Okolice

Jawornik, Myślenice: Ukradł maszynę do gier i ciągnął ją za ciężarówką przez zakopiankę

Jawornik, Myślenice: Ukradł maszynę do gier i ciągnął ją za ciężarówką przez zakopiankę

 

Jawornik, Myślenice: Ukradł maszynę do gier i ciągnął ją za ciężarówką przez zakopiankę
Pijany 24 latek ukradł ze stacji w Jaworniku maszynę do gier, a następnie ciągnął ja za samochodem przez zakopiankę. Chcąc uniknąć zatrzymania wjechał w ogrodzenie pobliskiego domu
Ze wstępnych relacji świadków zdarzenia wynika, że w nocy 13 grudnia około godz. 3:15 pod stację w Jaworniku podjechał ciężarowy Fiat Ducato. Wysiadł z niego mężczyzna, podszedł do oszklonego pomieszczenia, a następnie na jeden z automatów założył linę holowniczą. Jej drugi koniec przywiązał do burty skrzyni ładunkowej, wrócił do auta i ruszył wyrywając maszynę ze ściany i rozbijając witryny. Ciągnąc automat po drodze dojazdowej, wjechał na nitkę zakopianki i ruszył w kierunku Myślenic.
W tym samym czasie po telefonie od pracowników stacji benzynowej, policjanci z Myślenic wysłali na ulice patrole i po kilku minutach jeden z nich próbował zatrzymać poszukiwany pojazd przy wjeździe do Myślenic. Jadący nim nie reagował na policyjne sygnały i skręcił w jedną z bocznych ulic. Tam rozpędzony Fiat uderzył w ogrodzenie jednej z posesji, następnie w drzewo i pryzmę kamieni. Po chwili policjanci obezwładnili 24.latka.
- Zatrzymany mieszkaniec Jawornika miał 1,7 promila alkoholu w organizmie. Trafił do policyjnego aresztu.   Wcześniej – na wysokości myślenickiego cmentarza żydowskiego przy Tarnówce – lina, do której przywiązany był automat do gier pękła i maszyna została na drodze - relacjonuje Szymon Sala, rzecznik prasowy myślenickiej policji.
Jak się okazało po zatrzymaniu, samochód którym jechał również ukradł tej samej nocy. Policja szacuje straty wyrządzone przestępstwem na kilkanaście tysięcy złotych. Szymon Sala nie wyklucza, że motywem działania zatrzymanego mężczyzny mógł być fakt przegrania sporej kwoty pieniędzy na automacie i chęć „odzyskania” utraconej gotówki.
Zdarzenie bada prokuratura i policyjni śledczy, postępowanie w tej sprawie jest w toku. Sprawca oprócz zarzutu m.in. kradzieży samochodu i kradzieży z włamaniem oraz kierowania pojazdem w stanie nietrzeźwości może odpowiedzieć za sprowadzenie zdarzenia zagrażającego bezpieczeństwu dla życia, zdrowia lub mienia innych osób. Jeśli potwierdzi to postępowanie 24.latkowi może grozić kara pozbawienia wolności od roku do 10 lat.

Pijany 24 latek ukradł ze stacji w Jaworniku maszynę do gier, a następnie ciągnął ja za samochodem przez zakopiankę. Chcąc uniknąć zatrzymania wjechał w ogrodzenie pobliskiego domu

fot. KPP Myślenice

Ze wstępnych relacji świadków zdarzenia wynika, że w nocy 13 grudnia około godz. 3:15 pod stację w Jaworniku podjechał ciężarowy Fiat Ducato. Wysiadł z niego mężczyzna, podszedł do oszklonego pomieszczenia, a następnie na jeden z automatów założył linę holowniczą. Jej drugi koniec przywiązał do burty skrzyni ładunkowej, wrócił do auta i ruszył wyrywając maszynę ze ściany i rozbijając witryny. Ciągnąc automat po drodze dojazdowej, wjechał na nitkę zakopianki i ruszył w kierunku Myślenic.

W tym samym czasie po telefonie od pracowników stacji benzynowej, policjanci z Myślenic wysłali na ulice patrole i po kilku minutach jeden z nich próbował zatrzymać poszukiwany pojazd przy wjeździe do Myślenic. Jadący nim nie reagował na policyjne sygnały i skręcił w jedną z bocznych ulic. Tam rozpędzony Fiat uderzył w ogrodzenie jednej z posesji, następnie w drzewo i pryzmę kamieni. Po chwili policjanci obezwładnili 24.latka.

- Zatrzymany mieszkaniec Jawornika miał 1,7 promila alkoholu w organizmie. Trafił do policyjnego aresztu.   Wcześniej – na wysokości myślenickiego cmentarza żydowskiego przy Tarnówce – lina, do której przywiązany był automat do gier pękła i maszyna została na drodze - relacjonuje Szymon Sala, rzecznik prasowy myślenickiej policji.

Jak się okazało po zatrzymaniu, samochód którym jechał również ukradł tej samej nocy. Policja szacuje straty wyrządzone przestępstwem na kilkanaście tysięcy złotych. Szymon Sala nie wyklucza, że motywem działania zatrzymanego mężczyzny mógł być fakt przegrania sporej kwoty pieniędzy na automacie i chęć „odzyskania” utraconej gotówki.

Zdarzenie bada prokuratura i policyjni śledczy, postępowanie w tej sprawie jest w toku. Sprawca oprócz zarzutu m.in. kradzieży samochodu i kradzieży z włamaniem oraz kierowania pojazdem w stanie nietrzeźwości może odpowiedzieć za sprowadzenie zdarzenia zagrażającego bezpieczeństwu dla życia, zdrowia lub mienia innych osób. Jeśli potwierdzi to postępowanie 24.latkowi może grozić kara pozbawienia wolności od roku do 10 lat.

 

Powiązane tematy

Komentarze

  • Brak zdjęcia
    14 gru 2011

    Grajcie dalej :)

    39 5 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    14 gru 2011

    o.O

    9 8 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    14 gru 2011

    Było o tym nawet w teleexpresie Chłopak miał swoje 5 minut

    33 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    14 gru 2011

    NIE CHCEMY RONDA LECHA KACZYŃSKIEGO W NASZYM POWIECIE!

    54 36 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    14 gru 2011

    [quote=gość: PFFF] NIE CHCEMY RONDA LECHA KACZYŃSKIEGO W NASZYM POWIECIE! [/quote]

    dobrze sie czujesz? to jest temat o kradziezy maszyny a nie o jakims rondzie :)

    30 24 Odpowiedz
  • 14 gru 2011

    Słyszałem, że wcześniej włożył do maszyny całą wypłatę - 3500 zł. Nie wygrał, to chciał pewnie wziąć nagrodę pocieszenia :)

    47 5 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    14 gru 2011

    Mieszkam w Jaworniku i no cóż - Niedawno zabójstwo, teraz taka akcja... Grubo sie tu robi

    33 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    14 gru 2011

    Ale facet z "jajami". Pewnie cierpi na bezsenność. Dobrze, że od czasu do czasu zdarzaja sie u nas takie sensacyjki.

    28 4 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    No to trafił pełną kumulacje:D

    26 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    robi nam się w polsce texas

    28 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    Chciał się "odkuć" ;)

    19 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    co jak co, ale najbardziej mi szkoda tego Ducato... ktos musiał na nie zarobić, kupic, a tu frajer kradnie ci autko i jeszcze je rozbija... niefajnie, oj niefajnie.

    18 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    wkońcu się zorientował że jednak nie jest " na zero"

    14 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    różne wypadki można sobie wyobrazić na drodze, ale na maszynie do gier to nie chciałbym sobie auta uszkodzić..

    14 Odpowiedz
  • 15 gru 2011

    To się nazywa hardcor. Gościu mnie rozwalił. HIT roku hahaha

    18 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    Szkoda go. Jest taka choroba jak uzależnienie od hazardu szkoda, że nikt mu w porę nie pomógł, może nie chciał pomocy. Ja myślę że takich ludzi jak on jest znacznie więcej nie każdy wyrwie maszynę, ale wiele jest z tego tytułu samobójstw i innych strasznych rzeczy. Maszyny powinny zniknąć raz na zawsze z knajp i stacji niech będą w kasynie i tyle.

    27 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    Dobitny przykład jak uzależnienie od hazardu niszczy ludziom życie.

    Pewnie "to dobry chłopak był i mało pił" a teraz do paki na parę lat. A myślę że po więzieniu może się zmienić niekoniecznie na lepsze niestety.

    Dlatego nawet nie podchodzę do maszyn, bo nie wiem czy by mi się nie spodobało. Wolę nie ryzykować..

    16 2 Odpowiedz
  • 15 gru 2011

    To się chłopak "Fast and Furious naoglądał"
    Dla przypomnienia http://www.youtube.com/watch?v=3u_oizn3fg4 .

    Tak mi się jakoś skojarzyło ;)

    11 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    NARESZCIE JAK SIĘ TO MÓWI ...MU DAŁA:)))))))))))

    6 7 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    ta sie bawi, tak sie bawi
    JAWORNIK!

    9 19 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    Każde uzależnienie niszczy człowieka.

    16 Odpowiedz
  • 15 gru 2011

    Przez "zmęczenie" pomylił maszyne z dystrybutorem. Paliwa drogie i własny dystrybutor jest kuszącym pomysłem;-)

    Za pijacki wybryk zmarnuje kilka lat w celi, warto być głupim.

    14 7 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    A czy ktoś wie kto to był?

    6 11 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    człowiek.... jego dokładne imię i nazwisko jest Ci kompletnie niepotrzebne

    17 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    niezły kozak z niego

    10 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    To był porządny katolik.

    8 12 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    [quote=gość: Hammurabi] To był porządny katolik. [/quote]
    Z bardzo katolickiej rodziny w każdym razie, osobiście byłam w szoku, gdy dowiedziałam się kto to.

    11 4 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    [quote=gość: aaaaaaaaaaaaaa] gość: Hammurabi napisał/a: To był porządny katolik.
    Z bardzo katolickiej rodziny w każdym razie, osobiście byłam w szoku, gdy dowiedziałam się kto to. [/quote]
    "...Rano katolik,wieczorem alkoholik..." ;)

    32 7 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    Wie ktoś czy maszyna wróciła na swoje miejsce?

    5 8 Odpowiedz
  • 15 gru 2011

    No jak miała wrócić, przecież lina w trakcie holowania się urwała.

    9 4 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    hahaha w wiadomościach na POLSACIE to było XD

    8 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    normalnie druga Ameryka!:)

    8 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    Fart w niefarcie. 2 godziny wcześniej trafiłem na niej 5 siodemek na 50...

    10 7 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    [quote=gość: WRC fan] Wie ktoś czy maszyna wróciła na swoje miejsce? [/quote]
    Tak wróciła możesz iść wrzucać pieniądze...ha ha ha ha ha ha ha ha

    13 5 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    [quote=gość: Seat] Fart w niefarcie. 2 godziny wcześniej trafiłem na niej 5 siodemek na 50... [/quote]
    To się bracie nie przyznawaj :) bo cię zrobią głównym sprawcą całego zajścia ;)

    10 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    Za takie zachowanie za sam pomysł i desperacje powinien zostac w jakis sposób wyrózniony---nie tyle ludzie wrzucaja do maszyn i pewnie maja podobne mysli,ale tu mielismy prawidłowy odruch.
    Nikt z tego nic sobie nie zrobi ale za szczerosc uczuc 6+

    18 2 Odpowiedz
  • Marcin 15 gru 2011

    Saints Row the third mission failed

    8 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    [quote=gość: Fajer] Mieszkam w Jaworniku i no cóż - Niedawno zabójstwo, teraz taka akcja... Grubo sie tu robi [/quote]
    To nie grzech , ale wstyd

    9 5 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    haha nawet w rmf fm o tym mówili trzeba mieć talent :)

    8 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    tez tak umiem ;D

    11 7 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    to pokaż:)

    13 5 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    texas mexyk itp ;)pelen szaczunek dla goscia :)

    5 4 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    SZacun! 6_6

    10 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    po wszystkim kolego musimy sie wybrac na maszyne moze ty mi szczescie przyniesiesz jak nie to powtorzymy numer pozdro! z celi

    snajper z LOTOSAcpn

    9 4 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    PODZIW! TRZEBA MIEĆ JAJA!

    15 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    KUPIE bialego transita moze byc uszkodzony...

    14 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    15 gru 2011

    [quote=gość: kompiesto] PODZIW! TRZEBA MIEĆ JAJA! [/quote]
    No właśnie ,sam jestem ciekaw czy rzeczywiście ma chłopak jajca,czy może jak wypije dostaje świra.

    9 1 Odpowiedz
  • 15 gru 2011

    cóż w tym strasznego, że ukradł jakąś maszynę, co prawda kradzież, ale ja bym wolała gdyby tą energię włożono w odnajdywanie o wiele niebezpieczniejszych przestępców, (którzy są chyba nie do odnalezienia, mimo iż ponoć znani ....) niż takich..rzezimieszków, zresztą co lud sądzi widać powyżej ;)

    9 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    16 gru 2011

    przydal by sie ojciec mateusz bo coraz wiecej dzieje wie w okolicy

    12 1 Odpowiedz
  • toksyk@wp.pl 16 gru 2011

    [quote=gość: kompiesto] PODZIW! TRZEBA MIEĆ JAJA! [/quote]
    Raczej odpowiedni promil we krwi i pusto w głowie.

    7 4 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    16 gru 2011

    Masakra najpierw ten gnojek z Nowego Sącza co przegrał na maszynach parę tauzenów zadżgał dla 150 zeta taksówkarza a teraz ten klient!
    Czy ludzie już doszczętnie zgłupieli czy co?

    5 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    16 gru 2011

    legendarna akcja

    9 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    16 gru 2011

    Nie wiem jak wy ale ja nadaje mu ksywke "JACKPOT" ;) zasłużył w 100%

    7 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    16 gru 2011
    4 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    16 gru 2011

    Szkoda, że solówką nie podjechał - mógł by na raz wszystkie te złodziejskie machiny wyszarpać. A osobiście to nagrodę powinien dostać, przynajmniej na jakiś czas jednego złodzieja unieruchomił.
    A jakieś dzieci się ucieszą bo święta będą mieć jak nawiedzony i naiwny ojciec nie przegra wypłaty. Człowiek uczy się na błędach!!!

    10 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    16 gru 2011

    biedny mój sasiad.:( SZOK

    4 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    16 gru 2011

    [quote=eofen] To się chłopak "Fast and Furious naoglądał"Dla przypomnienia http://www.youtube.com/watch?v=3u_oizn3fg4 .Tak mi się jakoś skojarzyło ;) [/quote]
    HAHAHA dobre

    1 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    16 gru 2011

    ha ha przegościu

    1 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    16 gru 2011

    ukadłłł maszynęę i basta gościu de best co tam sprzeciwił się hazardowi i ma problemy chory kraj . ale po zakopiance z maszyną zaiwaniał bez wiatola i mu się udało system obalił i widać zuch chłopak . głosowanie otworzyć plusy na tak minusy na nie chyba na masto-info sad są na TOPIE ja podpisuj się rękami i nogami za tak

    15 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    16 gru 2011

    a zbieraliscie juz kase?

    2 3 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    17 gru 2011

    wyjdzie z wiezienia to sie odegra:D

    7 1 Odpowiedz
  • 17 gru 2011

    Co te maszyny robią z mózgami

    5 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    17 gru 2011

    [quote=gość: koma] Było o tym nawet w teleexpresie Chłopak miał swoje 5 minut [/quote]
    a kiedy to było w Teleexpressie?

    1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    18 gru 2011

    Bo to jest Jawornik i wszystko jasne ;] haha .

    6 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    18 gru 2011

    Nieźle gościu pojechał chyba go coś walneło

    3 1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    18 gru 2011

    nareszcie ktoś dobrze pomyślał

    6 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    18 gru 2011

    hazard to choroba...
    wszystkie te maszyny powinny zniknąć...
    to wciąga jak narkotyk !!!!!!

    7 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    18 gru 2011

    tak masz racje

    3 2 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    18 gru 2011

    Trza umieć przegrywać... Sam bym zagrał, maszyny nie ma :(

    3 6 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    20 gru 2011

    tylko w jaworniku tak sie dzieje bo ine wsie sie bojom tak robic

    4 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    21 gru 2011

    dajcie spokoj i pomyślcie jak musi mu byc teraz ciezko... nie wiecie ze madry polak po szkodzie- kazdemu z nas zdarza sie zrobic w zyciu cos głupiego(moze w mniejszym stopniu) tyle tylko ze on za to odpowie...

    trzymaj sie kolego! jakos to bedzie
    i musze przyznac ze nie brak Ci wyobraźni:)
    POZDRAWIAM

    7 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    24 gru 2011

    Hahaha .. znam go z widzenia i niby tacy religijny a tu co sie dzieje ? To przyklad ze ludzie sa falszywi i ich nikt nie zna tak dobrze xdd hardkor ..;)
    W tym jaworniku ludziom sie w glowie poprzewracalo. Tu to tu zabujstwo tu jeszcze jakies inne wybryki o ktorych glosno nie gadali ale slyszalam od kolezanki ... ziomale. jeeeeea .

    6 Odpowiedz
  • 28 gru 2011

    [quote=gość: lolaska] Hahaha .. znam go z widzenia i niby tacy religijny a tu co sie dzieje ? To przyklad ze ludzie sa falszywi i ich nikt nie zna tak dobrze xdd hardkor ..;)
    W tym jaworniku ludziom sie w glowie poprzewracalo. Tu to tu zabujstwo tu jeszcze jakies inne wybryki o ktorych glosno nie gadali ale slyszalam od kolezanki ... ziomale. jeeeeea . [/quote]

    A Ty to święta krowa jesteś...............co?????????????? Błędy ortograficzne w Twojej wypowiedzi tłumaczą jaki poziom reprezentujesz..... a co do pobożności....nie zdarzyło Ci się zboczyć z drogi? Akurat to moi znajomi.... I wiem jaka traumę teraz przechodzą rodzice tego " młodzieniaszka" więc oszczędź sobie tych prymitywnych komentarzy....A jeśli jesteś taki wierzący to pomódl się o "pokój na ziemi" i "fałszywych ludzi...", których szeregi zapewne zasilasz :-)
    pozdrawiam serdecznie.....złośliwcu....

    6 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    31 gru 2011

    szczere ;] Teraz musi zapłacić za maszyne

    1 Odpowiedz
  • Brak zdjęcia
    1 mar 2012

    Dzień dobry, dziś opuściłem zakład karny.
    Spędzone tam przeżycia są przeżyte.
    Pozdrawiam i czekajcie na kolejny napad :)

    12 Odpowiedz

Zobacz więcej

Tatry widziane z beskidzkiego szlaku
Turystyka 2

Tatry widziane z beskidzkiego szlaku

Niedzielny spacer po trasie Uklejna-Śliwnik-Chełm zaowocował panoramą Tatr widzianych przez Dominikę Wójcik Na redakcja@miasto-info.pl otrzymaliśmy widok pan...