Miasto

26 Finał WOŚP. W Myślenicach padł kolejny rekord! Zebraliśmy 133 187,81 zł

 

To jest coś niesamowitego! Znów mamy REKORD! Zebraliśmy 133 187,81 zł. Dziękujemy! – piszą przedstawiciele myślenickiego sztabu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Jak podkreślają organizatorzy „To na razie kwota orientacyjna” ponieważ na allegro nadal trwają aukcje, więc kwota jeszcze się powiększy. To największa kwota jaką udało się zebrać podczas 19. lat przez które w Myślenicach organizowana jest Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, a zarazem o 9 047,54 zł więcej niż w poprzednim roku.

W tym roku Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy grała dla "wyrównania szans w leczeniu noworodków”, a wolontariusze z czerwonymi serduszkami zbierali pieniądze na wyrównanie szans leczenia noworodków na podstawowych oddziałach neonatologicznych poprzez doposażenie ich w specjalistyczny sprzęt ratujący życie i zdrowie dzieci.

Pieniądze zostaną przeznaczone m.in. na zakup stanowisk do resuscytacji noworodków, nowoczesne inkubatory, aparaty do nieinwazyjnego wspomagania oddychania, pompy infuzyjne a także sprzęt diagnostyczny, jak chociażby specjalistyczne aparaty USG czy pulsoksymetry.

Podczas 26. Finału w ramach WOŚP na Rynku w Myślenicach można było przejechać się samochodem w stylu retro, wziąć udział w Koncercie Klasycznego Rocka w wykonaniu Sebastiana Najdera, w sztabie wylicytować gadżety, a na koniec dnia podziwiać pokaz fajerwerków w ramach happeningu „Światełko do nieba”.

Powiązane tematy

Komentarze

  • 15 sty 2018

    Ciekaw jestem niezmiernie co się stało z artykułem o WOSP, który tutaj widniał jeszcze wieczorem. Pojawia sie i znika :-d

    22 8 Odpowiedz
  • 15 sty 2018

    Jedni grają dla "wyrównania szans w leczeniu noworodków” a inni chcą "usuwać aborcję" ;-)

    29 12 Odpowiedz
  • mirek@ 15 sty 2018

    BRAWO MYŚLENICZANIE! Cieszę się, że padł kolejny rekord i po raz kolejny mamy w tym swój udział. Do zobaczenia za rok!

    48 19 Odpowiedz
  • 15 sty 2018

    Ciekawe, że Światełko do nieba jakoś nie straszy zwierząt, a fajerwerki na sylwestra są dla nich przerażające:-/

    39 15 Odpowiedz
    • profesor profesor 15 sty 2018

      Ciekawi mnie co jeszcze wymyślą przeciwnicy Orkiestry, żeby ją zdyskredytować.

      Jak widać takie działanie przynosi odwrotny skutek, bo z roku na rok udaje się zebrać więcej. Cieszę się, że po raz kolejny mogłem dorzucić swój okruszek do całej puli. Gratuluję wszystkim, którzy potrafią pomagać.

      46 24 Odpowiedz
      • 15 sty 2018

        Jeśli chcesz wiedzieć nie mam nic przeciwko WOŚP, sama kilkakrotnie zbierałam dla nich pieniądze. Chodzi mi o to, że jeśli można w cywilizowany sposób zrobić pokaz fajerwerków z tej okazji, to dlaczego nie da się tego zrobić na Sylwestra.

        23 12 Odpowiedz
    • 15 sty 2018

      Światełko do nieba trwa 10minut i koniec fajerwerków.
      Pozatym jest to w jednym miejscu i pod kontrolą
      W Sylwestra walą petardami od 16-stej do pierwszej drugiej w nocy. A i często zdarza się ze dzień po tez jeszcze są fajerwerki. Poza tym walenie petardami pod oknem, bieganie po Między domy i odpalanie petard raczej nie jest niczym przyjemnym

      41 17 Odpowiedz
  • Damian 15 sty 2018

    Może po prostu Polakom się żyje lepiej i więcej dają :)

    24 30 Odpowiedz
  • 15 sty 2018

    Trzemeśnia bardzo słabo obstawiona przez kwestujących. 1 osoba to trochę za mało

    14 11 Odpowiedz
  • 15 sty 2018

    Dziękujemy organizatorom oraz wolontariuszom i kwestującym. Jesteście wspaniali !

    34 22 Odpowiedz
  • 16 sty 2018

    Ja tylko nad jednym się zastanawiam czy kiedykolwiek przeczytam , dowiem się z takich mediów jak tveny , onety , wp , MiastoInfo czy od gówna wyborczego o akcjach charytatywnych organizowanych przez patriotów , kibiców?! A jest ich naprawdę dużo! Dlaczego te media milczą na ten temat a wychwalają i wysławiają owsiaka i brudstok?!

    23 17 Odpowiedz
  • 16 sty 2018

    I znów najazd działaczy PiS na media, z takim buraczeniem to przepraszam ale nie zajedziecie.

    Bogactwo treści, idei, spojrzenie z różnych perspektyw to podstawa rozwoju demokratycznego społeczeństwa. Nikt nie zmusza do oglądania TVN, możesz przełączyć na Telewizje Trwam i upartyjniona TVP, mozesz również kupić Nasz Dziennik bądź Gazete Polską. Twój wybór chłopie, podobnie jak to czy dać na WOSP, Caritas, biznesy Rydzyka, pomniki Kaczynskiego czy jakąkolwiek inną inicjatywe.

    14 23 Odpowiedz
    • 16 sty 2018

      prywatnie ty naprawdę masz coś z głową! Oszalałeś na punkcie pis , ty wszędzie widzisz pis , Putina , Kaczyńskiego i ks. Rydzyka. A to co ty wyprawiasz ma znamiona choroby psychicznej!

      Chce cię uświadomić że nie wszyscy co są przeciwko lewactwu są za pis'em także nie w mawiaj mi czegoś o czym kompletnie nie masz pojęcia!

      Nie wiem czy to wreszcie dotrze do tej twojej chorej głowy?!

      22 13 Odpowiedz
  • 16 sty 2018

    A dziekuje, dla niektórych może to co robi ta partia to normalność. To w takim razie tylko pogratulować...

    11 22 Odpowiedz
    • 16 sty 2018

      niestety prywatnie według ciebie ''dla niektórych'' dzisiaj to jest prawie 45% poparcia społecznego!

      ale tak jak mówię nie wszyscy co są przeciwko lewactwu (w tym ku,rew,skiej unii euro'pejs'kiej) są za pis'em! zarówno pis jak i po w pier'do'lił'o nas w kolejny zabór jakim jest ue!

      19 13 Odpowiedz
  • 16 sty 2018

    No cóż nic dodać.. Dla Polski nie ma innej alternatywy: integrujemy się z państwami Unii albo zgarnia nas Rosja, tak jak od lat wtrącacsię do spraw Ukrainy.

    Nie wiem kim jesteś, po poglądach które tutaj wylewasz nie przystajesz ni w 5 ni w 10 do współczesnego pojmowania państwa. Twoje rozumienie państwa, społeczeństwa, narodu jest typowo wschodnie, komunistyczne i putinowskie, podobnie zresztą jak całego pisu. Dla refleksji (https://www.salon24.pl/u/henrykp/351695,o-historii-iv-rp )

    To w jaki sposób uderzacie w Owsiaka i wszystko inne co wam nie na rękę to jest... no właśnie co to jest? W czym wam przeszkadza WOSP, pytałem już o to w skasowanym artykule sprzed paru dni. Ma prawo działać czy nie? To poparcie społeczne decyduje, czy PiS? :-d

    12 21 Odpowiedz
  • 16 sty 2018

    prywatnie idąc twoim tokiem rozumowania twoje chore poglądy są zbliżone do nazistowskich i hitlerowskich i tyle w temacie!

    a co do wośp'u to przeszkadza mi ta nachalność ta propaganda , promocja polityczna , granie na uczuciach ludzkich oraz ten cały powiązany z nim brudstok!

    18 15 Odpowiedz
  • 16 sty 2018
    Rutger napisał/a:

    Ja tylko nad jednym się zastanawiam czy kiedykolwiek przeczytam , dowiem się z takich mediów jak tveny , onety , wp , MiastoInfo czy od gówna wyborczego o akcjach charytatywnych organizowanych przez patriotów , kibiców?! A jest ich naprawdę dużo! Dlaczego te media milczą na ten temat a wychwalają i wysławiają owsiaka i brudstok?!

    Nie spotkałem się żeby ktoś go wysławiał a o ''brudstoku'' szczerze to nie słyszałem jak żyję.

    7 17 Odpowiedz
    • 16 sty 2018

      trzeba było sobie włączyć m.in. tvn czy onet to co na czerwone to o owsiaku a co do brudstoku to jest to coroczny spęd nad odrą gdzie hasłem jest róbta co chceta czyli: alkohol leje się litrami , narkotyki , wolny sex , taplanie się w błocie i czyhające sekty!

      19 14 Odpowiedz
  • 16 sty 2018

    uuuuuuuu powiało grozą . To faktycznie ten twój ''brudstok'' to takie złoooo... aż mnie ciarki obleciały .

    11 9 Odpowiedz
    • 16 sty 2018

      nie ''ten twój'' tylko tych co tam się zbierają , popierają i kasę na to dają!

      toż to już teraz wiesz co to jest! dlatego ja nie daje i nie dam owsiakowi ani grosza!

      19 14 Odpowiedz
    • 16 sty 2018

      Bo sama idea zbiórki jest dobra, ale to co z zebranymi pieniędzmi robi Owsiak i jak się zachowuje choćby przed sądem to jest skandal.

      Pozwolę sobie wstawić to:
      "To dorzucając do pieca, kilka słów o WOŚP do jej hejterskiej gwardii, by wbiła sobie coś do głów.

      ???? Wrzucanie do puszki WOŚP nie jest wyznacznikiem "dobroci" i nie macie prawa osądzać kogokolwiek na tej podstawie. Ludzie pomagają całym rokiem przez dziesiątki fundacji lub bezpośrednio potrzebującym robiąc o wiele więcej niż ci którzy muszą uspokoić sumienie wrzuceniem piątaka raz na rok. I pomagają myśląc o potrzebujących, a nie o zrobieniu na złość wyimaginowanym wrogom politycznym.

      ???? Wybierając drogę do pomagania dla niektórych pewne kwestie są bardzo istotne. Przykładowo ważne, żeby jakaś fundacja nie robiła sobie jaj z prawa i nie ukrywała dokumentacji. Żeby nie było tam zaplutego jadem guru wykreowanego przez lewicowe media na Matkę Teresę bez którego ludzie by umierali w szpitalach, chociaż w rzeczywistości zbierane na ulicy kwoty (o wysokości porównywalnej do jednej łapówki w aferze Rywina albo w ostatniej reprywatyzacyjnej) dosłownie nie istnieją w porównaniu do nakładów z NFZ. Ważne, żeby guru nie robił z "pomagania" prywatnego biznesu dzieląc kasę na rodzinne spółki. Ważne, żeby pieniądze szły w możliwie największym stopniu na potrzebujących, a nie wypasione siedziby i pensje wyższe niż prezydenckie. Wy macie prawo o tym nie myśleć, ale inni nie mają obowiązku tego ignorować.

      ???? Wreszcie wsadźcie sobie w... puszkę te żenujące "oświadczenia" którymi dzielicie Polaków i dajecie świadectwo swojej głupoty i nienawiści. Nikt nie ma obowiązku płacenia akurat tej fundacji. Po drugie też nie do końca, bo KAŻDY płaci na Owsiaka - w podatkach. Organizacja koncertów w setkach miast, milionowe koszty związane z zabezpieczeniem przez służby, opłacenie wykonawców (myśleliście, że robią za darmo?), sponsorowanie przez spółki skarbu państwa, wszystko z publicznej kasy.

      ???? Poza tym (dzięki aqw) czy w budzikach fundacji AKogo leżą tylko te dzieci w śpiączce, których rodzice wcześniej wpłacali na tę fundację? Czy w schroniskach Animals przyjmują tylko te zwierzęta, których właściciele wcześniej wpłacili pieniądze na Animals? Podobno "gracie dla wszystkich" i robicie z siebie ludzi z dobrymi serduszkami? To z tego powodu chcecie ograniczać dostęp rodaków do pomocy, bo np. nabrali wątpliwości, nie wpadli w sidła kultu jednostki, nie poddali się szantażowi emocjonalnemu i wybrali inny sposób prawdziwego pomagania? To zdejmijcie te propagandowe serca i zacznijcie w końcu naklejać wystawione środkowe palce.

      A Ci którzy chcą wiedzieć więcej, ale nie mają dużo czasu, niech sobie wpiszą w google 'kompendium wielkiej ściemy'.

      (Etos)"

      14 7 Odpowiedz
  • 16 sty 2018

    Brawo!

    3 14 Odpowiedz
  • 13oddział 16 sty 2018

    Przekonałeś mnie tym wywiadem ze jednak dobrze robię wrzucając do puszki WOŚP. Takiego wywiadu propagandowego nie powstydziłby się sam Urban. co do Twego wpisu powyżej: z pierwszymi dwoma tezami się zgodzę (choć to działa także w drugą stronę, ot choćby Rydzyk). KAŻDY z nas płaci na WOSP z podatków- oczywiście ale także KAŻDY z nas płaci na np: skoki narciarskie (ja osobiście nie lubię) , mecze piłki nożnej (są tacy co nie lubią), pielgrzymi do Częstochowy czy sylwestra w Zakopanem, (sam nie uczestniczę) i wiele , wiele imprez które się dzieją w tym kraju. Czwartej części wywodu to juz zupełnie nie rozumiem- czy sprzęt z WOSP ratuje tylko ludzi którzy wspierają WOSP ? ciekawa teoria spiskowa. a Jak to działa ? p.s. kocham google wpisz sobie "Poradnik . jak zrobić bombę atomową"

    12 14 Odpowiedz
  • 16 sty 2018

    Widzę, że nie zrozumiałeś/aś. Albo coś jest dobre, albo nie, albo coś jest szlachetne, albo nie. Nie można być trochę dobrym albo trochę szlachetnym. Jśli pomagam to bezinteresownie. Jeśli organizuję zbiórkę na potrzebujących to staram się być maksymalnie transparentny i nie czerpię ze zbiórki żadnej korzyści.

    „Niech wasza mowa będzie: Tak, tak; nie, nie. A co nadto jest, od Złego pochodzi” (Mt 5,37).

    12 9 Odpowiedz
  • 16 sty 2018

    Oj, idealista z kolegi. Nie ma organizacji, fundacji, ktorej 100% przychodu trafiałoby do ludzi. Czy to Caritas, czy fundacja Rydzyka, czy cokolwiek innego. Sa koszty działalnosci (lokale, logistyka itd). Nie utrzymuje, że sztab Owsiaka takich kosztów nie ma. I jeśli wymagasz świętości od innych, to wpierw może zobacz jaki sam jesteś w swoim życiu. Pracujesz 100% za darmo? Jeśli nie to zapytaj sam siebie czy masz prawo wymagać, żeby Owsiak angażował swój czas, energię, pomysły w WOSP a żył z żebrania. No bądźmy życiowi. Co jak co, ale to już np. od Rydzyka wymagałbym przestrzegania ślubu ubóstwa, który złożył. Rydzyk a pieniądze i Rydzyk a polityka to zresztą dwa tematy trudne. Ale wracając do Owsiaka - zrobił wiele. Potrzebujemy ludzi kreatywnych, z pomysłami, inicjatywa i energią, ten kraj potrzebuje. I nie mam na myśli powielania pomysłu Owsiaka. Społeczeństwo wsparło pomysł, bo widać czuło taką potrzebę.

    Teraz podstawowe pytanie, na podstawie czego partia Kaczynskiego próbuje przypisac sobie prawo do osądzania co jest dobre a co złe?

    http://rozrywka.dziennik.pl/plotki/artykuly/511471,karolina-korwin-piotrowska-krystyna-pawlowicz-posel-rp.html

    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/skok-stulecia-kto-zwinal-polakom-3-miliardy-zlotych/mt3qk2x

    9 14 Odpowiedz
  • 17 sty 2018

    Wiking "???? Wrzucanie do puszki WOŚP nie jest wyznacznikiem "dobroci" i nie macie prawa osądzać kogokolwiek na tej podstawie. Ludzie pomagają całym rokiem przez dziesiątki fundacji lub bezpośrednio potrzebującym robiąc o wiele więcej niż ci którzy muszą uspokoić sumienie wrzuceniem piątaka raz na rok. I pomagają myśląc o potrzebujących, a nie o zrobieniu na złość wyimaginowanym wrogom politycznym.
    I bardzo dobrze że pomagają cały rok bo jak sam zauważyłeś i robią o wiele więcej ALE nikt im nie przeszkadza w tym tak jak się przeszkadza WOŚP.
    Zauważ a na pewno zauważyłeś bo wydajesz mi się że jestes inteligentny że to nie Jurek Owsiak daje na to pieniądze tylko np Ja bo chętnie wrzucam do puszki i nie raz na tace i są miliony naszych Rodaków co też się dorzucają . ALE zauważyłem (nie wiem jak Ty) że pomoc WOŚP jest widoczna w szpitalach czego nie zauważyłem np z CARITASU . Nie mówię broń Boże że Caritas nie pomaga ale w szpitalu tego nie widać. Ja jestem że środowiska kibicowskiego i mógł bym ci podawać wieeeele akcji pomagania przez nas (kibiców) ale my się z tym nie odnosimy . Nigdy nie zbierzemy milionów ale pomagamy na ile możemy. Bardzo często ktoś nas krytykuje bo wiadomo że ''kibic to morderca bez serca'' no ale my robimy swoje i będziemy, Tylko wracając do WOŚP to naprawde martwi mnie dlaczego za wszelką cenę komuś to przeszkadza ... Pani Pawłowicz pisała że ci co zbierają i organizują to środowisko lewaków...hmmm no to jak Ja dołożyłem się do tego (Pani Prezydent Duda,Lewandowski,Kowalski,Nasz ksiądz proboszcz ) jesteśmy lewakami z tego wynika bo się dołożyliśmy do tego ... Szkoda mi tylko osób które korzystają albo będą korzystać z aparatury w szpitalu. Tak na koniec to poczytaj ile Rydzyk DOSTAŁ milionów (prawie tylke co WOŚP uzbierało w tym roku) i to poszło z NASZYCH podatków i nigdzie nie widziałem żeby Rydzyk coś podarował szpitalowi (nie mówię że tak nie jest ale tego nie widać) Pozdrawiam i miłego dnia dla Ciebie

    7 10 Odpowiedz
  • 17 sty 2018

    Nie o to chodzi, żeby pomoc była widoczna w szpitalach czy gdzie indziej. Pomoc ma trafia ć do potrzebujących. Nie po to się pomaga żeby było widać - to jest obłuda. Ile trwa finał WOŚÞ? 1 dzień. Przez resztę roku Owsiak powinien pracować i zarabiać na siebie, a nie żyć z tego co dzieci zbierają dla innych dzieci. Koszty działalności owszem są, ale wystarczy sobie poczytać jak Owsiak pieniędzmi gospodaruje. Np. Zatrudnił w swojej firmie swoją żonę jako członka zarządu z pensją 9 tys. zł. miesięcznie. Pieniądze z WOŚP przepływają przez jego spółki. Nawet sąd nie wie ile z zebranych pieniędzy faktycznie jest przeznaczane na sprzęt bo Owsiak histerycznie się broni przed okazaniem sądowi dokumentacji swoich spółek. Kolejna sprawa jest taka, że Owsiak ma układy z dostawcami sprzętu i kupuje wiele urządzeń, które zalegają im w magazynach bo nie ma na nie popytu i potem te urządzenia leżą w szpitalach bezużyteczne (nieraz leżą po prostu w piwnicach). Ciekawy jestem ile mu za to płacą owi dostawcy. To co robi ten człowiek to jest jeden szwindel.

    7 4 Odpowiedz
    • 13oddział 17 sty 2018

      I tu się majsterku mylisz i to grubo- czym według ciebie są np. świeczki Caritasu ? Dla mnie to reklama taka sama jak serduszka i bardzo dobrze . Bilbordy zachęcające na przekazanie 1% podatku tak samo i bardzo dobrze. A gdy np. celebryci (nie ważne czy zasługują na to by być autorytetami czy nie) reklamują pomoc dla takiej lub innej inicjatywy np. prezydent Duda reklamujący pomoc rodakom na Kresach bardzo dobrze robi. Reklamujmy dobroć i bądźmy dumni z tego że pomagamy bo to co innego niż wywyższanie się typu ja dałem X zł dla Y fundacji. I prośba majsterku jest tyle fundacji , inicjatywa czy pojedynczych przypadków które można wesprzeć że jakich byś nie miał poglądów politycznych coś zawsze sobie znajdziesz jak tylko chcesz. p.s. Nie rzucaj mi tu cytatów z Biblii bo ja również mógłbym znaleźć niejeden pasujący do naszej dyskusji.

      3 8 Odpowiedz
  • 17 sty 2018

    Viking, to poczytaj sobie co robią towarzysze z PiSu, i potem mów o Owsiaku, bo jakoś o tym pisać nie chcesz. Jeśli ścigać to wszystkich. Więc przyjrzyj się chłopie ile dostał Misiewicz z naszych podatków (http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,21626170,misiewicz-dostanie-w-pgz-nawet-50-tys-miesiecznie-i-sluzbowy.html )
    A żona Dudy dostająca pieniądze?
    Za co, pełni jakiś urząd? Sprawa Misiewicza to dopiero wstęp do tego co się wyprawia z naszymi publicznymi pieniędzmi, powtarzam publicznymi! PiS wszędzie znajduje mafię, złodziejetwo, tylko swoich łap nie widzi. Niech nie wie jedna ręka co czyni druga - DOSŁOWNIE.

    Pieniądze Owsiaka to pieniądze dane przez ludzi z wolnej woli, zamiast np. Rydzykowi. Pisowi i komukolwiek nic do tego. Ale rozumiem, wypowiedziałeś swoje zdanie. Tylko dlaczego w walkę z Owsiakiem angażują się politycy którzy bynajmniej sami czysto za uszami nie mają.

    5 9 Odpowiedz
  • 17 sty 2018

    Viking i trafiłeś teraz w sedno.... NIE WIESZ ale piszesz że to ''szwindel''
    No tak a do kogo ma trafić sprzęt ? np do szpitali i trafia tam,np karetka do szpitala w Prokocimiu
    ''Ciekawe ile ma za to płacą dostawcy? hmmm to kto komu w końcu płaci ? WOŚP za sprząt czy dostawcy płacą WOŚP-owi za sprzęt?
    Tak zawsze zbierają 1 dzień i potem przez kilka miesięcy kupują sprząt no ale przecież PIS cały rok płaci Rydzykowi...
    Mówisz o sądach w tych latach co rządzi PIS?

    2 9 Odpowiedz
  • 17 sty 2018

    Wywiad z Jurkiem po finale: https://m.youtube.com/watch?v=PaYV91yGEyw

    1 8 Odpowiedz
  • 18 sty 2018

    @Prywatnie - co ty masz z tym pisem? Jakaś obsesja?

    Niech Owsiak pokaże w sądzie faktury. Jak się okaże że są OK to w przyszłym roku wrzucę do puszki.

    8 2 Odpowiedz
  • 18 sty 2018

    viking a co Ty masz z tym WOŚP?Boli że ludzie pomagają a PIS chce to uwalić? Pewnie słyszałeś wczoraj że serduszka mają zniknąć z urządzeń które kupuje WOŚP?A wiesz dlaczego mają zniknąć? ODPISZ chociaż na cześć pytań. Miłego.

    3 9 Odpowiedz
  • 18 sty 2018

    Bo głupio robią... Patriota nie wywołuje burzy i zamieszania. Wielu ludzi nie ma już złudzeń że to partia na cichych usługach Kremla, podobnie jak Trump w USA czy niektóre skrajnie prawicowe, populistyczne partie w Europie. Można otwarcie zaprzeczać, ale fakty są fakty...

    A jeśli już upolityczniają wszystko co się rusza i charytatywna akcja społeczna zostaje nawet w to wciągnięta, to niestety i we wpisach wątki polityczne musiały się pojawić. To co robi ta ekipa jest po prostu skrajnie głupie i nieodpowiedzialne. A w dzienniku TVP niech sobie mowią co chcą, w końcu to już nie publiczna tylko partyjna telewizja. Tylko skoro partyjna, to dlaczego musimy na nią łożyć.

    1 9 Odpowiedz
  • 18 sty 2018

    Każde życie ludzkie należy chronić i ratować od poczęcia do naturalnej śmierci!

    Może mi ktoś z ''poprawnych PO'litycznie'' wreszcie wytłumaczyć: jak można organizować , wspierać , pomagać chorym dzieciom noworodkom a jednocześnie popierać aborcje (zabijanie dzieci) czy uczestniczy , wspierać czarne marsze śmierci?!

    Według mnie jest to zwykła bezczelna fałszywość , obłuda i dwulicowość!

    A taka fundacja która choćby w niewielki sposób popierała aborcje dla mnie nie ma racji bytu!

    11 5 Odpowiedz
  • 18 sty 2018

    Wlazł kotek na płotek... Mogę sobie wyobrazić, że wiele rzeczy nie ma prawa bytu z punktu widzenia człowieka chorego na władzę...

    2 9 Odpowiedz
  • 18 sty 2018

    prywatnie w ramach twoich sympatii politycznych i twojego poglądu

    9 marca 1943 roku na okupowanych przez Niemców ziemiach polskich ukazało się rozporządzenie Adolfa Hitlera zezwalające Polkom na aborcję bez jakichkolwiek sankcji i kar z tego tytułu!

    7 3 Odpowiedz
  • 18 sty 2018

    Oczywiście czytasz tylko to co głoszą media należące do sekty (smoleńskiej lub Jarosława, jak zwał tak zwał). O tych mediach wyrobić sobie zdanie można bardzo szybko (Gazeta Polska, Nasz Dziennik itp)

    Jeśli Owsiak poparł czarny protest to słusznie, przecież nawet Kościół katolicki potępił ten projekt, który chciał kobiety karać wtrącaniem do więzienia. To był ohydny i okrutny projekt ustawy, który pod pozorem walki z aborcją uderzał w wolność i prawa człowieka. Tyle.

    http://natemat.pl/199243,ktos-wzial-slowa-o-wosp-i-aborcji-na-serio-owsiak-trafil-na-plakaty-antyaborcyjne

    1 7 Odpowiedz
  • 18 sty 2018
    Rutger napisał/a:

    Każde życie ludzkie należy chronić i ratować od poczęcia do naturalnej śmierci!

    Może mi ktoś z ''poprawnych PO'litycznie'' wreszcie wytłumaczyć: jak można organizować , wspierać , pomagać chorym dzieciom noworodkom a jednocześnie popierać aborcje (zabijanie dzieci) czy uczestniczy , wspierać czarne marsze śmierci?!

    Według mnie jest to zwykła bezczelna fałszywość , obłuda i dwulicowość!

    A taka fundacja która choćby w niewielki sposób popierała aborcje dla mnie nie ma racji bytu!

    Nie masz czegoś mądrego do powiedzenia to wtrącasz czarny protest do wątku o WOŚP?,po co?po to żeby pokazać jaki jesteś bohater i jesteś przeciwko twgo typu marszą a nie chcesz dołożyć symbolicznej złotówki do ratowania dzieci? hmmm nie idzie to w parzę ... dziwne...

    7 Odpowiedz
  • 18 sty 2018

    prywatnie co ty mi tu piszesz o jakieś wolności i prawach człowieka! jak tu chodzi o życie bezbronnych dzieci które w trzech przypadkach (nawet na które przystał PiS z Jarosławem Kaczyńskim na czele) pozwalają na zabijanie nienarodzonych! Przecież to jest niszczenie wolności drugiego , najsłabszego , który poza tym nie umie się jeszcze bronić. Dla mnie to jest dopiero okrutne ohydne i barbarzyńskie!
    I według ciebie za aborcje nie powinno być żadnej kary?! Przecież aborcja to przedwczesne zakończenie życia ludzkiego!
    Idąc za waszą ''czarną chorą'' teorią , za zabicie narodzonych też pewnie nie powinno być żadnej kary!

    Uważam że jeżeli owsiak poparł czarny protest , poparł również aborcje! a jak się to ma do jego fundacji wośp pomagającej przede wszystkim chorym dzieciom?!

    4 Odpowiedz
  • 18 sty 2018

    No dobra, to idąc Twoim tokiem myślenia Kościół katolicki poparł również aborcje.

    A przeczytaj, jak ostatnio głosował Twój guru, Kaczyński jawnie poparł w tym głosowaniu aborcję (http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,22880730,prawie-60-poslow-pis-chcialo-dalszych-prac-nad-liberalizacja.html ). A tu Kaczynski sam przyznaje rację uczestnikom czarnych protestów (http://www.m.pch24.pl/jaroslaw-kaczynski--projekt-stop-aborcji-byl-nie-do-zaakceptowania-przez-wiekszosc-poslow-pis,48100,i.html )

    "Lech Kaczyński opowiadał się wtedy za utrzymaniem kompromisu aborcyjnego. Podkreślał, że choć w świadomości niektórych prawo w Polsce pozwala na aborcję, w rzeczywistości obowiązująca ustawa jest jednym z najostrzejszych tego typu aktów prawnych w Europie. - Wysoce sobie cenię koalicję, która jest w stanie zmieniać Polskę, natomiast jeżeli chodzi o sprawy związane z aborcją, to uważam, że osiągnięty 15 czy 14 lat temu kompromis jest kompromisem, którego nie wolno naruszać. Powtarzam - nie wolno naruszać - mówił w marcu 2007 r. Lech Kaczyński"

    4 Odpowiedz
  • 18 sty 2018

    No dobra, to idąc Twoim tokiem myślenia Kościół katolicki poparł również aborcje.

    A przeczytaj, jak ostatnio głosował Twój guru, Kaczyński jawnie poparł w tym głosowaniu aborcję (http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,22880730,prawie-60-poslow-pis-chcialo-dalszych-prac-nad-liberalizacja.html ). A tu Kaczynski sam przyznaje rację uczestnikom czarnych protestów (http://www.m.pch24.pl/jaroslaw-kaczynski--projekt-stop-aborcji-byl-nie-do-zaakceptowania-przez-wiekszosc-poslow-pis,48100,i.html )

    I na koniec cytat:

    "Warto przypomnieć, że to nie pierwszy raz, gdy PiS próbuje zakazać aborcji. Gdy w latach 2005-2007 Prawo i Sprawiedliwość po raz pierwszy rządziło w Polsce pracowano nad projektem, który zakładał zapisanie konstytucji prawnej ochrony życia 'od momentu poczęcia do naturalnej śmierci'.Lech Kaczyński opowiadał się wtedy za utrzymaniem kompromisu aborcyjnego. Podkreślał, że choć w świadomości niektórych prawo w Polsce pozwala na aborcję, w rzeczywistości obowiązująca ustawa jest jednym z najostrzejszych tego typu aktów prawnych w Europie. - Wysoce sobie cenię koalicję, która jest w stanie zmieniać Polskę, natomiast jeżeli chodzi o sprawy związane z aborcją, to uważam, że osiągnięty 15 czy 14 lat temu kompromis jest kompromisem, którego nie wolno naruszać. Powtarzam - nie wolno naruszać - mówił w marcu 2007 r. Lech Kaczyński"

    4 Odpowiedz
  • 18 sty 2018

    I dlatego prywatnie nie byłem i nie jestem i nie będe wyborcom pisu co mi próbujesz już od jakiegoś czasu wmówić. Ja to dobrze pamiętam że Kaczyński Lech i jego żona niestety ale byli za aborcją to samo jest dzisiaj z dzisiejszym PiSem jako partią która przestraszyła się czarnego marszu śmierci i pozostała za dotychczasowym kompromisem czyli w trzech przypadkach można dokonywać aborcji (można zabijać)
    Mam czyste sumienie że nie zagłosowałem za Kaczyńskim!

    Za cytuje tu słowa Biskupa Jędraszewskiego

    D. Może zwyciężył obecny także dziś w PiS argument, że dla tysiąca istnień ludzkich rocznie nie warto wywoływać światopoglądowej wojny?
    na pytanie dziennikarza
    J. Słyszałem od pewnych polityków PiS argument, że to się nie kalkuluje. Na to bym jednak odpowiedział powiedzeniem żydowskim: kto ratuje i ocala jedno życie, to ratuje i ocala cały świat. Z tego wyrosła zresztą idea sprawiedliwych wśród narodów świata. Patrzenie na życie drugiego człowieka w kategoriach matematycznej kalkulacji jest myśleniem Piłata, a także Kajfasza.

    D.Lepiej, żeby umarł jeden, niż miał zginąć cały naród?

    J.Dokładnie tak. Lepiej niech zginie rocznie ten tysiąc małych dzieci, niż miałoby dojść do przegrania wyborów.

    PiS jako partia po prostu stawia własną polityczną karierę nad życie nienarodzonych!

    Poza tym nigdy nie zapomnę Lechowi Kaczyńskiemu podpisanie traktatu lizbońskiego czyli podpisanie wyroku na Polskę (kolejny zabór)

    'prywatnie' odnośnie jeszcze aborcji dlaczego tego nie napiszesz że kościół naucza że piąte przykazanie to nie zabijaj?! piszesz po prostu co ci wygodnie i co guru szetyna albo rysiu petrus każe?!

    4 Odpowiedz
  • 19 sty 2018

    Zawsze można zmienić kraj, np. na Rosję. Tam pewnie obowiązuje całkowity zakaz aborcji, czyli nowi płatnicy haraczu mają się rodzić. Słowem: ratujmy życie, a niewygodnych Putinowi i jego mafii można wrzucić do lochu, otruć lub odstrzelić. Typowa polityka państw rządzonych przez dyktatora, nazistowskie Niemcy miały nawet program Lebensborn nastawiony na "produkcje" dzieci.

    Wracając do Owsiaka: w świetle tego co powyżej napisane, atakowanie Jurka w ten sposób to jest po prostu nakręcona nagonka w myśl powiedzenia: na każdego da się coś wymyśleć.

    5 Odpowiedz
  • 19 sty 2018

    Ja NIE popieram aborcji. Ale trzeba rozdzielić aborcje która zabiją bo np młoda dziewczyna zachodzi w ciąże i nie chce w tak młodym wieku miec dziecka i idzie gdzieś tam gdzie zrobią jej aborcje oraz drugi fakt aborcja która REALNIE zagraża życiu matki lub/oraz dziecku. Znam taki przypadek że kobieta zrobiła badania i okazało się ze dziecko ma serce w gardle oraz kręgosłup wygięty w taki sposób że nie przeżyje i zastanówcie się co teraz wybrać? czekać w nadzieje że jednak urodzi i przeżyje max pare dni ? REALNE zagrożenie. Naprawdę jestem katolikiem ale ciężko jest tak myśleć o tym . Mówię stanowcze NIE dal aborcji ''bo mi wolno ,bo to moje ciało,bo to moje dziecko i ja jego nie chce'' NIE dla czegoś takiego. Chxiał bym żeby każde dziecko rodziło się zdrowe i żeby nie było tego problemu.

    3 1 Odpowiedz
    • 20 sty 2018

      W projekcie ustawy, którą PiS odrzucił, było napisane wyraźnie, ze w razie bezpośredniego zagrożenia życia matki można wykonać aborcję i ani matka, ani lekarz nie poniesie żadnych konsekwencji prawnych. Jeśli dziecko jest chore czy nawet zdeformowane, ale nie ma zagrożenia dla życia matki to nie ma żadnego powodu aby zabijać to dziecko (nawet jeśli samo umrze zaraz po porodzie) to przynajmniej umrze z godnością a nie zostanie rozerwane na kawałki czy potraktowane żrącym roztworem soli). Z resztą ile razy lekarze się mylą? Ile już było takich przypadków, że lekarz straszył matkę, że dziecko urodzi się chore, zdeformowane, że umrze wkrótce po porodzie, albo że matka nie przeżyje porodu, a później się okazywało, że dziecko urodziło się zdrowe jak ryba i matce też nic się nie stało? Mojej babci też lekarz mówił, że nie przeżyje porodu mojej mamy, a jednak urodziła i żyła jeszcze ponad 50 lat. Jak można zabijać dzieci tylko dlatego, że lekarz podejrzewa zespół Downa czy Aspergera? Samo podejrzenie trisomii wystarczy dziś żeby móc zabić nienarodzone dziecko.

      2 2 Odpowiedz
  • 20 sty 2018

    Mam pytanie do organizatorów : JAKIE BYŁY KOSZTY ORGANIZACJI TEGO WIDOWISKA W MYŚLENICACH ?

    4 2 Odpowiedz

Zobacz więcej

Kiedy nocą wracała do domu, napadł ją nieznany mężczyzna. Usłyszał zarzut gwałtu
Myślenice 6

Kiedy nocą wracała do domu, napadł ją nieznany mężczyzna. Usłyszał zarzut gwałtu

Kiedy ponad 20-letnia kobieta wracała w nocy do domu, została zaatakowana przez nieznajomego mężczyznę. Policji udało się go namierzyć. Postawiono mu zarzut gwałtu. Grozi mu od 2 do 12 lat więzienia Była noc z soboty na niedzielę (27/28 lipca), kiedy ponad 20-letnia kobieta szła przez Myślenice w kierunku domu. Jak relacjonuje policja, została nap...

50-lecie koronacji obrazu Matki Bożej Myślenickiej: Ruszył tydzień jubileuszowy. PROGRAM
Kościół 0

50-lecie koronacji obrazu Matki Bożej Myślenickiej: Ruszył tydzień jubileuszowy. PROGRAM

Poranna msza rozpoczęła tydzień jubileuszowy uświetnijący prawie dwuletnie przygotowania do złotego jubileuszu koronacji wizerunku Matki Bożej Myślenickiej   Od początku ubiegłego roku w Parafii Narodzenia NMP w Myślenicach  trwa złoty jubileusz koronacji obrazu Matki Boskiej Myślenickiej. W dniu 24 sierpnia 1969 roku koronacji obrazu dokonał kar...

Arcybiskup Marek Jędraszewski: Zachęcam do pielgrzymowania do myślenickiego sanktuarium
Kościół 2

Arcybiskup Marek Jędraszewski: Zachęcam do pielgrzymowania do myślenickiego sanktuarium

W tym roku obchodzimy 50-lecie Koronacji Obrazu Pani Myślenickiej. Zachęcam Was gorąco do udziału we wspólnym dziękczynieniu, jak i do pielgrzymowania do tego sanktuarium, w którym z okazji Roku Jubileuszowego można uzyskać łaskę odpustu zupełnego. - czytamy w komunikacie przesłanym przez Księdza Arcybiskupa Marka Jędraszewskiego do kościołów w na...

Powstaje nowy budynek Starostwa Powiatowego w Myślenicach
Myślenice 0

Powstaje nowy budynek Starostwa Powiatowego w Myślenicach

Starosta Myślenicki Józef Tomal i Wicestarosta Rafał Kudas podpisali umowę na wykonanie I etapu budowy nowego budynku starostwa. Znajdą się w nim wydziały, które obsługują największą liczbę klientów, m.in.: wydział komunikacji, architektury oraz geodezji Starosta Józef Tomal: Nowy budynek to odpowiedź na potrzeby mieszkańców. Chcemy, by byli o...

Uszkodzony plac zabaw na Zarabiu. Rodzice wezwali straż
Myślenice 9

Uszkodzony plac zabaw na Zarabiu. Rodzice wezwali straż

Zaniepokojeni rodzice dzieci bawiących się na placu zabaw przy ul. Parkowej na Zarabiu wezwali strażaków po tym jak odkryli dziurę w jednym z elementów Po otrzymaniu zgłoszenia o uszkodzonym domku na placu zabaw w Myślenicach ul. Parkowa Dyżurny Operacyjny PSP zadysponował na miejsce zastęp strażaków. - Zaraz po przybyciu funkcjonariusze rozpoz...