Rozrywka

Dni Myślenic 2011: Sobota - gwiazdą Dżem [galeria i wideo]

Dobiegł końca pierwszy dzień święta miasta. W sobotę na scenie zagrał zespół Radio Propaganda, a po pojedynku DJ-ów wystąpiła grupa My Way, która wygrała Przegląd Muzyczny Kwadrat. Gwiazdą sobotniego wieczoru był zespół Dżem

Fot. Izabela Janczak

W sobotę w programie były też zabawy dla dzieci, europejski piknik z konkursami, nauka udzielania pierwszej pomocy. Wielu chętnych wzięło też udział w grze miejskiej - poszukiwaniu skarbu Inków. Sobotnie świętowanie zakończyła dyskoteka.

A jakie były Twoje Dni Myślenic? Posiadasz zdjęcia z tej imprezy lub film?

Jeśli chcesz, aby znalazły się w galerii pod tym artykułem, dodaj je po zalogowaniu lub prześlij na redakcja@miasto-info.pl

Powiązane tematy

Dni Dobczyc 2011: Brathanki gwiazdą imprezy [wideo]
Rozrywka 18

Dni Dobczyc 2011: Brathanki gwiazdą imprezy [wideo]

Dni Dobczyc 2011 za nami. Gwiazdą tegorocznej edycji imprezy był zespół Brathanki. W repertuarze, oprócz standardowych utworów jak „Czerwone korale” i „Wesele”, znalazły się również piosenki Skaldów, które pochodzą z nagranej ostatnio przez zespół płyty

Dni Myślenic 2011: Harmonogram imprezy
Rozrywka 94

Dni Myślenic 2011: Harmonogram imprezy

Tegoroczne Dni Myślenic to nie tylko koncerty zespołów Dżem, Feel, My Way, Liverpool i Radia Propaganda będzie można wziąć udział w poszukiwaniu skarbu Inków, pobić myślenickie rekordy, a nawet zatańczyć Zumbę

Komentarze

  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    meeega było :D

    9 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    Dajcie zdjęcia My Way, proszę. Dzięki. :)

    7 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    Super koncert.
    Nie wiem, czy nie najlepszy w historii DM a byłem na wszystkich.

    8 4 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    Pierwsze zdjęcie w galeriia, A GDZIE poseł-kandydat ŁATAS? CZYŻBY ZAMIANA KONIA NA pewniejszego? no i ta mimika taka różna.

    1 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    All day , all night wtf

    2 7 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    bardzo kiepskie nagłośnienie dla występu Dżemu. A miało być tak fajnie.

    7 6 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    SUPERRRRRRRRRR!!! Cudowny zespół, świetny wykonawca, wciąż nucę ich kawałki!!!
    DZIŚ NA BIS CHCEMY DŻEM!!!

    7 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    To był najlepszy koncert w historii. Dziękujemy ci Macieju, że pomimo tego że kilkunastu niechętnych tobie robi tu w necie jatkę pokazałeś że żaden z obrażających cię nie ma racji.
    Te kilkunastu najwyżej dwudziestu kilku stara się zrobić zamieszanie i wmówić czytelnikom że są ich tysiące, co jest tylko prowokacją. Zazdrośni Kielanowcy tak mają.

    Koncert najlepszy na jakim byłem. Pozdro.

    15 19 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    Kramer czy możesz sobie odpuścić polityke w temacie o koncercie Dzemu???

    8 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    [quote=gość: Kramer] To był najlepszy koncert w historii. Dziękujemy ci Macieju, że pomimo tego że kilkunastu niechętnych tobie robi tu w necie jatkę pokazałeś że żaden z obrażających cię nie ma racji.
    Te kilkunastu najwyżej dwudziestu kilku stara się zrobić zamieszanie i wmówić czytelnikom że są ich tysiące, co jest tylko prowokacją. Zazdrośni Kielanowcy tak mają.

    Koncert najlepszy na jakim byłem. Pozdro. [/quote]
    Nie ma cudów! M007 ma wiele twarzy.
    Albo nicków. :D

    4 7 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    Pozdro i chwała gościowi ubranego w czarną koszule w białe paski, który znalazł mojego buta w tym błocie po pół godziny napieprzania w samej skarpecie: P

    15 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    Dżem był mega super. Fajna zabawa. Nucę piosenki i czyszczę buty. Ale co tam jak się bawić to się bawić.
    Nie mam za co dziękować burmistrzowi tylko raczej sponsorom.

    7 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    Koncert byl nieziemski, chyba faktycznie najlepszy w historii DM, chociaz jak zawsze ktos nie umial sie bawic i wynikaly problemy np. pod scena.;) ogolnie fajnie sie skakalo latalo i wogole;)

    Pozdro wszystkim:)

    5 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    [quote=gość: MISIO] Dżem był mega super. Fajna zabawa. Nucę piosenki i czyszczę buty. Ale co tam jak się bawić to się bawić.
    Nie mam za co dziękować burmistrzowi tylko raczej sponsorom. [/quote]
    MOŻE CZAS TO ZROZUMIEĆ, ŻE TAK NAPRAWDĘ TO MY ZWYKLI LUDZIE PŁACIMY ZA TO WSZYSTKO PRZY CODZIENNYCH ZAKUPACH I BRAKU NALEZNYCH ŚWIADCZEŃ ZE STRONY PAŃSTWA. BO SPONSORZY WPŁATY ZA REKLAMY WCIĄGAJĄ W KOSZTY, POMNIEJSZAJĄ NALEZNY PAŃSTWU PODATEK, A PAŃSTWO JAK TO PAŃSTWO-MUSI SZUKAC TYCH PIENIĘDZY W NASZYCH - ZWYKŁYCH LUDZI-KIESZENIACH, ALBO NIE WSPOMÓC TEGO CO POWINNO JAK SIE NALEŻY NP SŁUŻBE ZDROWIA. mOŻE JAKIS EKONOMISTA MÓGŁBY ZKORYGOWAĆ MOJA WYPOWIEDŹ???

    7 5 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    rewelacyjny koncenrt najlepszy w historii D.M

    2 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    [quote=gość: Raz dwa trzy] Koncert byl nieziemski, chyba faktycznie najlepszy w historii DM, chociaz jak zawsze ktos nie umial sie bawic i wynikaly problemy np. pod scena.;) ogolnie fajnie sie skakalo latalo i wogole;)

    Pozdro wszystkim:) [/quote]

    bo jeżeli pchacie się tak że przygniatacie ludzi do barierek , to raczej trudno nie zwrócić na to uwagi...ale nie ma co sie o to kłócić, dobrze było ;]

    4 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    BARMISTRZU JAK TY MOŻESZ TAKIE BREDNIE OPOWIADAĆ, WIDAĆ ŻE W OGÓLE NIE ORIENTUJESZ SIĘ W TEMACIE TRANSPORTU U SIEBIE W GMINIE, A WYPOWIADASZ SIĘ W TEMATACH DNIA CO ZROBIŁ PAN STAROSTA.
    LEPIEJ POWIEDZ CO TY ZROBIŁEŚ DLA TRNSPORTU NA TERENIE GMINY, KIEDY SPOTKAŁEŚ SIĘ Z PRYWATNYMI PRZEWOŹNIKAMI ŚWIADCZĄCYMI USŁUGI NA TERENIE GMINY MYŚLENICE, CHYBA BYŁO TO W ZESZŁYM WIEKU.
    JAK TAKI BURMISTRZ MORZE W OGÓLE MIEĆ CZELNOŚĆ MÓWIĆ ŻE ON CHCE DOBRZE DLA TRNSPORTU, CHYBA ŻE SWOJEGO CZYLI KIKO-PKS-MO

    13 16 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    było super :) tylko straszne błoto ;/

    5 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    byłem wczoraj na koncercie dżemu super zagrali bisowali chyba 3 razy tak że koncert przeciągnoł się do 2 h scena była dobrze przygotowana technicznie także bez żadnych niespodzianek dżem mógł zagrać. pod samą sceną nie było w ogóle błota było dość sucho a nieco dalej TO BYŁ KOSZMAR!!!!!! błoto pomieszane z piaskiem normalnie można się było zabić jakby się chodziło po bagnie oczywiście jak co roku nie obyło się oprócz interwencji ochrony i pogotowia na koncercie tak to jest ja przyjedzie banda wieśniaków od których jedzie wódą na kilometr

    6 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    [quote=gość: ufo] CHYBA ŻE SWOJEGO CZYLI KIKO-PKS-MO [/quote]

    UFo skąd się urwałeś. Z Kobierzyna?

    5 8 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    Fajne foty. Szkoda że mnie tam nie było :(

    1 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    Jedyna wada to błoto, która jest niczym w porównaniu z cała super imprezą. Kto nie miał ubłoconych butów?

    2 3 Odpowiedz
  • 31 lip 2011

    [quote=gość: kamaro] gość: ufo napisał/a: CHYBA ŻE SWOJEGO CZYLI KIKO-PKS-MO

    UFo skąd się urwałeś. Z Kobierzyna? [/quote]
    ufo pisze madre slowa moze nie to forum i temat ale sama prawda

    7 4 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    Mega świetne pogo pod sceną ;)
    Dżem zagrał naprawdę dobrze :P
    A co do błota... - Dobrze, że był piasek ;P Gdyby nie to, było by źle.

    1 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    REWELACYJNY BYŁ KONCERT,REWELACJA!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 4 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    Co napiszę to ktoś i mi usuwa komentarze , nie przeklinam więc nie powinien ten ktoś usuwać , zgadzam się z Tobą Maciej23 w 100% .

    4 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    dokładnie, ale widać że ludzie sie widzieli zabawy na tego typu koncertach ;d dzisiaj bd mieli spokój! ;d

    1 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    Mi tam błoto w niczym nie przeszkadzało. Przecież przyszedłem tam posłuchać Dżemu, a nie pielęgnować swoje butki...

    Pozdrawiam wszystkich, którzy wczoraj się świetnie bawili pod sceną ! :)

    8 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    To wygląda jak by ktoś nie potrafił zaakceptować czyjegoś zdania na temat Dni Myślenic tylko woli od razu usuwać komentarze , trochę to żałosne .
    kingaa popieram twoje zdanie .

    5 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    cyt na takich koncertach się ludzie bawią tak jak widziałaś POGO a nie disko czy teatr, po cholere się ryjesz pod scene jak się nie umiesz bawić . można się bawić ale bez żadnego przepychania i rzucania na barierki!!!!!!!!

    5 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    popieram cię kinga

    3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    Dobrze zagrany koncert. Dobrzy muzycy...nagłośnienie trochę spaliło ogólne wrażenie i trzeba było sobie szukać optymalnego miejsca ,żeby lepiej słyszeć. Błoto w tym nie pomagało , ale pewnie przez to błoto dłużej zapamiętamy te dni:)
    Lane piwo ok ;)

    5 4 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    [quote=Damian Swachta] To wygląda jak by ktoś nie potrafił zaakceptować czyjegoś zdania na temat Dni Myślenic tylko woli od razu usuwać komentarze , trochę to żałosne .
    kingaa popieram twoje zdanie . [/quote]
    Nie "ktoś", tylko "Redakcja".
    Robią to na okrągło. Cenzura, jak za PRL-u.
    Pozdrowienia dla towarzyszy i towarzyszek.

    5 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    bd wiecej zdjęć?

    1 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    A kto teraz śpiewa w Dżemie?

    1 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    [quote=gość: Pablos] A kto teraz śpiewa w Dżemie? [/quote]
    Maciej Balcar.

    1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    aaa to dżem grał wczoraj?;/ ja chyba też byłem

    3 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    nawet w dni Myślenic unijna propaganda - jakaś maskotka tego satanistycznego tworu tuż przed koncertem i wychwalanie eurotalarów.

    4 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    UE to akurat świetna sprawa. Wystarczy sięgnąć po podręcznik do wosu lub historii i wszystko będzie jasne. Lub po prostu radze poużywać trochę własnego rozumu, przestańcie się w końcu dawać manipulować

    1 5 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    Takie pytanie zadam tylko. Co na występie bluesowo-rockowego zespoły robili metalowcy pchający się na barierki?
    Jak chcecie sobie popogować to idźcie na koncert jakiegoś Fame Fatal czy czegoś w tych klimatach. Też tak czasami lubię, ale trzeba się dopasować jednak do sytuacji, czego wyżej wymienieni chyba nie rozumieją...

    Choć w sumie... po kilku tanich winach chyba kawałki do których nie ma nawet jak się szamotać wydają się chyba nazbyt energiczne ;)

    3 5 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    pogo na feel w błocie??? Hahahahhahahahhahahaa

    3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    chciałbym to zobaczyć

    2 Odpowiedz
  • 31 lip 2011

    [quote=gość: wtf?] pogo na feel w błocie??? Hahahahhahahahhahahaa [/quote]

    Pogo jest charakterystyczne dla rockowych koncertów, więc na Feelu go nie będzie gdyż Feel gra pop.

    2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    Pogo jest charakterystyczne dla każdego koncertu na Dniach Myślenic. Z Myslovitzem, Krawczykiem, Budką Suflera i Majką Jeżowską włącznie...

    5 Odpowiedz
  • 31 lip 2011

    Na Budce tego nie zauważyłam, a na koncercie na chwilę byłam. Na Markowskiej, Blue Cafe czy Golcach też nie a byłam na tych koncertach od początku do końca. Za to prześwietne pogo było bodajże na Lombardzie. Ale i tak najlepszy koncert na jakim byłam na DM to był koncert Iry w 2007 r.

    2 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    [quote=gość: kato] Pozdro i chwała gościowi ubranego w czarną koszule w białe paski, który znalazł mojego buta w tym błocie po pół godziny napieprzania w samej skarpecie: P [/quote]

    Nie ma sprawy! :) Dobrze że ja nie zgubiłem, bo w niektórych momentach było blisko ;p

    2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    JAKI WŁODARZ MIASTA MYŚLENIC MACIEK O. TAKA POGODA NA DNIACH MYŚLENIC.
    W SIEDMIU SMAKACH IMPRA SIĘ UDAŁA POZDRO DLA BURMISTRZA I RESZTY PAKI.

    7 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    Szkoda że nie mogłem być :(

    1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    dziś dopiero będzie błotko, a na tę chwilę wciąż leje.

    1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    [quote=gość: NYPD] dziś dopiero będzie błotko, a na tę chwilę wciąż leje. [/quote]
    Wszystko zasypują piaskiem ( byłem ,widziałem ),tak że ma początku błota nie będzie dopiero po pół godz...

    3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    Ok. jak nie pogo na feel, to na pewno mosh! Będzie moc! Zróbcie tam piekło ludzie :D

    kto to tam w ogóle zaprosił.

    2 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    Jaki zespół taka pogoda, no nie

    3 8 Odpowiedz
  • 31 lip 2011

    Osobiście uważam że koncert DŻEMU to lekki nie wypał. Nie chodzi mi o to że słaby wykonawca bo to bardzo dobra grupa.Tylko początek ich koncertu to żenada.Grali kawałki bardzo smętne, które mało kto znał.Dopiero końcówka ich występu i bis były fajne trafione i podobały się publice

    4 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    Nie ma się co dziwić. Stare pierniki

    2 5 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 lip 2011

    Koncert był świetny. Chłopakom chciało się grać i dali czadu! Szał!

    Dla mnie problemem było bezpieczeństwo. Dobrze, że nic nikomu się nie stało, ale:
    - wystające z ziemi przewody, hałdy ziemi,
    - brak oświetlenia na całym terenie parku na moście i na rondzie
    - panowie z ochrony stojący z dala od barierek nie przejmowali ludzi wlatujących z góry
    - panowie z ochrony palący przed sceną papierosy...
    - alkohol wnoszony przed scenę w kartonach
    To już zbyt duże imprezy, by machać tak ręką i liczyć, że wszystko dobrze się skończy..

    pzdr

    5 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    1 sie 2011

    feel był 100 razy lepszy! oł jeah ! dali czadu.

    13 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    1 sie 2011

    Ja powiem tak, koncert takich zespołów jak Dżem ma swoją magię, urok. Każdy kto chociaż trochę słucha tego typu muzyki wie o czym mówie. Ludzie nie znali kawałków? Wiesz dlaczego? bo znają tylko te które zna każdy, głównie z czasów Ś.P. Ryśka Riedla. Ludzie którzy są faktycznymi fanami i kochają taką muzykę śpiewali i bawili się bo widziałem. Pogo i latanie na fali, bardzo fajna sprawa w niektórych kawałkach, i jakby nie patrzeć przy tych spokojnych i "do przemyśleń" ludzie wiedzieli jak się zachować.:) pod sceną bylo wspaniale. Jednak coś co mnie bardzo irytowało, to ludzie którzy nie znali ani 1 kawałka, głownie dresiarze i ludzie tego pokroju, których jak najbardziej nie neguje, ale pchali się pod scenę, może z chęcią bycia na zdjeciach ^^ i czepiając się do ludzi którzy się bawili.

    Jednym słowem wspaniale mimo drobnych mankamentów:))

    7 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    1 sie 2011

    Dziękuję bardzo za zdjęcia My Way. :)

    2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    1 sie 2011

    Jak dotąd, to był chyba najlepszy koncert na Dniach Myślenic :D
    Było świetnie! mimo strasznego błota (mało mnie nie wessało XDD, a moich butów nie było widać ;x) mimo pogody było warto! Perkusja, gitary...świetne. Co tam jakiś Feel... Dżem nie ma sobie równych.
    Co na śniadanie?

    -Dżem

    Co na obiad?

    -Dżem

    -Co na kolacje?

    -Dżem

    -I na wieczność

    -Dżem!!!!

    5 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    1 sie 2011

    nie wiecie czy jest gdzieś filmik z bicia rekordu zumby??

    Odpowiedz
  • 1 sie 2011

    Dokładnie w sobotę była 17 rocznica śmierci Ryśka...
    Dlaczego nikt o tym nie wspomniał? Zwłaszcza podczas koncertu?
    ;<

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    1 sie 2011

    [quote=Hunterka] Dokładnie w sobotę była 17 rocznica śmierci Ryśka...
    Dlaczego nikt o tym nie wspomniał? Zwłaszcza podczas koncertu?
    ;< [/quote]

    Byłam pewna, że ten koncert będzie wyjątkowy, z tej okazji...
    A nawet nie wspomnieli.

    1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    1 sie 2011

    Maciek powiedział w pewnym momencie- pamiętajmy o Rysku. No ale to tylko tyle.

    5 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    1 sie 2011

    "UE to akurat świetna sprawa. Wystarczy sięgnąć po podręcznik do wosu lub historii i wszystko będzie jasne. Lub po prostu radze poużywać trochę własnego rozumu, przestańcie się w końcu dawać manipulować"
    Używam własnego rozumu w sposób odpowiedni aby zrozumieć że podręczniki do Wiedzy O Społeczeństwie i Historii to tony makulatury zaakceptowane przez urzędników z Ministerstwa Propagandy dbających tylko o własne stołki , które pragnie wtłoczyć do głów nieukształtowanym umysłom że Unia Europejska jest dobra i wspaniała bo daję nam morze euro. Po pierwsze jest to nieprawda , to my wpłacamy więcej niż dostajemy a po drugie zadam Ci pytanie
    - Czy uważasz że suwerenność , niepodległość i tradycja są mniej ważne niż pieniądze , czy przejawiasz mentalność osoby stojącej pod najbardziej oświetlonym miejscem ulicy w ciągu nocy?, a może jesteś tylko produktem nieświadomego prania mózgu telewizji z dobrymi intencjami ?
    - czy wszystko co przeczytasz w książce jest dla Ciebie absolutną prawdą nawet jeżeli logika i metafizyka twierdzi inaczej??

    A teraz kilka faktów o Unii i jej wpływie na Polskę
    - zniszczenie gospodarki
    - doprowadzenie do roli kolonii bez kapitału
    - zadłużanie samorządów
    - likwidacja polskiego rolnictwa , cukrowni , przemysłu uzasadniona normami unijnymi
    - ograniczenie CO2 absurdalnym globalnym ociepleniem które widzimy w lipcu 2011 , faktycznie gorąco było ... ażeby zniszczyć podstawę czyli górnictwo , dodajmy jeszcze że polskim lasom BRAKUJE dwutlenku węgla aby mogły rosnąc , dlatego wymierają
    - globalizacja postaw i mentalności młodego pokolenia , promocja patologii takich jak Parady Równości itp.
    - Polska została zobowiązana do przerobu śmieci z państw UE . Podano daty i określono zdolności produkcyjne, które musimy osiągnąć pod groźbą kar finansowych.
    -Polska musi się podjąć magazynowania odpadów radioaktywnych z elektrowni jądrowych z państw UE.
    - zakaz produkcji oscypków bez certyfikatu

    Unia Europejska powstała po to aby zrobić z Ciebie i mnie niewolników władców tego świata , więc zacznij używać rozumu a nie książek do wosu.

    Aha zapewne pojawią się uzasadnione w pewnym stopniu komentarze że piszę nie na temat - to na scenie Dni Myślenic tuż przed oczekująca na koncert młodzieżą - dosłownie kilka minut przed dokonano manipulacji wmawiając młodym ludziom jaka to Unia jest kochana , więc niech mają oni prawo w mniejszym gronie zrewidować , każdy na swój sposób tą iście bajkową wizję ( z bajek Orwella niestety )

    1 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    2 sie 2011

    Jak ja żałuje ze mnie tam nie było............ Musiało być pięknie

    4 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    2 sie 2011

    M. Balcar jak nikt wpasował się w stylistykę zespołu. Świetny wokal... Skład jest już wiekowy i nie ma co ukrywać, że to dinozaury blues-rocka w Polsce. Mimo to grają swoje i koncert wg mnie jeden z najlepszych na DN.

    3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    2 sie 2011

    [quote=gość: uczestnik;-{] Jaki zespół taka pogoda, no nie [/quote]
    Jaki piszący, taki komentarz, no tak.

    5 Odpowiedz

Zobacz więcej

Vasilis Tomazos: „Nie chce mi się tu siedzieć”. To koniec przygody z telewizyjnym show?
Rozrywka 2

Vasilis Tomazos: „Nie chce mi się tu siedzieć”. To koniec przygody z telewizyjnym show?

Myśleniczanin Vasilis Tomazos od ponad miesiąca bierze udział w telewizyjnym show Big Brother. Po raz pierwszy został nominowany i może odpaść z gry Vasilis szczególnie znany jest mieszkańcom Górnego Przedmieścia i kibicom Górek Myślenice, w których występuje na pozycji pomocnika. W domu Wielkiego Brata spędził już kilka tygodni, mimo że od począt...

Panaceum dorasta. "Ukryty w mieście szept" jest tego najlepszym dowodem
Rozrywka 11

Panaceum dorasta. "Ukryty w mieście szept" jest tego najlepszym dowodem

W naszym regionie ten gatunek należy do rzadkości, a jeśli ktoś po niego sięga, najczęściej opowiada o twardych zasadach i szkole życia lub imprezach. Podobną drogę przeszli bracia tworzący zespół Panaceum. Jej zwieńczeniem jest najnowsza płyta, na której opowiadają o tym jak dzisiaj zderzenie z dorosłością odbierają młodzi ludzie. Czy stanie się g...

Myśleniczanin Vasilis Tomazos w drugiej edycji programu Big Brother
Rozrywka 13

Myśleniczanin Vasilis Tomazos w drugiej edycji programu Big Brother

Na co dzień piłkarz Górek Myślenice, a od kilku dni uczestnik drugiej edycji programu rozrywkowego Big Brother. Czy Vasilis Tomazos z Myślenic dotrze do finału telewizyjnego show? Vasilis ma 27 lat i pochodzi z Myślenic. Ma korzenie polsko - greckie. Urodził się pod Atenami, ale od dziecka mieszka w Polsce. Studiował na krakowskiej Akademii Wychow...

SMYK Fest 2019: Podczas koncertu dla potrzebujących zebrano 45 459,05 zł
Myślenice 1

SMYK Fest 2019: Podczas koncertu dla potrzebujących zebrano 45 459,05 zł

45 459,05 zł to kwota jaką udało się zebrać podczas Smyk Festu im. Kacperka Chodurka, który odbył się na myślenickim Rynku - Podczas tegorocznego koncertu charytatywnego Smyk Fest 2019 do puszek naszych wolontariuszy trafiło 45 411, 40zł, 25,5 euro i 6 funtów, co daje łączną kwotę 45 459,05 zł. Pieniądze zostaną przeznaczone na leczenie i rehabili...

"Jurki" zagrają w Myślenicach
Myślenice 0

"Jurki" zagrają w Myślenicach

Zapraszamy na występ Kabaretu „Jurki", który odbędzie się 5 października o godzinie 20:00 w Myślenickim Ośrodku Kultury i Sportu. Bilety w cenie 50 złotych do nabycia w Myślenickim Ośrodku Kultury i Sportu oraz na stronie internetowej www.biletynakabarety.pl i www.biletyna.pl Kabaret Jurki pochodzi z Zielonej Góry. Od 1994 roku bawi publiczność....

Myślenicki Festiwal Lata 2019 zakończył koncertowy miesiąc
Rozrywka 7

Myślenicki Festiwal Lata 2019 zakończył koncertowy miesiąc

Niedzielny koncert zespołu Lady Pank w ramach Myślenickiego Festiwalu Lata zakończył miesiąc pełen koncertów i festiwali muzycznych. Która impreza wypadła najlepiej? Tradycyjnie lipiec to miesiąc w którym miasta powiatu myślenickiego obchodzą swoje imieniny, a stałym elementem lata od kilku sezonów stają się rozmaite festiwale. Swoimi imieninami f...