Rozrywka

Myślenickie Konfrontacje Zespołów Rockowych: Ostre brzmienie wraca do MOKiS

Miejsce dotychczasowego Powiatowego Przeglądu Zespołów Muzycznych, zajmą Myślenickie Konfrontacje Zespołów Rockowych, na których zaprezentować się mogą zarówno początkujące jak i doświadczone zespoły


Publiczność podczas jednego z koncertu w ramach Powiatowego Przeglądu Zespołów Muzycznych. Fot. Mariusz Drzyzga 

Myślenickie Konfrontacje Zespołów Rockowych odbędą się w Myślenickim Ośrodku Kultury i Sportu 22 czerwca. Zajmą miejsce dotychczasowego Powiatowego Przeglądu Zespołów Muzycznych odbywającego się przez 11 lat.

- Planujemy zaprezentować zarówno zespoły z mniejszym doświadczeniem, jak również znanych z lokalnej sceny rockowej laureatów przeglądów muzycznych. Tegoroczne Konfrontacje nie będą formą konkursu, a jedynie okazją do porównania artystycznych dokonań lokalnych grup rockowych - zapowiadają organizatorzy.

W konfrontacjach mogą wziąć udział zespoły rockowe działające na terenie powiatu myślenickiego. Impreza zostanie podzielona na dwa bloki –debiutantów oraz laureatów przeglądów muzycznych wraz z gośćmi. Celem koncertu jest zabawa, promocja sztuki, muzycznej wizytówki miasta, promocja grania na żywo oraz wspieranie młodych, debiutujących zespołów rockowych.

Szczegóły dotyczące imprezy

W ostatniej edycji Powiatowego Przeglądu Zespołów Muzycznych w 2011 roku wygrał zespół HellHaven, który w styczniu tego roku wydał swoją debiutancką płytę pt. "Beyond The Frontier".

Laureaci poprzednich edycji Przeglądu Zespołów Muzycznych: FameFatalHellHaven, KillSorrow

Powiązane tematy

Komentarze

  • Bartek Bartkowski 18 maj 2013

    nareszcie coś dla fanów prawdziwej muzyki!!!

    25 11 Odpowiedz
  • 18 maj 2013

    odgrzewane kotlety :)

    7 23 Odpowiedz
    • Def Ibrylator 18 maj 2013

      Czy ja wiem czy takie odgrzane kotlety ? Z opisu wynika, że ze starej gwardii będą tylko 2 zespoły. Reszta to będą prawdopodobnie kapele, które jeszcze nigdy nie grały w M-cach.

      BTW Ani FameFatal ani HellHaven nie miało jeszcze nigdy okazji zagrać w MOKiS'ie całego swojego materiału. Stąd też na pewno wybiorę się posłuchać ich na dobrym nagłośnieniu.

      A prawda jest też taka, że kto by z Myślenic nie zagrał, zawsze byłby w pewnym sensie kotletem, czyż nie ? ;) Mało mamy w mieście profesjonalnych kapel. Ale może młodziaki/debiutanci zaskoczą poziomem ? Fajnie by było. Tak czy siak nie wątpię, ze koncert będzie na bardzo wysokim poziomie artystycznym.

      21 6 Odpowiedz
      • 19 maj 2013

        MOKiS i dobre nagłośnienie...? dobry dow***** ale dzis nie jest pryma aprilis :/

        5 8 Odpowiedz
  • Hell Haven 18 maj 2013

    Utwory zespołów z bloku laureatów:
    FameFatal:
    http://www.youtube.com/watch?v=IBLjR8xa4Vk

    HellHaven:
    http://www.youtube.com/watch?v=o5oNbdbClPQ

    KillSorrow:
    http://www.youtube.com/watch?v=wZYIopwqY4o

    Warto się zapoznać, jeśli ktoś chce rozeznać się w stylistyce koncertu.

    Piotr Tyr napisał/a:

    odgrzewane kotlety :)

    Panie Piotrze, jeśli impreza się uda, będziemy się starać organizować ją co rok. W każdy rok, jeśli tylko starczy zespołów z Myślenic i okolic, będą zapraszane nowe formacje. Mam nadzieję, że mimo wszystko spełnimy Pana oczekiwania odnośnie poziomu i zabawy. Nie dogodzimy wszystkim, ale od czegoś chcemy zacząć i mam nadzieję że uda się zrobić cykliczny myślenicki festiwal na bardzo wysokim poziomie.

    Młodzi muzycy, młode kapele, debiutanci - zgłaszajcie się. Scena w połowie jest dla Was. Pokażcie, że jesteście.

    14 7 Odpowiedz
    • 19 maj 2013

      nie znam myślenickiej sceny ale, dwa pierwsze jak dla mnie - Como-podobne - trzeci wymiata :)

      2 2 Odpowiedz
  • 18 maj 2013

    mój Boże , aż się łezka kręci na Przegląd Młodych Antytalentów - SUPER sprawa, ide na pewno poprzypominać sobie jak to kiedyś bywało ! Kaper a Ty wbijasz? Weź tam kogo trza żeby młynek był taki jak ma być bo moze młodzi nie wiedza :-)

    13 6 Odpowiedz
    • Johann Gambolputty... Z Ulm. 20 maj 2013

      Nie czuję już tego klimatu, Vivaldi, który był za starych dobrych czasów. Niech ktoś ze świeżym podejściem robi coś nowego.
      Przy okazji - brawo za pomysł Konfrontacji.

      7 Odpowiedz
  • Def Ibrylator 19 maj 2013
    horgh napisał/a:

    def_ibrylator napisał/a:
    Stąd też na pewno wybiorę się posłuchać ich na dobrym nagłośnieniu.
    MOKiS i dobre nagłośnienie...? dobry dow***** ale dzis nie jest pryma aprilis :/

    MOKiS ma świetny sprzęt nagłośnieniowy. Pytanie tylko - jak nagłośnieniowcy będą kręcić gałkami i czy będą Ci co na przeglądach czy jacyś inni. Nawet jak będą starzy, to i tak będzie to najlepiej nagłośniony koncert w Myślenicach, bo po prostu w innych miejscach nie robi się takiego nagłośnienia bo nie ma gdzie i jak (lepsze mają tylko Dni Myślenic).

    13 1 Odpowiedz
  • mirek@ 19 maj 2013
    def_ibrylator napisał/a:

    horgh napisał/a:def_ibrylator napisał/a:
    Stąd też na pewno wybiorę się posłuchać ich na dobrym nagłośnieniu.
    MOKiS i dobre nagłośnienie...? dobry dow***** ale dzis nie jest pryma aprilis :/

    MOKiS ma świetny sprzęt nagłośnieniowy. Pytanie tylko - jak nagłośnieniowcy będą kręcić gałkami i czy będą Ci co na przeglądach czy jacyś inni. Nawet jak będą starzy, to i tak będzie to najlepiej nagłośniony koncert w Myślenicach, bo po prostu w innych miejscach nie robi się takiego nagłośnienia bo nie ma gdzie i jak (lepsze mają tylko Dni Myślenic).

    zgadzam sie - to jedyne miejsce, gdzie odbywaja sie koncerty dodatkowo ze sprzetem z ktorego da sie cos wycisnac

    11 2 Odpowiedz
  • 20 maj 2013

    W naszym MOKiS -ie najlepiej funkcjonuje bufet.

    7 2 Odpowiedz
  • Def Ibrylator 20 maj 2013
    Kaper napisał/a:

    Vivaldi napisał/a:Kaper a Ty wbijasz?Nie czuję już tego klimatu, Vivaldi, który był za starych dobrych czasów. Niech ktoś ze świeżym podejściem robi coś nowego.
    Przy okazji - brawo za pomysł Konfrontacji.

    Czy mi się wydaje, czy kiedyś po prostu było więcej zespołów ? Pamiętam lata licealne, kiedy na przegląd zgłaszało się z samych Myślenic 10 kapel. Rok temu przegląd prawie odwołano. Czy poziom młodych jest coraz gorszy ? Moim zdaniem nie. 5 - 8 lat temu ówczesne młode kapele też średnio grały, ale grały ! Dzisiaj cicho i głucho. Mam ogromną nadzieję, że w tym roku się to zmieni.

    8 Odpowiedz
  • mirek@ 20 maj 2013
    def_ibrylator napisał/a:

    Kaper napisał/a:Vivaldi napisał/a:Kaper a Ty wbijasz?Nie czuję już tego klimatu, Vivaldi, który był za starych dobrych czasów. Niech ktoś ze świeżym podejściem robi coś nowego.
    Przy okazji - brawo za pomysł Konfrontacji.Czy mi się wydaje, czy kiedyś po prostu było więcej zespołów ? Pamiętam lata licealne, kiedy na przegląd zgłaszało się z samych Myślenic 10 kapel. Rok temu przegląd prawie odwołano. Czy poziom młodych jest coraz gorszy ? Moim zdaniem nie. 5 - 8 lat temu ówczesne młode kapele też średnio grały, ale grały ! Dzisiaj cicho i głucho. Mam ogromną nadzieję, że w tym roku się to zmieni.

    bo niepotrzebnie upieracie sie przy rockowym festiwalu zamiast zrobic przeglad tworczosci. sa sklady rapowe, sa DJ'e grajacy muzyke klubowa - dlaczego nie zrobic festiwalu i polaczyc te wszystkie gatunki?

    rock umiera w popkulturze a na pewno nie jest jednym z bardziej popularnych gatunkow

    3 6 Odpowiedz
  • Hell Haven 20 maj 2013
    mirekm napisał/a:

    def_ibrylator napisał/a:Kaper napisał/a:Vivaldi napisał/a:Kaper a Ty wbijasz?Nie czuję już tego klimatu, Vivaldi, który był za starych dobrych czasów. Niech ktoś ze świeżym podejściem robi coś nowego.
    Przy okazji - brawo za pomysł Konfrontacji.Czy mi się wydaje, czy kiedyś po prostu było więcej zespołów ? Pamiętam lata licealne, kiedy na przegląd zgłaszało się z samych Myślenic 10 kapel. Rok temu przegląd prawie odwołano. Czy poziom młodych jest coraz gorszy ? Moim zdaniem nie. 5 - 8 lat temu ówczesne młode kapele też średnio grały, ale grały ! Dzisiaj cicho i głucho. Mam ogromną nadzieję, że w tym roku się to zmieni.bo niepotrzebnie upieracie sie przy rockowym festiwalu zamiast zrobic przeglad tworczosci. sa sklady rapowe, sa DJ'e grajacy muzyke klubowa - dlaczego nie zrobic festiwalu i polaczyc te wszystkie gatunki?

    rock umiera w popkulturze a na pewno nie jest jednym z bardziej popularnych gatunkow

    Rok może nie umiera, ale na pewno obecnie jest spychany na bok przez muzykę klubową i rodzimy Hip-Hop. Pomysł przejścia na festiwal nie dzielący uczestników na typ muzyki jest sensowny ! Ale... kto go zorganizuje ? Niestety jaki organizator, taka impreza. Nigdy nie podjąłbym się organizacji imprezy muzycznej z muzyką, na której się nie znam. Tylko zastanawiam się, jeśli rock upada to dlaczego przedstawiciele innych gatunków nie próbują współpracować z MOKiS'em ? Moim zdaniem wychodzi na to, że tylko rockowa gwardia ma chęci.

    ... ale uwaga godna przemyślenia, czy aby edycja 2014 nie powinna się nazywać po prostu "Myślenickie Konfrontacje Zespołów Muzycznych". Pytanie tylko, czy ludziom się taki misz-masz gatunkowy spodoba... i na pewno nie będzie to w formie przeglądu, bo nie ma takiego światłego, co by potrafił skrajne sobie zespoły uszeregować od najlepszego do najgorszego.

    Ale póki co - musimy rozkręcić tegoroczną edycję, aby dało się cokolwiek zrobić za rok.

    13 1 Odpowiedz
  • mirek@ 21 maj 2013

    nie mozesz stwierdzic czy inni nie maja checi skoro z nimi nie rozmawiales... poza tym moze nie grali do tej pory w mokisie a ty masz juz przetarty szlak bo niejednokrotnie wystepowales na scenie...

    pomysl z festiwalem Myślenickich Konfrontacji Zespołów Muzycznych wydaje mi sie o wiele bardziej trafiony - rózne gatunki przyciagna roznych odbiorcow, a wystarczy podzielic impreze na bloki tematyczne...

    3 1 Odpowiedz
    • Hell Haven 21 maj 2013

      Czyli innymi słowy uważasz, że trzeba wyjść do nich z inicjatywą, podać im rękę, wręcz zaprosić ? Zgadzam się ! Ale żeby to zrobić, trzeba się na ich muzyce i środowisku po prostu znać. Dla mnie jest to nie do zrozumienia i nie do przeskoczenia. Ale na pewno koncepcję festiwalu ogólno-muzycznego przedstawię jako pomysł na przyszłoroczną edycję. Bo chociaż rock uwielbiam - dlaczego nie urozmaicić innymi stylami ? Na pewno będzie burza ludzi - jednym się spodoba, drugim nie. Ale wychodzę z założenia, że zawsze dobrze jest spróbować.
      Na razie nie ma co pisać poematów na temat przyszłorocznej edycji, bo jak mówię, trzeba rozhulać obecną.

      Ps. Użytkownik Hannibal ciągnął kiedyś świetny temat na polepszenie jakości przeglądów. Próbowałem się z nim skontaktować przed organizacją tegorocznego festiwalu, ale bezskutecznie. Hannibal - odezwij się.

      3 Odpowiedz
  • 21 maj 2013

    Ps. Użytkownik Hannibal ciągnął kiedyś świetny temat na polepszenie jakości przeglądów. Próbowałem się z nim skontaktować przed organizacją tegorocznego festiwalu, ale bezskutecznie. Hannibal - odezwij się.[/cytat]

    Gdyby Hannibal się nie odezwał to może TedBundy wystarczy?
    W końcu koledzy po fachu... :)

    1 Odpowiedz
  • 23 maj 2013

    mirek kiedyś właśnie był przegląd zespołów , nikt nie mówił , co mają grać a, że 9 na 10 kapel młóciły to takie czasy były miodne. Jakieś zajęcie sobie człek szukał, czymś się chcia róznić, coś stworzyć, wyżyć i pożyć pełną klatą hehehe. A teraz cóż ....czasy nie mają się dobrze dla indywidualistów, kreską się ramy wyznacza a Ci inni są separowani wręcz jako inni, więc młodzi siedzą se w tych ramach po szkole i młócą ale w CSa czy inną FIFE.
    A tak w temacie innej muzy to nawet jak się zrodzi jakiś "Weekend" z nią co tu tańczy dla mnie to i dobrze :-) nawet myśle , żeby się publika okoliczna licznie zjechała :-)))
    Przesz dawniej grali i spokojniejsi na przeglądach jak Robert Kasprzycki czy Adaś Zadora, niekoniecznie wszyscy wymiatali. No i Ci co o nich ciszej : od Piotrka Gofronia przez Maćka Madeja po Staszka i Ande z bandą i cała reszta tych spokojniejszych :-)

    1 Odpowiedz
  • Hell Haven 6 cze 2013

    Decyzją władz MOKiS'u, zespół KillSorrow nie wystąpi na koncercie.

    Jako współorganizator, przepraszam i żałuję, że nie pojawi się odrobina świeżego powiewu na myślenickiej scenie.

    Odpowiedz

Zobacz więcej

Morsy rozpoczęły sezon. A ty dasz się namówić na zimową kąpiel w Rabie?
Myślenice 5

Morsy rozpoczęły sezon. A ty dasz się namówić na zimową kąpiel w Rabie?

Myślenickie morsy zainaugurowały sezon na kąpiele w zimnej wodzie. Spotykają się co tydzień na Dolnym Jazie na Zarabiu. Przyłączyć się może każdy Choć inauguracja sezonu rozpoczęła się podczas Święta Niepodległości, to spotkania morsów odbywać się będą w każdą sobotę i niedzielę aż do wiosny. - Morsujemy dla zdrowia, oraz by się spotkać w sympaty...

Vasilis Tomazos odpadł z programu Big Brother. Widzowie nie chcieli go dłużej oglądać
Rozrywka 16

Vasilis Tomazos odpadł z programu Big Brother. Widzowie nie chcieli go dłużej oglądać

Po dwóch miesiącach jakie myśleniczanin spędził w domu Wielkiego Brata, widzowie zdecydowali, że musi opuścić program. - Cieszę się, naprawdę się cieszę, nie ma smutku – mówił zaraz wyjściu z domu  Vasilis szczególnie znany jest mieszkańcom Górnego Przedmieścia i kibicom Górek Myślenice, w których występuje na pozycji pomocnika. W domu Wielkiego B...

Kubańska Hawana - co warto zobaczyć?
Turystyka 0

Kubańska Hawana - co warto zobaczyć?

Kuba – wyspa na Morzu Karaibskim owiana licznymi legendami. Lata rządów braci Castro sprawiły, że czas stanął w miejscu, zwłaszcza w Hawanie. Tu można poczuć się jak w latach pięćdziesiątych ubiegłego wieku. Zapraszamy na wycieczkę po stolicy Kuby.

Vasilis Tomazos: „Nie chce mi się tu siedzieć”. To koniec przygody z telewizyjnym show?
Rozrywka 4

Vasilis Tomazos: „Nie chce mi się tu siedzieć”. To koniec przygody z telewizyjnym show?

Myśleniczanin Vasilis Tomazos od ponad miesiąca bierze udział w telewizyjnym show Big Brother. Po raz pierwszy został nominowany i może odpaść z gry Vasilis szczególnie znany jest mieszkańcom Górnego Przedmieścia i kibicom Górek Myślenice, w których występuje na pozycji pomocnika. W domu Wielkiego Brata spędził już kilka tygodni, mimo że od począt...

Panaceum dorasta. "Ukryty w mieście szept" jest tego najlepszym dowodem
Rozrywka 12

Panaceum dorasta. "Ukryty w mieście szept" jest tego najlepszym dowodem

W naszym regionie ten gatunek należy do rzadkości, a jeśli ktoś po niego sięga, najczęściej opowiada o twardych zasadach i szkole życia lub imprezach. Podobną drogę przeszli bracia tworzący zespół Panaceum. Jej zwieńczeniem jest najnowsza płyta, na której opowiadają o tym jak dzisiaj zderzenie z dorosłością odbierają młodzi ludzie. Czy stanie się g...

Myśleniczanin Vasilis Tomazos w drugiej edycji programu Big Brother
Rozrywka 15

Myśleniczanin Vasilis Tomazos w drugiej edycji programu Big Brother

Na co dzień piłkarz Górek Myślenice, a od kilku dni uczestnik drugiej edycji programu rozrywkowego Big Brother. Czy Vasilis Tomazos z Myślenic dotrze do finału telewizyjnego show? Vasilis ma 27 lat i pochodzi z Myślenic. Ma korzenie polsko - greckie. Urodził się pod Atenami, ale od dziecka mieszka w Polsce. Studiował na krakowskiej Akademii Wychow...