Miasto

Rondo na skrzyżowaniu Mostowej i Piłsudskiego gotowe

Przebudowa ul. Mostowej i skrzyżowania ul. Piłsudskiego z ul. Mostową w Myślenicach została zakończona. To drugie oddane rondo w Myślenicach

Prace nad rondem rozpoczęły się w 2010 roku. Przez ten czas wykonano mur oporowy oddzielający ul. Mostową od zakopianki umożliwiający poszerzenie ulicy Mostowej. Drogę krajową wyposażono w ekran akustyczny, a wzdłuż ul. Mostowej poszerzono pobocza. W obrębie ronda trwa sprzątanie i porządkowanie terenów zielonych.

Ulica Mostowa biegnąca poniżej muru oporowego podtrzymującego konstrukcję zakopianki  została poszerzona do 6 m z jednostronnym chodnikiem o szerokości 2 mb. Została wyposażona w nowe zatoki autobusowe i oświetlenie uliczne.

Równolegle z pracami na ulicy Mostowej wykonywane jest obniżenie jezdni pod wiaduktem w ciągu ulicy Piłsudskiego. Na czas przebudowy jezdni pod wiaduktem wprowadzono zastępczą organizację ruchu. Zaplanowane jest wykonanie tymczasowych jednokierunkowych przejazdów w obu kierunkach pod skrajnymi przęsłami wiaduktu.

Zakończenie wszystkich prac związanych z obniżeniem niwelety jezdni ulicy Piłsudskiego planowane jest do końca września 2011 r.

Koszt całości inwestycji finansuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, a za opracowanie projektu zapłacił samorząd Myślenic.

To drugie rondo na terenie Myślenic. Pierwsze powstało na skrzyżowaniu ul. Kazimierza Wielkiego i Żeromskiego. Nosi imię byłego starosty Stanisława Chorobika. Trwają prace przy budowie rond na skrzyżowaniach ulic Słowackiego z Cegielskiego i drogą powiatową relacji Myślenice-Wiśniowa.

Kolejne planowane jest w Śródmieściu, gdzie przecinają się ulice 3 Maja, Niepodległości, Kościuszki i Słowackiego

Powiązane tematy

Myślenice: Powstaną dwa nowe ronda
Miasto 19

Myślenice: Powstaną dwa nowe ronda

Stanisław Kracik, wojewoda małopolski wydał decyzję o zezwoleniu na realizację dwóch rond w yślenicach w ramach rozbudowy drogi 967

Komentarze

  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    jechałem wczoraj jest super, nie takie male jak kolo starostwa

    5 1 Odpowiedz
  • Johann Gambolputty... Z Ulm. 7 lip 2011

    Bardzo dobrze, że jest to rondo.
    Jeszcze trzeba coś zrobić ze skrzyżowaniem Piłsudskiego z drogą dochodzącą do Daszyńskiego. Ona ma jakąś nazwę?

    7 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    jaszcze by ten syf od ronda do waldiego usunęli ...

    14 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    Jakie drugie rondo?Przecież wcześniej otwarli jeszcze dwa na ulicy Słowackiego.Więc to jest czwarte:P

    4 Odpowiedz
  • adzygmunt 7 lip 2011

    Nadal bardzo dziurawe wymagające natychmiastowej poprawy do zakończenia całości /wrzesień/ wymaga wyjazd z ronda do wiaduktu.
    Wczoraj testowałem tam zawieszenie.
    Można czekać do września tylko nie z tym stanem jezdni!

    2 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    wlasnie przed momentem przejezdzalem przez rondo przy cegielskiego i nie widzialem by trwaly tam jakies prace. rondo wygladalo na ukonczone..

    Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    Jak to zakończone?
    A drogę i chodniki koło wiaduktu to kto naprawi?

    2 Odpowiedz
  • 7 lip 2011

    Wszystkim użytkownikom Myślenickich rond życzę, aby pamiętali, że opuszczając rondo należy włączyć kierunkowskaz, bo z tym jest widzę spory problem.

    24 Odpowiedz
  • 7 lip 2011

    [quote=Kaper] Bardzo dobrze, że jest to rondo.
    Jeszcze trzeba coś zrobić ze skrzyżowaniem Piłsudskiego z drogą dochodzącą do Daszyńskiego. Ona ma jakąś nazwę? [/quote]
    Galla Anonima

    1 Odpowiedz
  • Łukasz Tabaszewski 7 lip 2011

    Fajnie :) A nazwa tego ronda brzmieć będzie... ?

    1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    nauczcie się pisać poprawnie nazwy ulic nie ma czegoś takiego jak 3go Maja!!! Jest 3 Maja.

    2 6 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    Zapomnieli dodać, że jeszcze chodniki nie są skończone :)! Ale rondo ok :)

    3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    dobrze mówi bo jak się przejdzie przez most to się wchodzi w piach :)

    3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    wyraźnie pisze ze jeszcze maja obniżać jezdnie pod wiaduktem wiec normalne ze tam jest jeszcze rozwalony asfalt i chodnik a z tego powodu to będą robić ze jest za mały prześwit i się większe auta nie mieszczą. tak ze będzie kilkunastu centymetrowa dolinka

    2 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    cygnus

    akurat na tym rondzie jest to zbędne bo tam prawie nikt nie jedzi, same pusti. Wedlug mnie to rondo jest tam calkowicie zbedne. Mozna było te miliony wydać na inny cel, chociażby na dokonczenie rewitalizacji parku który przypomina poligon wojskowy

    3 16 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    [quote=gość: Zenon Rolka z Elei] Jak to zakończone?
    A drogę i chodniki koło wiaduktu to kto naprawi? [/quote]
    Tak to... ZAKOŃCZONE.
    A co do syfu na odcinku od ronda do wiaduktu.. to jeszcze przez jakiś czas będzie bo będą obniżać przejazd pod wiaduktem.

    A tak w ogóle to ja tam nie widziałem od początku sensu budowania ronda no ale.. ktoś musiał zarobic.

    1 9 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    znafca

    mieszkam na zarabiu i podobnie jak ty zastanwiam sie do tej pory na co to rondo???Robić rondo dla kilku samochodów które bardzo rzadko wjeżdzaja na drogę lokalna do strózy??chyba ktoś nie wiedział co zrobić z pieniedzmy i wydał je bezmyslnie.

    zamiast robic to rondo to mogli wydac je na rewitalizacje lub zrobić cos z o wiele bardziej problematycznym skrzyżowaniu jakim jest sprzeżowanie ul. 3 maja z niepodległości

    a co do kierunkowskazów to cyngus po co mam je włończać jak poza mna nie ma nikogo na rondzie?

    3 15 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    To zdjęcie dokładnie ukazuje jak wygląda ruch na rondzie przez większość dnia:)

    2 6 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    "Jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził" .
    Zrobili rondo - ŹLE, nie zrobili by ronda - też było by ŹLE. ehh..

    9 2 Odpowiedz
  • Johann Gambolputty... Z Ulm. 7 lip 2011

    Dziękuję, Bou Bou. :)

    1 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    Podpis

    Rondo to nie wydatek 20 tysięcy Sa to miliony tak wiec wybacz ale nie mam zamiaru chwalic wyrzuconych pieniędzy. Gdyby rozwiązali sytuacje na skrzyzowaniu 3 maja i niepodległości i inne wazneijsze problemy to nie mam nic przeciwko rondzie przy moście.Ale mieszkam za zarabiu, rpzejezdzam tamtend kilka razy w ciągu dnia i jedynie co mi wtedy przychodzi do głowy to myśl "na cholere to rondo"

    2 14 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    ale przeciez jest napisane ze gddik placilo za rondo nie gmina wiec co was tak boli? to nie gminne pieniadze wiec nie mozna bylo ich wydac na rewitalizacje parku

    7 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    Pusto, nie pusto, przepisy są po to, żeby ich przestrzegać. Nie włączysz kierunkowskazu na pustym, potem nie włączysz na zatłoczonym. Aha - piesi też patrzą na kierunkowskazy, żeby wam pod koła nie włazić!

    9 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    a to nas boli ze jest takie skrzyżowanie w myślenicach które stwarza o wiele więcej problemów kierowcom niz to na którym teraz mamy świeżutko zrobione rondo i na którym ruch wygląda jak na zamieszczonym powyżej zdjęciu

    5 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    [quote=gość: a po co kierunkowskaz] To zdjęcie dokładnie ukazuje jak wygląda ruch na rondzie przez większość dnia:) [/quote]

    No skoro tam taki ruch jest to nie tylko rondo ale i most też nie jest potrzebny...

    Bardzo dobrze, że wreszcie rozwiązali problem tego skrzyżowania, dla równowagi proponuje wrzucić fotę tego miejsca po zakończeniu jakiejkolwiek większej imprezy na zarabiu...

    5 5 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    o jakim problemie skrzyzowania ty mówisz?
    nie było tam nigdy żadnych problemów, no chyba ze dla kogoś kto nie umie jezdzic

    1 12 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    Bardzo dobrze, że wreszcie rozwiązali problem tego skrzyżowania, dla równowagi proponuje wrzucić fotę tego miejsca po zakończeniu jakiejkolwiek większej imprezy na zarabiu... [/quote]

    robic rondo na dni myślenic? na 3 dni?tez mi argument

    2 15 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    Świetnie że zakończono pracę nad kolejnym rondem. W ramach zakończenia tak wielkiej inwestycji , należy to jakoś uczcić , na przykład zrobić kolejne rondo. Podawajcie swoje typy, może by zrobić na zdrojowej, byłoby do kompletu wraz z "sczelnicom"

    10 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    [quote=gość: Prezes] Świetnie że zakończono pracę nad kolejnym rondem. W ramach zakończenia tak wielkiej inwestycji , należy to jakoś uczcić , na przykład zrobić kolejne rondo. Podawajcie swoje typy, może by zrobić na zdrojowej, byłoby do kompletu wraz z "sczelnicom" [/quote]

    Myślę ,że na górze Chełm by sie rondo przydało

    5 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    [quote=gość: a po co kierunkowskaz] o jakim problemie skrzyzowania ty mówisz?
    nie było tam nigdy żadnych problemów, no chyba ze dla kogoś kto nie umie jezdzic [/quote]

    Problemy pojawiał się przy każdej lepszej pogodzie i przy każdej imprezie masowej na Zarabiu, nikt też nie zauważa drobnego szczegółu, otóż informuję, że jakiś czas temu przebudowano zakopiankę i dla mieszkańców Daszyńskiego oraz części Stróży to droga dojazdowa do domów i teraz po przebudowie (gdy ma normalną szerokość - szczególnie w rejonie kortów) zaczną z niej korzystać... Poza tym myślę że i promocja parkingu koło kortów będzie większa.

    3 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    A ile tam jest domów, ile samochodów że dla tej gastki ludzi powstało rondo?Tak garstki, bo widzę na codzień jak rzadko kiedy wjeżdza lub wyjeżdza stamtąd jakiś samochód.
    Co do tego że podczas ładnej pogody jest wiekszy ruch to musze sie zgodzic, ale czy to jest wystarczajacy powod zeby robic tam to rondo?Na codzień jest tam straszna pustka.Juz nawet nie bede wspominać jak zarabie zamiera na okres jesienno zimowy.Ale jak wy uwazacie ze sezonowo-imprezowe rondo to dobry pomysł i madrze wydane pieniadze to gratuluje

    1 7 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    A wystarczyło postawić światła które kosztowały by duuużżżżoooo
    mniej niż rondo i na te niby wielkie imprezy masowe włączać i po sprawie!!

    2 8 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    [quote=gość: a po co kierunkowskaz] A ile tam jest domów, ile samochodów że dla tej gastki ludzi powstało rondo?Tak garstki, bo widzę na codzień jak rzadko kiedy wjeżdza lub wyjeżdza stamtąd jakiś samochód. [/quote]

    Czytaj, że człowieku ze zrozumieniem! Droga została PRZEBUDOWANA. Wcześniej jako "mieszkaniec' powinieneś wiedzieć, że była tam droga na której dwa maluchy miały kłopot się minąć więc skąd miałby się tam brać jakikolwiek ruch???

    3 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    Mostowy

    czy nie wystarczyło zmienić drogi z pierwszeństwem przejazdu na ulice daszyńskiego?nie bylo by problemu i jedynym kosztem byla by tabliczka o tym informujaca

    11 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    chodziło mi o ulice mostową a nie daszyńskiego

    1 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    Straszne brednie tutaj ludziska wypisują.
    Szkoda gadać.
    Mieszkam tutaj i powiem krótko rondo i poszerzenie ulicy mostowej były bardzo potrzebne. I nie jest to jakiś pierd który sobie ukombinowali w generalnej tylko strategiczny element doprowadzenia zakopianki do standardu drogi ekspresowej który to jasno mówi o drogach dojazdowych,lokalnych i serwisowych wzdłuż właściwej jezdni koncepcja ta jest realizowana etapami od lat. Początek to budowa zakopianki w 2004 roku lubień-myślenice.
    Projekt ten w zamierzeniu GDDk i A (w tamtym czasie się to inaczej zwało) był stworzony już dawno temu na początku lat 90-tych. Znajoma co robiła w RDM-e nam o tym mówiła już w 1992 roku jak robiliśmy ogrodzenie. Właśnie o wiadukcie i wykorzystaniu dzisiejszej ulicy mostowej ( w tamtym czasie mostowa do 1993 roku nosiła nazwę Daszyńskiego) jej przedłużeniu i przerzuceniu wiaduktem koło jazu na drugą stronę zakopianki. Od początku miała robić jako droga głównie dojazdowa.
    I nie chodzi tu o kilka chałup krytych strzechą jak ktoś tu gaworzy tylko o całą Mostową, pół Daszyńskiego, całą Miłogoszcz i pół stróży po prawej stronie zakopianki aż do strażnicy, Kilkaset domów jak nic! Do tego Busy na wszystkie te wioski co są przy zakopiance, właściwie cały transport pasażerski lokalny wywalony z zakopianki (Przystanki zlokalizowane własnie na tej drodze).Już przed przebudową był tu masakryczny ruch i ciężko się stąd było wydostać a teraz rondo jak najbardziej przy tym natężeniu ruchu co tu będzie to dobre rozwiązanie .Bezpieczne przede wszystkim zwłaszcza przy stopniu umiejętności prowadzenia pojazdów silnikowych przez młodszą nastoletnią część kiermanów (Przeloty setką po skrzyżowaniu wyklepanymi łajbami z DDR-u to była normaleczka do tej pory.
    Skuterowcy też większego pojęcia o fizyce nie mają.
    W zasadzie jedyne do czego mógłbym się przywalić moim zdaniem to jakość wykonania tej drogi i samego ronda oraz tempo tych prac (750 metrów drogi dwupasmowej w 14 miesięcy to nawet autostrady euro mają lepszy wynik na tym tle)
    Wiem że było kilka problemików.
    Ale to wyjdzie pewnie w praniu:)

    7 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    A nie wiecie że burmistrz to rondo po poszerzenie ulicy zrobił specjalnie z myślą o busiarzach. Tak właśnie poszedł na rękę sknerom z busów, którzy chcą wszędzie zaoszczędzać pieniążki i dlatego jeżeli mają płacić 4,50 za wyjazd z dworca to teraz oszczędzą te pieniążki bo nie będą musieli jechać na ekspresówkę i płacić haraczy tylko będą sobie jeździć boczną dróżką za FREE.

    Jednak burmistrz myśli o wszystkich i nawet o tych niedobrych i chciwych busiarzach

    6 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    ".Już przed przebudową był tu masakryczny ruch i ciężko się stąd było wydostać "

    Kiedy był ten masakryczny ruch?Mozesz mnie oświecic, bo jakoś nie widac tego na codzień

    6 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    Co do ulicy Mostowej sprawa jest ewidentna. Tą sprawę należało załatwić 10 lat temu.

    Co do ronda na Zarabiu jestem nim zdegustowany. Wszyscy chwalący inwestycję mówili o tym jak ciężko z Mostowej wyjechać na Piłsudskiego i … mieli/mają oni rację.

    Czy teraz coś się zmieni ? Odpowiedź brzmi – NIE. Rondo jest tak zaprojektowane i zbudowane, że jadąc od centrum na Zarabie przy wjeździe na rondo jestem bez problemu w stanie je przejechać praktycznie na wprost, nie zwalniając przy tym prędkości. Co zatem się zmieniło przy wyjeździe z Mostowej na Zarabie ? Nic – a kasę wydano.

    Przejazd przez rondo powinno być zlokalizowany po zewnętrznej okręgu tylko przez środek tak aby samochody włączające się z Mostowej miały czas włączyć się do ruchu !

    Wspomnicie kiedyś moje słowa po kolejnych stłuczkach tym razem "na rondzie"

    2 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    [quote=gość: samochodzik] chodziło mi o ulice mostową a nie daszyńskiego [/quote]
    Nie bardzo rozumiem w czym miałoby to pomóc...

    [quote=gość: a po co kierunkowskaz]Co do tego że podczas ładnej pogody jest wiekszy ruch to musze sie zgodzic[/quote]

    Na razie aura nam odpuszczała, ale może wreszcie przyjdzie sensowna zima i jakoś Chełm zacznie ściągać więcej zainteresowanych wtedy okaże się, że i w zimie "ruch jest większy".

    Wybudowała Wam to rondo GDDKiA z kasy z budżetu centralnego, upłynni to ruch w tym miejscu, poprawi bezpieczeństwo, zlikwiduje problem gówniażeri jeżdżącej w tym rejonie po 120km/h, ułatwi korzystanie z parkingu pod kortami, że o poruszaniu się ciągami pieszymi na Zarabie nie wspomnę, a Wy narzekacie...

    5 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    mostowy
    jak dobrze osiedlowiec zauważył na rondzie nie trzeba zwalniac jesli sie ejdzie na wprost, wiec co to zmieni?jak wedlug ciebie poprawi bezpieczenstwo?

    1 5 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    mostowy i chyba juz ciebie ponosi fantazja ułańska jesli piszesz o pojazdach jezdzacych 120 km/h

    1 6 Odpowiedz
  • 7 lip 2011

    Został jeszcze ten nieszczęsny wiadukt ... odkąd pamiętam rok w rok coś przy nim robią ... jakby podliczyć te wszystkie wydatki związane z tym wiaduktem przez te wszystkie lata to wydaje mi się że można by za te pieniądze wybudować kilka takich konstrukcji ... polska rzeczywistość

    5 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    Nie zapominajcie,że jest tam też zjazd z zakopianki i wjazd na nią,więc jakiś tam ruch na pewno jest.Jak nie od Mostowej to od zakopianki.

    2 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    Teraz jak wprowadzili nowe opłaty za zakopianke po tym rondzie beda jezdzic wszystkie TIRy żeby zaoszczedzić, jeszcze im tylko miejsce pod wiaduktem zrobia i gotowe :)

    1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    [quote=gość: Mariooo] Nie zapominajcie,że jest tam też zjazd z zakopianki i wjazd na nią,więc jakiś tam ruch na pewno jest.Jak nie od Mostowej to od zakopianki. [/quote]

    to stanij sobie tam na chwile i przyglądnij jaki to straszny ruch jest z zakopianki z z mostowej a pozniej sie wypowiadaj

    4 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    Przed rozpoczęciem robót był tam już duży ruch. Teraz jak ktoś tu słusznie zauważył będzie jeszcze większy po wprowadzeniu tego viatoola który jest jawnym złodziejstwem.
    W niedalekiej przyszłości ma to podobno też dotyczyć osobówek i widać po "działaności" naszej super władzy że wszystko zmierza w tym kierunku. Wiadukt sam w sobie był 3 lata temu remontowany ale z chęcią pogadałbym z debilem który odpowiada za wyprowadzenie rur z odwodnienia po zewnętrznej stronie tego przęsła. Nie potrafię zliczyć ile razy przez ten czas było to rozwalone.
    Ostatnio założyli nowe pomarańczowe rurki ciekawe ile to wytrzyma?
    Ja daję tydzień czasu!

    3 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    [quote=gość: a po co kierunkowskaz] mostowy
    jak dobrze osiedlowiec zauważył na rondzie nie trzeba zwalniac jesli sie ejdzie na wprost, wiec co to zmieni?jak wedlug ciebie poprawi bezpieczenstwo? [/quote]

    Weź się chłopie nie kompromituj takimi bzdurami... spróbuj przejechać przez takie rondo > 50km/h z zarabia w kierunku centrum...

    120km/h... wiesz, spaceruje czasami wieczorem po Piłsudzkiego, szczególnie przy weekendzie :)

    [quote=gość: a po co kierunkowskaz] to stanij sobie tam na chwile i przyglądnij jaki to straszny ruch jest z zakopianki z z mostowej a pozniej sie wypowiadaj [/quote]

    Grochem o ścianę... skąd ma być ruch na mostowej skoro DZIŚ została otwarta do użytku? Wcześniej była wąska i nie używana, a w czasie remontu przy każdej okazji gdy była przytkana zakopianka zaraz patrol drogówki stawał w stróży i trzepał tych którzy jeździli pod zakaz ruchu "tylko dla mieszkańców" ???

    3 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    Wprowadzenie rond do Myślenic to dobry pomysł, ale każdy kij ma dwa końce. Teraz pojawił się problem dresiarskich , którzy starając się podbudować własne, i tak już podupadłe ego, driftują nocami po rondach. Wiem coś o tym, bo mieszkam zaraz koło ronda w centrum. Czasami mam ochotę kupić dobrą wiatrówkę, przebić takiemu cwelowi oponę. Wyrył by swoim dresiarskim nibywozem, może i by się połamał. Drugi by się już może bardziej zastanowił. Niby monitoring, a złapać ich nie potrafią. A dzieje się to prawie każdej nocy. Czekać tylko na pierwszy krzyżyk przy rondzie.

    14 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    E-myto ma być też na pojazdy osobowe? Nawet nie żartujcie, 0,40zł za 1km zakopianki to złodziejstwo.

    1 Odpowiedz
  • 7 lip 2011

    Ja bym prosił aby wszyscy kierowcy którzy przejeżdżają przez rondo sygnalizowali prawym PRAWYM kierunkowskazem zamiar zjechania z niego a nie lewym jak robią to niektórzy.
    Ps do redakcji pewnie się powtórzę ale rondo które opisujecie jest 4 w Myślenicach a nie 2

    5 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    super odkąd funkcjonują te ronda jeździ się o wiele lepiej :)
    idefix - rondo 2 ODDANE pozostałe dwa już funkcjonują, ale nie są jeszcze oficjalnie oddane, nadal trwają prace wykończeniowe.

    4 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    Co do ronda to jak już jest to niech będzie, co do wyjazdu z mostowej to faktycznie geometria Myślenickich rond jest chyba niespotykana w skali Kraju. Widocznie ktoś ma zeza i robi na oko. Inna kwestia to ruch - zapraszam w roku szkolnym przed 8:00 samochody w każdą stronę i to do woli. Kwestia taka, że to rondo miało być za mostem (jadąc od centrum) powstał wielki parking z idiotycznym zakazem skrętu w lewo (od centrum). Setki samochodów wiozących dzieciaki, busy, autobusy - do woli. Ruch po drugiej stronie jest bardzie skumulowany na małym skrzyżowaniu (szczególnie jak jakiś z paką stanie pod dzwonami na śmieci i całkowicie zasłoni widoczność na skrzyżowaniu, nie mówią o zakazie parkowania pod sklepem, gdzie nawet policja parkuje). Jednak mam pytanie, co za i.. wymyślił chodniki na słowackiego. Tam żywego ducha nie ma, bo wszyscy poruszają się samochodami. Chodnika na Zdrojowej nie ma, kto zrobić i dzieciaki na piechotę po ulicy idą do szkoły (Osieczany jakoś chodnik stawiają - widocznie inne priorytety). Raba na wysokości Coopera była regulowana po to, aby wczorajsza woda połowę zabrała. Jakoś sensu w tym wszystkim nie widać - wszystko na raz i nic z tego nie wychodzi. A pro po skrzynki tp pod liceum - przenieśli od strony szpitalnej, za chwilę zdemontują starą - pytanie - po co szkoła zmieniała ogrodzenie, po co tp przenosi skrzynkę skoro pieszy idący Piłsudskiego zasłania widok - wystarczyło zmienić kierunek pod liceum. Można by więcej absurdów - a pomarańczowa rura pod wiaduktem to dopiero pokaz zaradności - stawiam, że do końca tygodnia będzie po niej.

    6 1 Odpowiedz
  • 7 lip 2011

    aha nie oddane. pewnie robią rozruch próbny! To kiedy będzie wielka feta z okazji otwarci 2 pozostałych rond? Ciekawe czy burmistrz będzie przecinał wstęgę.

    2 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    Na razie burmistrz poświęcił odrestaurowany pojazd p. Lemaniaka.

    Musi trochę teraz odreagować ;)

    1 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    7 lip 2011

    jak dostanie kasę to przetnie ;) długo trzeba było czekać ale w końcu jest płynny ruch na dolnym :)

    1 1 Odpowiedz
  • 8 lip 2011

    Zgadzam się z przedmówca. Nareszcie można normalnie włączyć się do ruchu jadą od osieczan a nie jak było wcześniej czekać kilka minut aż zrobi się jakaś luka żeby wjechać. To samo tyczy się wyjazdu od urzędu skarbowego. Nareszcie ktoś pomyslał o kierowcach.

    5 1 Odpowiedz
  • 8 lip 2011

    Fakt faktem przy wiadukcie rzadko kto skręca, ale przy jakichś imprezach na Zarabiu czy w roku szkolnym około 8 rano i około 14:30 jest tam całkiem spory ruch- wiem z własnego doświadczenia, bo chodziłam do ZSP na Zarabiu. Autobusy, uczniowie, rodzice odwożący uczniów i nauczyciele- wszyscy Ci ludzie wtedy jeżdżą w tamtą stronę. Najwięcej jest rodziców i nauczycieli, bo przedszkolaki, dzieci z podstawówki, czy gimnazjaliści uczęszczający do szkół i przedszkola po sąsiedzku z ZSP nie mają własnych aut. A co do ronda przy US to wg mnie dalibyśmy radę i bez niego. Tam nie jest aż tak źle jak było przy zjeździe z drogi na Osieczany czy na skrzyżowaniu ul. Kazimierza z Żeromskiego i Reja.

    3 1 Odpowiedz
  • 8 lip 2011

    Jechałem dzisiaj ul Mostową po przebudowie że normalnie Europa. Droga szeroka chodnik nawet zatoczki na przystankach oświetlenie i klatka schodowa do wyjścia ewakuacyjnego z S7. Żeby wszystkie takie drogi były.

    5 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    8 lip 2011

    [quote=idefix] Zgadzam się z przedmówca. Nareszcie można normalnie włączyć się do ruchu jadą od osieczan a nie jak było wcześniej czekać kilka minut aż zrobi się jakaś luka żeby wjechać. To samo tyczy się wyjazdu od urzędu skarbowego. Nareszcie ktoś pomyslał o kierowcach. [/quote]

    a czy ktoś już zauważył, ze przez ronda korkuje się główna droga od Zakopianki pod Borzęte (np w dniu dzisiejszym)

    2 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    8 lip 2011

    [quote=gość: xxyyzz]
    a czy ktoś już zauważył, ze przez ronda korkuje się główna droga od Zakopianki pod Borzęte (np w dniu dzisiejszym) [/quote]

    To logiczne, bo jadąc przez rondo trzeba ustąpić pierwszeństwo przejazdu tym w rondzie. I niestety trzeba będzie przyzwyczaić się do tego. To już nie jest główna droga.

    3 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    9 lip 2011

    [quote=gość: Kierowca] gość: xxyyzz napisał/a:a czy ktoś już zauważył, ze przez ronda korkuje się główna droga od Zakopianki pod Borzęte (np w dniu dzisiejszym) To logiczne, bo jadąc przez rondo trzeba ustąpić pierwszeństwo przejazdu tym w rondzie. I niestety trzeba będzie przyzwyczaić się do tego. To już nie jest główna droga. [/quote]

    Więc czy w zanierzeniu "stworzyciela" ronda było ułatwienie włączania się do ruchu, utrudniając go samochodom jadącym drogą główną ?

    2 1 Odpowiedz
  • 9 lip 2011

    w zamierzeniu budowa ronda ma upłynnić ruch na newralgicznych skrzyżowaniach i tak się dzieje. Duży wpływ na płynność ruchu ma również odpowiednie sygnalizowanie zjazdu z ronda prawym kierunkowskazem o czym bardzo liczni uczestnicy ruchu zapominają. Kiedy czekasz na włączenie się do ruchu przed rondem ponieważ z lewej strony nadjeżdża auto bez włączonego prawego kierunkowskazu to stoisz gdyż przypuszczasz że owo auto jedzie na wprost a tym czasem idiota skręca w prawo i tym samy spowalnia ruch. Jakby miał migacz prawy włączony to Ty mógłbyś się włączyć do ruchu i wszystko odbywało by się płynnie.

    5 2 Odpowiedz
  • 9 lip 2011

    Kolejne rondo ?! Kolejna niespodzianka dla miłośników driftu :).

    1 3 Odpowiedz
  • Marek Kosiba 10 lip 2011

    [quote=gość: a po co kierunkowskaz] znafca
    a co do kierunkowskazów to po co mam je włończać jak poza mna nie ma nikogo na rondzie? [/quote]
    Bo tak jest łatwiej:) Jak się przyzwyczaisz, że trzeba włączać za każdym razem, to będziesz to robił machinalnie, nie myśląc o tym. A teraz za każdym razem jak jesteś na rondzie to musisz rozglądać się dookoła i zastanawiać włączyć-nie włączyć.

    2 Odpowiedz
  • Marek Kosiba 10 lip 2011

    [quote=gość: xxyyzz]
    a czy ktoś już zauważył, ze przez ronda korkuje się główna droga od Zakopianki pod Borzęte (np w dniu dzisiejszym) [/quote]
    Droga nie korkuje się z powodu ronda, ale z powodu kierowców, którzy nie umieją jeździć po rondach. Jedni spowalniają przejazd nie włączając kierunkowskazów, a są też "bojaźliwi", którzy zatrzymują się przed rondem i nie wjadą, dopóki w którymkolwiek miejscu na rondzie jest jakikolwiek samochód, a nawet przepuszczają samochody dopiero dojeżdżające do ronda.

    3 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    10 lip 2011

    czy to prawda ze rondo ma byc imienia Lecha Kaczyńskiego?

    1 10 Odpowiedz
  • 10 lip 2011

    marfot.com na rację- jak myśleniczanie nauczą się jeździć po rondach i używać na nich kierunkowskazów to skończą się problemy z korkami w miejscach rond

    3 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    10 lip 2011

    [quote=gość: alertt] czy to prawda ze rondo ma byc imienia Lecha Kaczyńskiego? [/quote]

    Myślę że Lepper lub Giertych bardziej zasłużyl się by ich nazwiskami nazywać cokolwiek ;))))

    2 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    10 lip 2011

    Rondo powinno być im. Św. Pamięci Galerii Myślenice

    5 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    10 lip 2011

    [quote=gość: alertt] czy to prawda ze rondo ma byc imienia Lecha Kaczyńskiego? [/quote]
    Tak, a to obok im. Jarosława.

    3 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    10 lip 2011

    [quote=monika91] marfot.com na rację- jak myśleniczanie nauczą się jeździć po rondach i używać na nich kierunkowskazów to skończą się problemy z korkami w miejscach rond [/quote]

    Najpierw należało by poprawić konstrukcję ronda. JEśli drogi nie przecinają się na jego środku, jest zbyt mało czasu aby samochody mogły włączyć się do ruchu.

    1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    11 lip 2011

    można przejechać od miasta w stronę mostu na prawie pełnej lufie, co to za rondo ???

    śmiech na sali, co za projektant to wymyślił ?????

    4 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    11 lip 2011

    [quote=gość: rajdówka] można przejechać od miasta w stronę mostu na prawie pełnej lufie, co to za rondo ???

    śmiech na sali, co za projektant to wymyślił ????? [/quote]

    To przejedź matołku. Rondo jest OK, trzeba zwolnić by wjechać a o to przecież chodzi. Matołków nie brakuje a niektóre dekle potrafią przejechać na wprost nawet przez rondo gdzie środek leży w osi ronda.

    Rondo jest OK.

    3 Odpowiedz
  • 11 lip 2011

    To w takim razie PiterSie okolice ronda mogilskiego w Krakowie powinny być całą dobę już o kilka km wcześniej zakorkowane, bo ma ono nietypowy kształt, ale tak nie jest i w życiu nie uwierzę, że te ulice krzyżują się w samym jego środku, więc konstrukcją ronda mi się tu nie wykręcaj.

    2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    12 lip 2011

    Rondo obok US jest takie same. Jadąc od zakopianki do Borzęty też można przelecieć prosto. Za ronda te odpowiada Starostwo nie Urząd.

    3 Odpowiedz

Zobacz więcej

ALARMUJECIE:"Do Cariatasu na Średniawskiego też nie ma przejścia"
Myślenice 1

ALARMUJECIE:"Do Cariatasu na Średniawskiego też nie ma przejścia"

Po publikacji artykułu o "nieformalnym" przejściu dla pieszych na ul. 3-go Maja, które ma zostać zamalowane - piszecie, że to nie jedyny problem w tej części miasta. Jako dowód na to przesyłacie zdjęcia z ul. Średniawskiego, gdzie brakuje przejścia dla pieszych prowadzących do nowej siedziby Cariatasu. Przypomnijmy stacja stanęła na terenie byłego...

Przejście tak jakby jest, ale... od 3 lat go nie ma. Zostanie zamalowane
Myślenice 2

Przejście tak jakby jest, ale... od 3 lat go nie ma. Zostanie zamalowane

Przejście tak jakby jest, ale... od 3 lat formalnie nie istnieje. Jak to możliwe? Zostało zlikwidowane w 2016 roku. Problem w tym, że piesi ciągle z niego korzystają Górne Przedmieście w Myślenicach to zdaniem wielu naszych Czytelników jedna z najbardziej zapomnianych części miasta. Coraz częściej mieszkańcy tej dzielnicy starają się zwrócić na si...

Wycinka drzew wstrzymana. Burmistrz i wicestarosta zabierają głos
Myślenice 97

Wycinka drzew wstrzymana. Burmistrz i wicestarosta zabierają głos

Wycinka drzew w pasie zieleni przy ul. Słowackiego została wstrzymana. Stało się tak po alarmie i zapowiedziach protestów jakie w sobotę wznieśli mieszkańcy Jak alarmowaliście w sobotę; w pasie zieleni przy ul. Słowackiego ruszyła wycinka drzew. Wśród mieszkańców szybko rozeszła się wiadomość o tym, że wycięty ma zostać pas drzew wzdłuż Bysinki mi...

Płatne parkingi przy ul. Szpitalnej. Radni myślą o kolejnych parkomatach w okolicach galerii
Myślenice 44

Płatne parkingi przy ul. Szpitalnej. Radni myślą o kolejnych parkomatach w okolicach galerii

Od nowego roku przy ulicy Szpitalnej w Myślenicach staną dwa parkomaty. Radni rozważają czy wprowadzić opłaty przy ul. Armii Krajowej, Okulickiego i Generała Maczka. „To nie rozwiąże problemu, a przekieruje go na inne ulice” – zwraca uwagę Grażyna Ambroży Trwa „porządkowanie ruchu samochodowego w centrum miasta”. Radni podjęli uchwałę na mocy któr...

Trwa wycinka drzew przy ul. Słowackiego w Myślenicach. Mieszkańcy planują protest
Alarmujecie 55

Trwa wycinka drzew przy ul. Słowackiego w Myślenicach. Mieszkańcy planują protest

Od rana trwa wycinka drzew przy ul. Słowackiego w Myślenicach. "Podobno to nie koniec, ma zniknąć cały pas drzew do ulicy Piłsudskiego" - informuje Małgorzata Jarzyna z ruchu "Stop wycince drzew na Rynku w Myślenicach"  artykuł aktualizowany Ze wstępnych informacji wynika, że wycięty ma zostać pas drzew wzdłuż Bysinki między ulicami Mickiewicza i...