej się odbył, wśród 12 drużyn wygrała reprezentacja z firmy Państwa Sawickich. Turniej Paintballowy też się odbył acz w zaskakująco niskiej jak na darmową formę atrakcji frekwencji. Przed ulewą zdążyła zagrać jedynie kapela "Hell Heaven" przy czym zespół na koniec zagrał kontrowersyjny kawałek "Piosenka o Kwiatach" Marka Romana. Nam się nie spodobał. Rodzinom z dziećmi też. Tych drugich przepraszamy a kapele prosimy o większą rozwagę na przyszłość bo chodź sobota przeznaczona była dla młodzieży to jednak w godzinach popołudniowych było raczej rodzinnie niż imprezowo co przecież widzieli gołym okiem. Poza tym tego typu kawałki pasuje obgadać z organizatorem najpierw chodź ten też powinien ogarniać co robi zespół na scenie.

    Około godziny 18.00 w sobotę przez powiat myślenicki przeszła potężna ulewa, m.in. podtapiając gminę Dobczyce. U nas jedynie kilka namiotów zakończyło swój żywot natomiast sam teren imprezy z trawiastej polanki zamienił się w większe jeziorko. Zarówno my jak i akustyk przeżyliśmy chwile grozy gdy ratowaliśmy rozpaczliwie sprzęty muzyczny że ( wbrew pozorom zadaszenie było ale prawie się zawaliło pod naporem wody ). Generalnie wszyscy uciekli pod drewnianą wiatę. Jeszcze dzielne chłopaki z bębnami coś pograły i... koniec :)

    Odwołane zostały koncerty zespołów "White Rabbit Trip", "ManekinG", teatr ognia z żonglerami i połykaczami ognia a także finałowy koncert reggae zespołu "Druga Strona Lustra" i późniejsza dyskoteka z "NWR Soundsystem".

    Niedziela 23 VIII - "Family Party".

    W drugim dniu mieliśmy dylematy już od samego początku. Teren był nadal w opłakanym stanie a pogoda ciągle niepewna ( 'pewnie' będzie padać... ). Odwołaliśmy zatem koncert wieczorny odcinając jednocześnie tą pozycję z list strat własnych. Przerzuciliśmy parking ze starego miejsca na polankę obok. OK, da się wjechać. W newralgicznych a błotnych miejscach przerzuciliśmy drewniane kładki. Zmieniliśmy trasę na torze quadowym bo jedna z zapadni zmieniła się w oczko wodne ( idealne na off road ).

    Turniej Straż Pożarna vs Policja Myślenicka vs Przedsiębiorcy się skomplikował. Strażacy mieli urwanie głowy w zalanych Dobczycach. Policja Myślenicka odwołała swój udział. Ściągneliśmy reprezentantów Policji z Krakowa. Widać że mają do czynienia z bronią - wygrali. Turniej późniejszy zamieniliśmy na 2 godzinne darmowe rozgrywki. W godzinach 14-16 można było skorzystać też z parku linowego a w godzinach 16-18 też z quada w warunkach 'terenowych' dla odważnych. Przez cały dzień były dostępne też różne inne atrakcje dla młodszych uczestników. Przewinęło się ponad 200 dzieciaków. Spałaszowały całe zapasy lizaków, curkierków itp. Życzylismy smacznego :) Miło widzieć uśmiechnięte twarzyczki. Przychodziły też grupki młodzieży z nadzieją że koncerty przełożylismy na niedzielę. Ale ten dzień był przeznaczony głównie dla dzieciaków więc sorry, nie dalismy rady.

    W niedzielę podobało się zarówno nam jak i osobom które przedarły się przez niesprzyjający teren parkingu. Nawet słońce wyjrzało zza chmur. Mecz piłki nożnej "Face 2 Face" vs dwóch młodych gniewnych wygrali gniewni, niech mają ;) Co do przeróżnych opinii, uwag i teorii nt. działania 'sił zewnętrznych' w celu przeszkodzenia nam w organizacji imprezy mamy krótkie oświadczenie: "no comment".

    Peunta: Szkoda że padało ale... już wiemy że możemy pozwolić sobie na cykliczne koncerty kapel myślenickich czy ściąganie znanych zespołów jak np. "Druga Strona Lustra". No i na kino letnie. Tak wymiennie sob / ndz. To od następnego roku. Na dzień dzisiejszy kończymy z imprezami otwartymi jak ta. Następnym razem pod koniec czerwca 2010r. na otwarcie sezonu. Zapraszamy za to ogólnie do Parku Przygody.

    // Co to jest - strona internetowa www.park.myslenice.pl to wersja beta wrzucona na neta przez mój nacisk na jej autora, firmę Oxide. Naciskałem żeby przynajmniej było na www.park.myslenice.pl jakiekolwiek przekierowania czy cokolwiek w zw. z szukaniem info o imprezie przez rzesze ludzi. Oxide po prostu ma 3 tygodnie zaległości i mogło być "strona nie dostępna" albo ta wersja :)

    Jak piszę wyżej na ten rok kończymy działalność 'rozrywkową' i pozostajemy przy atrakcjach sportowych a skupiamy się na imprezach firmowych więc przed przyjściem na teren Parku Przygody prosimy o kontakt telefoniczny żeby się upewnić czy dana atrakcja jest dostępna.

    Pozdrawiam,
    Łukasz Dragosz

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    25 sie 2009

    Szkoda że pogoda pokrzyżowała plany ale dobrze że są tacy którzy chcą ożywić Zarabie w przeciwieństwie do tych którzy dużo mówią a mało robią.Dni Myślenic raz do roku jako impreza typowo komercyjna
    to za mało.

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    25 sie 2009

    Było, minęło, nie roztrząsając... ale...
    "(...) Poza tym tego typu kawałki pasuje obgadać z organizatorem najpierw chodź ten też powinien ogarniać co robi zespół na scenie(...)."... Tzn wystarczyło wykonać do nas jeden telefon przed imprezą, bo o tym że gramy - dowiedzieliśmy się z plakatów. Przygotowaliśmy materiał na imprezę o której kompletnie nikt nam nic nie powiedział (ze szczegółami).

    Ps. Wiem, że to gówno ludzi obchodzi, ale nie HellHeaven tylko HellHAVEN. :)

    Miłego dnia wszystkim !

    Odpowiedz
  • Łukasz Dragosz 25 sie 2009

    oki, sorry stary ;)

    Hell Haven = "Piekielna Przystań" ?

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    25 sie 2009

    Ja chciałem "tylko" powiedzieć, że:

    Śmieszą mnie niektóre wypowiedzi apropo wielkiej dywersji Urzędu Miasta przeciwko organizatorom. Macie racje... "...impreze zorganizowała organizacja przedsiembiorców co robią przekręty, a burmistrz im na te przekręty nie pozwalał to się teraz mszczą na nim złośliwie.". Cóż za krnąbrny uczynek! Mszczenie się na bliźnim nie jest katolickie - poprostu ręce mi przy was opadają! Potraficie ułożyć własną wersje wydarzeń do wszystkiego choć nie macie bladego pojęcia o tzw. "rzeczywistości".

    Ale pomijając już temat (wg. mnie) głupoty ludzkiej:
    Hell Haven dało dobry koncert i raczej nie mogą narzekać na nagłośnienie... raczej na brak publiki. Oprócz mnie i może 6 osób nie było praktycznie nikogo( pod sceną, reszta ludzi bawiła się na punktach rozrywki). Co do piosenki o kwiatach ( :D ) była i nie była na miejscu- dla czego?- bo pod sceną znalazły się( o zgrozo, akturat w tym momęcie) 2 osoby w wieku dziecięcym.

    I mam jeszcze jedną kwestie do poruszenia... JESTEM SUUUPER!!! :D Nie wierzycie? Patrzcie zdjęcie na górze strony :D

    Odpowiedz
  • Mariusz Drzyzga 27 sie 2009

    Hheh też mi sie podoba ta fota:
    autor

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    27 sie 2009

    Ludzie:) Ja wiem, że racjonalność w jakimkolwiek wymiarze jest dla nas - Polaków trudna do zrealizowania w życiu, ale proszę was! Dajcie spokój! Kilka kwestii:
    1. Wielki bulwers i foch z przytupem społeczności myślenickiej, harbutowickiej i nawet suwalskiej o to, że dzieci usłyszały wulgaryzmy w piosence. A następnie te same dzieci, za pieniążki tych samych rodziców słuchają "gangsterów z polskich osiedli" co wulgaryzmów używają w stopniu jakże większym:D A "piosenkę o kwiatach" pewnie na YT słyszeli z 100 razy:D Hipokryzja? Chęć skandalu w zapadłej mieścinie? A może jedno i drugie!?
    2. Przepraszam, że wejdę w polemikę z organizatorami ale...Hellhaven nie gra od wczoraj! Chyba wiedzieliście czego się spodziewać jeśli SAMI ich tam zaprosiliście:D A chłopaki nie zmienią stylu bo akurat 10 uczestników ma poniżej 16 lat, 10 jest baptystami, a 10 ma żółte buty.
    3. Z tego co pisał jaśnie pan z Harbutowic i pan Zdzisław to w Myślenicach, podobnie jak Kosher Nostra na Sycylii mafia organizuje nam imprezy. I bardzo dobrze;) Jak UMiG nie potrafi niech zrobi to ktokolwiek nie wiem, mafia, kościół, związek linoskoczków - obojętne, wsioradno! Zrobił to Łukasz z przyjaciółmi, którym Myśleniczanie powinni być wdzięczni za próbę wyrwania tego miejsca choć na chwilę z marazmu:)
    4. Sowa jest super :D

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    28 sie 2009

    A ja wejdę w polemikę ze Szczotą:

    Ad.1 Żaden skandal, tylko trochę szczeniackie zachowanie ze strony zespołu. Ci którym nie pasuje taki repertuar na takiej imprezie mają prawo być niezadowoleni. Osobiście Hellhaven stracił mocno w moich oczach po tym swoim występie.

    Ad.2 No i co z tego że Hellhaven nie gra od wczoraj, no i co z tego że organizator mógł sobie przesłuchać kawałków kapeli na Myspace. Przecież Hellhaven chyba nigdy nie gali żadnego wałka po Polsku, a tym bardziej tak bezsensownie wulgarnego. Nawet w angielskich tekstach nie ma wulgaryzmów.

    Ad3. W tym punkcie to akurat się z Tobą zgadzam.

    Odpowiedz
  • Łukasz Dragosz 29 sie 2009

    hihi dopiero teraz przeczytałem wypowiedzi Mańka i innych znawców no więc skrótowo my czyli Myślenicki Park Przygody PROMUJEMY MYŚLENICE i robimy różne akcje pro-społeczne więc teksty o spiskach są ogólnie śmieszne a nawet żałosne człowieku.

    Izba Gospodarcza to nie my a ja nigdy nie pozwolę żeby ktoś mną manipulował i nie trzymamy żadnej strony więc weź wyluzuj a w tym czasie dalej będziemy sobie działać wraz z NWR "Na Własną Rękę" to zapamiętaj. A nas takie komentarze de facto nie ruszają. To co robimy to zarabianie pieniążków na imprezach firmowych a wszelkie inne akcje to bardziej z chęci zmiany czegoś, nutki patriotyzmu lokalnego i marzeń grupki młodych ludzi + moje szalone wizje :) Przeszliśmy już długą drogę, doświadczyliśmy już dość kilka upadków ale z każdego wychodzimy silniejsi i wzlatujemy wyżej.

    Najbliższa impreza i koncert niestety pewnie w Hotelu Forum w Krakowie bo zima idzie ale już w kwietniu robimy dużą, 2 dniową imprezę młodzieżową. Info będzie się pojawiać na http://www.park.myslenice.pl w dziale "Imprezy" a wśród zaproszonych artystów:

    O.S.T.R - http://www.ostr.net/

    Jak dla mnie najlepszy raper w Polsce swymi kawałkami zaprzecza stereotypowi wśród pewnych grup społecznych że Hip Hop = dno . Ostatnio na fali popularności.

    Druga Strona Lustra - http://www.drugastronalustra.com

    Zespół Reggae który miałbyć naszą gwiazdeczką na ostatniej imprezie. Cóż, wystąpią przy boku O.S.T.R.-ego i też cool bo wątpię czy się obrażą ;)

    i coś się jeszcze pewnie wymyśli bo tym razem bierzemy się na poważnie i dużooo wcześniej. Zaczniemy od zbudowania na stałe dużej sceny :)

    Co do piosnki jeszcze to ludziska w sob miało być młodzieżowo a w niedzielę familijnie. No ale widocznie trzeba to rozdzielić więc kwietniowa impreza będzie stricte pod kątem młodzieży robiona a w następnym weekendzie piknik tylko i wyłącznie rodzinny.

    peace

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 paź 2009

    no ry ba spisałes sie na imprze:)

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 paź 2009

    :o:*

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    21 maj 2010

    100521CRH Welcome to Discount MBT Shoes on Sale store.We named our footwear MBT, becuase MBT walking shoes is curved, not flat. MBT sport shoe is unstable, not stable. MBT footwear activates your muscles instead of undermining them. MBT athletic shoe has a positive effect on the entire body, not just the feet.
    We consider it our mission to make people all over the world aware of the benefits of MBT shoes and to help them live healthier and better lives.We hope you will join our crusade and buy cheap MBT shoes,The more MBT sneakers you order ,the more discount you will get.

    Odpowiedz

Zobacz więcej

Vasilis Tomazos odpadł z programu Big Brother. Widzowie nie chcieli go dłużej oglądać
Rozrywka 13

Vasilis Tomazos odpadł z programu Big Brother. Widzowie nie chcieli go dłużej oglądać

Po dwóch miesiącach jakie myśleniczanin spędził w domu Wielkiego Brata, widzowie zdecydowali, że musi opuścić program. - Cieszę się, naprawdę się cieszę, nie ma smutku – mówił zaraz wyjściu z domu  Vasilis szczególnie znany jest mieszkańcom Górnego Przedmieścia i kibicom Górek Myślenice, w których występuje na pozycji pomocnika. W domu Wielkiego B...

Kubańska Hawana - co warto zobaczyć?
Turystyka 0

Kubańska Hawana - co warto zobaczyć?

Kuba – wyspa na Morzu Karaibskim owiana licznymi legendami. Lata rządów braci Castro sprawiły, że czas stanął w miejscu, zwłaszcza w Hawanie. Tu można poczuć się jak w latach pięćdziesiątych ubiegłego wieku. Zapraszamy na wycieczkę po stolicy Kuby.

Vasilis Tomazos: „Nie chce mi się tu siedzieć”. To koniec przygody z telewizyjnym show?
Rozrywka 4

Vasilis Tomazos: „Nie chce mi się tu siedzieć”. To koniec przygody z telewizyjnym show?

Myśleniczanin Vasilis Tomazos od ponad miesiąca bierze udział w telewizyjnym show Big Brother. Po raz pierwszy został nominowany i może odpaść z gry Vasilis szczególnie znany jest mieszkańcom Górnego Przedmieścia i kibicom Górek Myślenice, w których występuje na pozycji pomocnika. W domu Wielkiego Brata spędził już kilka tygodni, mimo że od począt...

Panaceum dorasta. "Ukryty w mieście szept" jest tego najlepszym dowodem
Rozrywka 12

Panaceum dorasta. "Ukryty w mieście szept" jest tego najlepszym dowodem

W naszym regionie ten gatunek należy do rzadkości, a jeśli ktoś po niego sięga, najczęściej opowiada o twardych zasadach i szkole życia lub imprezach. Podobną drogę przeszli bracia tworzący zespół Panaceum. Jej zwieńczeniem jest najnowsza płyta, na której opowiadają o tym jak dzisiaj zderzenie z dorosłością odbierają młodzi ludzie. Czy stanie się g...

Myśleniczanin Vasilis Tomazos w drugiej edycji programu Big Brother
Rozrywka 15

Myśleniczanin Vasilis Tomazos w drugiej edycji programu Big Brother

Na co dzień piłkarz Górek Myślenice, a od kilku dni uczestnik drugiej edycji programu rozrywkowego Big Brother. Czy Vasilis Tomazos z Myślenic dotrze do finału telewizyjnego show? Vasilis ma 27 lat i pochodzi z Myślenic. Ma korzenie polsko - greckie. Urodził się pod Atenami, ale od dziecka mieszka w Polsce. Studiował na krakowskiej Akademii Wychow...

SMYK Fest 2019: Podczas koncertu dla potrzebujących zebrano 45 459,05 zł
Myślenice 1

SMYK Fest 2019: Podczas koncertu dla potrzebujących zebrano 45 459,05 zł

45 459,05 zł to kwota jaką udało się zebrać podczas Smyk Festu im. Kacperka Chodurka, który odbył się na myślenickim Rynku - Podczas tegorocznego koncertu charytatywnego Smyk Fest 2019 do puszek naszych wolontariuszy trafiło 45 411, 40zł, 25,5 euro i 6 funtów, co daje łączną kwotę 45 459,05 zł. Pieniądze zostaną przeznaczone na leczenie i rehabili...